Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
theadora99 schreef:Ik kom dit even omhoog gooienIk ben zaterdag jarig en ik heb geeeeeen idee wat ik wil hebben. Nu vraagt iedereen dat natuurlijk maar ik kom echt niet verder dan cadeaubonnen en geld maar dat vindt iedereen saai/stom. Help
Beetje over mij: Ik word 20 (help), doe paardrijden op een manege (1x per week) en voetbal (1x per week). Ik studeer voor docent wiskunde, heb 2 honden en 3 katten, ga graag naar concerten/luister veel muziek, verder weet ik niet zo veel
Lau schreef:theadora99 schreef:Ik kom dit even omhoog gooienIk ben zaterdag jarig en ik heb geeeeeen idee wat ik wil hebben. Nu vraagt iedereen dat natuurlijk maar ik kom echt niet verder dan cadeaubonnen en geld maar dat vindt iedereen saai/stom. Help
Beetje over mij: Ik word 20 (help), doe paardrijden op een manege (1x per week) en voetbal (1x per week). Ik studeer voor docent wiskunde, heb 2 honden en 3 katten, ga graag naar concerten/luister veel muziek, verder weet ik niet zo veel
Kaartjes voor een concert waar je graag heen wil?
FennyPower schreef:Wellicht weten jullie iets?
Mijn vriend is binnen kort jarig en wil niet met een simpel cadeautje aankomen.
Ik wil hem een orgineel romantisch cadeau geven waar die van kan genieten wellicht (graag zelfs) dat ik er ook bij ben. Mijn voorkeur gaat dus uit naar een uitje.
Weekje weg lukt niet helaas, uit eten is zo standaard.
Weet iemand wat romantisch?
Dandy200 schreef:FennyPower schreef:Wellicht weten jullie iets?
Mijn vriend is binnen kort jarig en wil niet met een simpel cadeautje aankomen.
Ik wil hem een orgineel romantisch cadeau geven waar die van kan genieten wellicht (graag zelfs) dat ik er ook bij ben. Mijn voorkeur gaat dus uit naar een uitje.
Weekje weg lukt niet helaas, uit eten is zo standaard.
Weet iemand wat romantisch?
Ik vind zelf deze site heel leuk voor originele cadeautjes en ook voor verschillende prijzen: https://www.surprisefactory.nl/?gclid=E ... gJM1vD_BwE