[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 11:48

Davinia_ schreef:
Chris schreef:
Misschien moet ik m'n keuze meer specifiek maken. Ik wil graag een blokhak. En wat hoger, niet echt enkellaarsjes maar tot over de enkel :j
Die van jou vind ik overigens heel mooi, maar het is niet wat ik zoek.

Ik waag nog een poging :D

http://www.shoeline.nl/Beige-Every-1-la ... A157010033

Nice deze vind ik heel mooi! Maar dan de donkere versie! Deze staat zeker in m'n optie-lijstje :') Thanks!

Davinia_

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 12:02

Ze hebben hem in meerdere kleuren als je op de site kijkt :)

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 12:07

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 12:23

Ik ook, jullie confornteren me met te leuke dingen haha.
Ik zag rode vans staan, en ik ben een soort van verliefd. Alleen rood combineert niet zo heel makkelijk.. Wat denken jullie?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 12:25

H&M bestelling gekregen :DD

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 12:26

Nice! :D En hoe is het? Allemaal leuke dingen? :)
Ik wil ook weer bestellen, maar ik wacht nog eventjes een weekje ofzo. Heb de vorige bestelling net terug gebracht :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 12:28

Nog niet uit de verpakking gehaald, weet niet wat van mij is.
Maar veel bordeauxrood, okergeel shirtje en een beige vestje en een bruine kabeltrui :+

Straks maar ff passen!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 12:31

Ik wil deze nog graag:
http://www.hm.com/nl/product/99276?article=99276-B
Ik vind hem absoluut niet leuk, maar hij lijkt me heerlijk voor de brakke zondagen. Lekker een dikke thermolegging eronder en dan hoef ik me niet perse helemaal aan te kleden als ik de hond uit moet laten :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 12:32

Davinia_ schreef:
Ik wil deze nog graag:
http://www.hm.com/nl/product/99276?article=99276-B
Ik vind hem absoluut niet leuk, maar hij lijkt me heerlijk voor de brakke zondagen. Lekker een dikke thermolegging eronder en dan hoef ik me niet perse helemaal aan te kleden als ik de hond uit moet laten :+

Ik wilde zeggen: foeilelijk..
Maar het heeft wel wat inderdaad!! Ook maar eens over nadenken. :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 12:35

Ja, hij is ook foeilelijk. Maar niemand die hem ziet, alleen vriendlief :+ No way dat ik die aan ga doen als ik weg moet. Alleen met de hond wandelen en dan heb ik een lange jas aan en zie nog niemand hem. Hoef ik me niet persé aan te kleden telkens en in een joggingbroek gaan wandelen zie ik ook niet zitten :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 12:37

Davinia_ schreef:
Ja, hij is ook foeilelijk. Maar niemand die hem ziet, alleen vriendlief :+ No way dat ik die aan ga doen als ik weg moet. Alleen met de hond wandelen en dan heb ik een lange jas aan en zie nog niemand hem. Hoef ik me niet persé aan te kleden telkens en in een joggingbroek gaan wandelen zie ik ook niet zitten :+

Nouja, ik vind het wel meevallen, hoe foeilelijk. Als je er bij nagaat dat je op die bewuste zondag in ieder geval enigszins gekleed op de bank zit!! Is toch ook veel leuker voor je vriend, dan een joggingbroek? :P

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 12:40

Marilla, stressen zou niet nodig hoeven zijn eigenlijk hoor. Het ligt er ook een beetje aan wat je wil natuurlijk.
Het liefst willen we ook een onvergetelijke huwelijksreis naar de Malediven ofzo, maar als dat er niet in zit, dan stellen we het budget de huwelijksreis wel bij :j .

Ik heb vorig jaar toen we net klaar waren met de verbouwing en gingen samenwonen met weinig tot geen spaargeld gezeten en toen was het even stressen van 'wat als', maargoed die wat als kwam niet :) .
Het ligt er imo ook helemaal aan hoe snel je weer opbouwt. Ik zou het nu niet zo eng vinden als ik nog een bedrag van rond de 2500 euro over houd :n , wij sparen zo rap dat het binnen een half jaar weer een lekker bedrag is :j
Da's denk voor iedereen weer anders!

Qua uggs, sexy zijn ze niet nee :+
Maar idd wel warm :)) Toch blijven ze wel echt veel gedragen worden :))

Of een gevoerde jas warm is in de winter :P ? Een gevoerde jas is toch juist een warme jas :+ ?

Trouwjurken lijken me dus ook echt geweldig, tel de weken af haha!
Lets klinkt heel mooi die jurk! :)
Ben heel benieuwd of ik een wijdere jurk of een strakkere jurk ga dragen :D

Wat leuk janine1990! Zaten er leuke dingen bij?

Lets, ik denk dat rode vans bij een spijkerbroek etc wel goed te combineren zijn :j Ik heb rode all stars gehad en die deed ik dan bij wat meer casual dingen aan, spijkerbroek met een wat simpeler shirtje bijv :j

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 12:43

Ik hoop het Destino!! Zal straks even passen en foto's maken. :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 12:44

Leuk! :) Plaats je wat hier :D ?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 12:44

Jep, zal ik doen!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 12:57

Ben benieuwd, Janine! :)

Chantal, ik geloof gelijk dat het bij jullie geen stressen zou zijn, jullie hebben het allemaal heel goed voor elkaar :j
2500 euro zou ik te weinig vinden om te hebben. Vooral wegens 2 oude auto's en omdat ik gewoon een zeur ben en het nooit veel genoeg kan zijn :+

Ik kijk eigenlijk nooit of een gevoerde jas warm is in de winter, ik kies altijd voor een jas met ongeveer 70% wol, dus ik had geen idee :')

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 13:01

Nou dat valt opzich ook wel mee hoor :+
Maar dat is dan voor eventjes he, dan spaar je daarna toch verder? :) Dacht dat jullie een nieuwe gingen kopen toch? :)
Dat van die auto's is altijd een risico idd, wij hebben maar 1 eigen auto (de mijne) en die is 8 jaar oud dus dat valt wel mee. Maar stél dat die kapot gaat kan ik met de trein naar m'n werk.
Vriendje heeft een auto van de zaak, dus dat kost ons niets bijv.

Haha slimmerd :+ Nee dat is een warme jas :j Gevoerd houdt in dat er een laagje in zit zeg maar :j .
Ik heb ook zo'n jas met wol (zo'n stoffen jas zeg maar, zonder voering), maar mijn gevoerde jassen zijn warmer :) .

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 13:09

Wij zijn inderdaad aan het kijken voor een nieuwere auto. Alleen krijg ik vriendje zo slecht uit zijn auto, dus hij keurt alles al bij voorhand af :+
Jij hebt nog een redelijk jonge auto inderdaad. Die van mij is 14 jaar :+
Echt wel lekker dat vriendje een auto heeft van de zaak, scheelt een hoop, denk ik?

Aha, dan kan ik ook kijken voor een gevoerde jas dus. Leuk, had wel een leuke gezien, maar wist dus niet of ie warm genoeg was.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 13:10

Het makkelijkste aan een jas is dat 'ie gevoerd is inderdaad en ook van een zoveel mogelijk winddicht materiaal is, dan heb je het net een stukje warmer. :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 13:11

Haha is hij gehecht aan zijn wagentje? :+
Ik dacht dat jullie auto's allebei kapot waren destijds :P Maar jullie dus beide geen andere gekocht vorig jaar?
Het scheelt wel, maar het kost ons ook 100 euro netto per maand omdat je natuurlijk bijtelling moet betalen omdat je er privé mee rijdt :j . Maargoed daarentegen betaalt de baas onze privé brandstof wel en heb je geen wegenbelasting/verzekering/apk/reparaties enzo.

Welke jas heb je gezien?
Dat wat janine zegt is wel een goede idd :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 13:14

Ja, ik heb een andere auto gekocht, maar wel weer een oudere :j Ik rij er niet zo vaak in en ik wil dan liever 1 goede hebben en 1 minder goede. Natuurlijk zou ik wel een dure, leuke auto willen rijden. Maar wat rij ik nu per maand, hooguit 200 km ofzo? Dan vind ik het zonde om in een dure auto te gaan rijden :=
Vriendjes auto is pas kapot als ie ècht niet meer te maken is, volgens hem :+

Ik had bij de Shoeby en bij de H&M een leuke gezien. Beige kleur, hoge kraag en kort. Ik heb al een donkere lange :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 13:18

Waarom zou je een dure auto willen rijden als ik vragen mag? :)
Kan me voorstellen dat je het zonde vindt nu, maar al zou je wel meer rijden dan maakt het toch nog niet uit? Als ie het nog goed doet?
Vind dat wel leuk dat hij er zo gehecht aan is! Is het de 1e auto? Dan is dat vaak wel zo :j .
Roy heeft nu een gloedjenieuwe VW Polo, moet zeggen dat ie echt heel fijn rijdt hoor, maar ik zou zelf geen gloednieuwe dure auto willen.. := Als ik zie hoe mensen in de parkeergarage waar ik sta met auto's omgaan.. Heb echt al wat lakbeschadigingen.. Dat maakt me nu niet uit, maar bij een nieuwe toch wel :=

Leuk! :)
Heb je plaatjes?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 13:22

Nouja, omdat ik dat leukere auto's vind :D Ik hoef er niet persé in te rijden, een oude auto is ook prima. Zolang ie me maar brengt waar ik zijn moet :D
Maar ik vind die nieuwe ford Ka's of een andere auto wel leuker dan die oude auto's.
Het is inderdaad vriendjes eerste auto. Hij heeft wel wat kuurtjes en af en toe stopt ie ermee, maar zolang ie het weer uit zichzelf gaat doen, ziet hij niet in waarom we een betere moeten kopen. Maar ik rij liever niet met die auto naar het buitenland :=
Ik heb dan wel een oude auto, maar opzich wel luxe. Airco, ramen die ik met een knopje open kan krijgen, centrale vergrendeling en stuurbekrachtiging :)
Mijn schoonzusje heeft ook een nieuwe VW Polo, maar dat ding heeft al vaker in de garage gestaan dan die van mij, dus een nieuwe auto zegt imo ook niet zoveel meer.

Ik ga eens plaatjes zoeken :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 13:24

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 13:28

Klopt, een auto kan altijd kapot gaan :j .
Vind die nieuwe polo's wel een hele stoere uitstraling hebben :j . Met die van Roy is nog niets aan de hand en dat ding is ook erg zuinig, 1/21 gemiddeld (ook korte stukjes erbij)..
Qua model zijn nieuwere auto's vaak wel mooier :j Vind ik idd ook. Nieuwe Ka's zijn ook niet zo duur..
Maargoed feit blijft wel dat hoe ouder de auto is, hoe meer slijtage er heeft plaatsgevonden natuurlijk.

Vind die jas van de h&m erg leuk! Die lijkt wel op mijn 'herfst'jas :)
Die zitten erg lekker :j