Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wolken schreef:Je kan een gedane betaling nooit meer intrekken, dit kan alleen bij een automatische incasso binnen zoveel dagen. Geld wat je zelf over hebt gemaakt dus niet.
Gisteren zou mijn bureau worden opgehaald tussen 7 en 8, krijg ik kwart over 7 een mailtje dat ze het niet gingen redden. Zat ik daar met mijn goede gedrag te wachten. Ik heb wel genoeg te doen en ben daarvoor thuis gebleven. Ze zei dat ze het zeker weten vanavond wel zouden redden. Wat zouden jullie doen? Nogmaals de gelegenheid geven of het bureautje lekker bij het grof vuil neerzetten met de wetenschap dat het daar wel weer vandaag geplukt zal worden door 1 van mijn mede-flat bewoners? Hij was gratis op te halen. En om daar nou 2 avonden voor thuis te blijven. Ik wil het gewoon weg hebben omdat ik midden in een verhuizing zit.
Mieke93 schreef:Ik was net aan het kijken bij de paarden die te koop staan en heb geen concrete plannen ofzo maar er was 1 paardje dat wel erg mijn aandacht trok, stond weinig info bij. Dus ik dacht, een mailtje om meer info kan geen kwaad. Eerst was het een qauter horse, nu is het een pintoen hij moet weg omdat ze altijd al een fries wilden ...
ok dan
xHaithi schreef:Mieke93 schreef:Ik was net aan het kijken bij de paarden die te koop staan en heb geen concrete plannen ofzo maar er was 1 paardje dat wel erg mijn aandacht trok, stond weinig info bij. Dus ik dacht, een mailtje om meer info kan geen kwaad. Eerst was het een qauter horse, nu is het een pintoen hij moet weg omdat ze altijd al een fries wilden ...
ok dan
WhahahahaBen je zeker dat ze een echt paard verkoopt en geen onzichtbare? Of een modelpaardje?
Lowara schreef:cinn87 schreef:Seleboom een oplichster? Laat ik daar nou net geld naar hebben overgemaakt voor een halster en deken![]()
Terug proberen te laten storten!
manonfleur schreef:Oh dus zoveel verstand hadden ze ervan! XD
Geoormerkt