shilady schreef:Denk je er zelf ook over om er een te schrijven ??
Ik heb vandaag weer post gehad
Een kort briefje van mn gangster en een foto
Nee, zelf schrijven zie ik niet zitten. Maar wel super dat jullie zo vrij en open zijn
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik vind het heel leuk en ik merk wel dat de gevangene het heel leuk vinden om mn brieven te ontvangen.. Ik schrijf vooral veel ouweh03r verhalen bv dingen die mn vriendinnen met mannen hebben meegemaakt en andere drama verhalen die ik om me heen het zien gebeuren ... Ik maak zelf eigenlijk niet erg veel mee
Nu een weekje gehad dat ik niks heb geschreven ik dacht laat ze eerst maar eens die andere brieven ontvangen en beantwoorden.. als ik toevallig een brief kreeg deze week wel gelijk beantwoord en verzonden
Maar ik moest heel even stoppen want ik had echt niks te vertellen kwa nieuwtjes of verhalen en ook totaal geen inspiratie meer over wat ik in die kaartjes moest gaan zetten..... Ben nu maar een beetje wat korte gedichtjes van internet aan het plukken en zet dat in die kaartjes met een kort verslagje over hoe het weer hier is en dat het zn gangetje gaat met mijzelf

Isegrim schreef:_MelloW_ schreef:Lees al een poosje mee achter de schermen. Isegrim, ik heb respect voor wat jij voor jamie doet. Ook je blogs vind ik zeer interessant en ook leerzaam om te lezen. Laatst in de auto jou en jamie's verhaal in een discussie aangehaald over straffen voor mensen die een misdaad hebben gepleegd. Bijv. Moord, diegene vond dat als je een moord pleegde hetzelfde lot moest begaan. Gelezen over jamie en zijn verleden en voorgelegd. Dat gaf toch wel een andere kijk op de zaak. Je hebt natuurlijk mensen die het doen om te moorden maar zo lijkt jamie mij niet. Klinkt als een hele leve man met een ontzettend verkeerde start en helaas een minder goede afloop straks. :-( wat fijn dat je beide bezoekregelingen zijn goedgekeurd. Moest het even kwijt
Leuk.
Hij kan heel lief zijn, maar hij zit daar natuurlijk niet voor zijn zweetvoeten.Hij heeft echt wel een flinke klap van de molen gehad, maar als een aantal dingen anders waren gelopen had hij zich prima kunnen redden in de maatschappij.
maar dat bedoelde ik ook met verkeerde start, verkeerde keuzes.
en omdat ik me dingen heel erg kan aan trekken.

Isegrim schreef:Vandaag heeft Maryland de doodstraf afgeschaft!
Maar eerst nog een paar dagen naar Duitsland voor Equitana. Ik kom zondagmiddag terug van Equitana en vlieg maandagochtend om 09:00. Koffer maar vast ingepakt grotendeels.