Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samy schreef:Hebben mensen hier ook last van de uitgestelde betaling die binnen 7 werkdagen voldaan zou moeten zijn, maar dat dan toch nog niet is?
Ik heb bij 2 verkopers iets gekocht en de datum liep tot gister. Nu heb ik bij 1 van die verkopers toevallig weer wat gekocht en dat is gelijk verrekend en vandaag op de bus gegaan.
Blijkbaar is dat van het geld van de 1ste koop gedaan, maar zelf worden ze er ook niet wijzer van.
Aangezien bij verkoper 2 die nog ook niet verrekend is.
Iemand hier over al Paypal gebeld? Anders ga ik dat morgen weer even doen
Samy schreef:Hebben mensen hier ook last van de uitgestelde betaling die binnen 7 werkdagen voldaan zou moeten zijn, maar dat dan toch nog niet is?
Ik heb bij 2 verkopers iets gekocht en de datum liep tot gister. Nu heb ik bij 1 van die verkopers toevallig weer wat gekocht en dat is gelijk verrekend en vandaag op de bus gegaan.
Blijkbaar is dat van het geld van de 1ste koop gedaan, maar zelf worden ze er ook niet wijzer van.
Aangezien bij verkoper 2 die nog ook niet verrekend is.
Iemand hier over al Paypal gebeld? Anders ga ik dat morgen weer even doen
Suus___ schreef:Ligt eraan waar je ze koopt maar zo vanaf 9,50 in de winkel 12,50 geloof ik
Wat moet je met zoveel lakjes? Tja wat moet je met meer dan 2 paar schoenen/tassen/zonnebrillen/oogschaduw