Oud collega van mij is oma geworden van een tweeling: D.uuk en T.horIk heb de namen nooit eerder gehoord en vind vooral T.hor erg bijzonder, in de negatieve zin.
Hoorde gister iemand die M.olin heette. Vind het geen mooie naam maar had het nog nooit gehoord. Doet me aan een molen denken.
Konstantine schreef:Ik vind D.uuk wel heel erg leuk, eigenlijk. Hier gebruiken ze d.uuk voor het werkwoord 'duiken' dus ik moest daar direct aan denken."ik d.uuk de kooi in"
Konstantine schreef:Hier ook, maar toch vind ik het tof M.olin? Is dat een meisje of een jongen?Een meisje.
Konstantine schreef:Hier ook, maar toch vind ik het tof Haha oke!Konstantine schreef:M.olin? Is dat een meisje of een jongen? Ik 'ken' een meisje dat M.alin heet.. Dus gok dat dit een jongen is?
marleen_88 schreef:Konstantine schreef:Ik vind D.uuk wel heel erg leuk, eigenlijk. Hier gebruiken ze d.uuk voor het werkwoord 'duiken' dus ik moest daar direct aan denken."ik d.uuk de kooi in" onze hond heet duko dus hier wordt de naam duuk met regelmaat genoemd
Ik werk in de kinderopvang en dan kom je toch bijzondere namen tegen hoor..Meiske uit de groep heet November.(grappig detail.. ze is jarig/geboren op 31 oktober..)
xApple schreef:Ik werk in de kinderopvang en dan kom je toch bijzondere namen tegen hoor..Meiske uit de groep heet November.(grappig detail.. ze is jarig/geboren op 31 oktober..)Ze werd vast in november verwacht.
Annika__ schreef:xApple schreef:Ik werk in de kinderopvang en dan kom je toch bijzondere namen tegen hoor..Meiske uit de groep heet November.(grappig detail.. ze is jarig/geboren op 31 oktober..)Ze werd vast in november verwacht. Haha ja dat dacht ik zelf dus ookal, maakt het nog stommer
Mayflower_ schreef:Ik las net een J.ethro! Die hebben teveel CSI gekeken. Is gewoon een bijbelse naam hoor Konstantine schreef:Net als Summer die geboren is in december...Die mensen verlangen gewoon erg naar de zomer
marleen_88 schreef:Oud collega van mij is oma geworden van een tweeling: D.uuk en T.horIk heb de namen nooit eerder gehoord en vind vooral T.hor erg bijzonder, in de negatieve zin. Ik vind Thor wel mooi, van Duuk had ik dan Duke gemaakt.
waarom zet eigenlijk iedereen hier een punt tussen de letters in? vandaag op school een meisje ontmoet die niandha heet, en een enya
ElizeVdS schreef:Ik kreeg van de week een geboortekaartje: F.lux.. voor een meisje. Wat vinden jullie daar dan van?Dat is een naam waarvan ik denk; hoe kan de gemeente dat toestaan