model worden/hoe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 17:01

Nee, maar ik heb toch wel bepaalde stijlen die me aanspreken, en als ik iemands stijl niet mooi vind zou ik er normaliter ook niet mee afspreken :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 17:02

Fiffill schreef:
Nee, maar ik heb toch wel bepaalde stijlen die me aanspreken, en als ik iemands stijl niet mooi vind zou ik er normaliter ook niet mee afspreken :)

Dat herken ik :j En ik duik ook in de persoon achter de fotograaf, zit genoeg rommel tussen :=

Fenrir

Re: model worden/hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 17:03

Geen creepy oude mannetjes :P nu zul je die op bokt wat minder snel tegenkomen, maar op andere sites komen ze wel eens voorbij. :=

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 17:08

ja dat is dan weer t voordeel van met een groepje via bokt.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 17:09

Ik ben anders wel enorm eng hoor :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 17:16

Fiffill schreef:
Geen creepy oude mannetjes :P nu zul je die op bokt wat minder snel tegenkomen, maar op andere sites komen ze wel eens voorbij. :=

:)) Nja ook jonge creepy mannetjes. Keer voor iemands lens gestaan 'wil je je jasje nog wat verder open trekken? Shirtje wat naar beneden?' Ik ben voor de lens weggegaan, ben niet preuts, maar om nou de hele wereld mijn meisjes te tonen... Néééh.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 17:19

Artistiek naakt heb ik geen problemen mee, maar dan wil ik dat wel graag van tevoren weten :+ als iemand dat ineens gaat vragen zonder dat er iets over is afgesproken zou ik ook wel een beetje zo >;) opkijken :))

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 17:22

Ben ik misschien heel ouderwets in, maar naakt zit er met mij als model echt niet in :')
Vind mezelf naakt echt niet charmant, en vind 't ook niet nodig weer bij de lijst van 'oh die hebben al naakt gestaan' te horen ofzo. Heb er niet zoveel mee :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 17:24

Ik hoef ook niet zo snel helemaal naakt op de foto hoor, of half. Maar een beetje en wat bedekt (of lingerie) zou ik niet zo erg vinden, een paar van mijn mooiste lichaamsdelen (borsten bijv) zie je eigenlijk alleen goed zonder veel kleding :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 17:27

... Ik vind m'n borsten niet echt heel mooi dus wat dat betreft hoeft dat er ook niet heel pontificaal op HAHAHA :P
Lekker persoonlijk allemaal weer :Y)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 17:29

Ik ben echt heel blij met die van mij, het is haast jammer dat niemand ze ziet (behalve mijn vriendje dan) want sommige meer zichtbare onderdelen aan m'n lijf vind ik juist weer een stuk minder _O-

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 17:31

Accentueren met kleding! :D
Ik doe dat met m'n figuur, althans, als ik daar zin in heb want vaak draag ik blouses en dat soort dingen :P

Ik had trouwens nog een beeld van m'n shoots van vorige week, heb deze week eerst een bruiloft af moeten ronden wat eindelijk af is dus nu kan ik hopelijk ... deze week nog aan de beelden gaan zitten. Zo vervelend want kan alleen op stage nabewerken ^)

Afbeelding

Edit; Zie net al een edit fout van mezelf :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 17:33

Ja, je moet alleen wel opletten dat het niet té wordt, want het valt nogal gauw op natuurlijk en dat is ook niet echt de bedoeling. :')
Blouses vind ik erg leuk, maar die pas ik vaak niet (door bovenstaande, ik krijg ze niet dicht) dus dan moeten ze wel wat ruim en los zijn. :j

Leuke foto! Vind die kleurtjes (dat rood en blauw) ook erg leuk samen :j
Waarom kun je alleen op stage nabewerken?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 17:35

Ik heb een bepaalde plug in aangeleerd voor 't editen van foto's en die heb ik niet op deze PC staan. Ik kan nu wel gaan nabewerken maar dan doe ik 't waarschijnlijk allemaal over omdat ik er niet tevreden over ben. Ben druk bezig met 't regelen van die software maar die is .. vrij lastig te krijgen :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 17:35

Welke software is dat dan?

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 17:42

Ligt het aan mij, of is er wat vreemds met de hand van het model? :+

Verder mooie foto!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 17:46

Saar: mis het onnatuurlijk ogende recht op zitten? Wat je ook vaak bij ruiters ziet als ze recht op moeten zitten en dan zitten ze te straks en zijn ze niet ontspannen in die aanspanning zeg maar :Y)

Verder mooie foto en leuke kleuren inderdaad!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 17:50

Ik zie niks vreemds, ze zat helemaal rechtop, het is niet een 'normale' stand van armen maar heel storend vind ik het daar in tegen dan ook weer niet echt :P

Binnenkort weer eens een shootje doen denk ik. Geen idee met wie. Maar deze keer ga ik er maar weer eens zelf voor staan :P

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 17:51

Mooie foto Courses! Ik vind de kleding erg goed bij het model passen. De hand ziet er wat vreemd uit maar dat komt denk ik omdat ze op die rand leunt met haar hand. :P

Courses schreef:
Ik ben anders wel enorm eng hoor :D

Idd, ik denk dat jij wel echt heel eng bent, zo met spijkerbh's enzo. -O-

:')

Posh schreef:
UMayDream: Ik heb inmiddels wel de naam van de designer, maar heb de bijbehorende facebookpagina niet doorgekregen. Heb wel een idee welke pagina het is, hier wordt regelmatig iets op gepost.

Wat betreft de Model Convention, ik ben er nog nooit heen geweest. Wel eens een uitnodiging gehad maar uiteindelijk niet gegaan. Voor mij lijkt het een heel groot evenement, ik denk dat er zat mensen zijn die liever naar een wat laagdrempelig evenement gaan.

Ah oke.. Kun je misschien pb'en welke pagina je denkt dat het is? Ben wel benieuwd :D
Ik zal je trouwens ook vandaag of morgen even een foto toesturen voor bij het formulier, dat heb ik nog altijd niet gedaan :=

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 17:52

ik vind haar niet ontspannen in het bovenlijf courses! Waardoor het wat ongemakkelijk overkomt.
Kan het niet zo goed uitleggen :+

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 17:58

Nou ja, ik kan me wel enig zins voorstellen dat je op die manier niet alle daags zit en je je rug wat moet uitstrekken waardoor 't misschien heel iets krampachtig gaat ogen (zelf heb ik die pose ook wel eens moeten doen namelijk).

Maar vind dat ook niet echt extreem storend inderdaad :P

Ja man, prik jullie allemaal lek met m'n stud BH! :D

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 18:02

jouw BH is echt tof :D

Vind het wel een leuke foto, met dat matchende shortje en dat strikje, lekker zomers allemaal

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 18:48

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 00:13

Courses is niet normaal eng. Ik zou echt niet bij haar durven komen meer... BRRRR ze doet hier wel alsof ze een lief aardig meisje is, maar ondertussen... :')
Vind het een mooie foto, leuk ook op dat blok!

@Umay en Posh: ik ben ook wel benieuwd. :P

Fotomeetings lijken me wel leuk om te doen vooral ook doordat het me gezellig lijkt. Het lijkt me wel lastig dat het vrij massaal is vaak...

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 00:31