Zac Efron is toch ook wel leuk uitgepakt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donkerblauw schreef:Hier is 't ook tien keer niks hoor maaike..
Inderdaad alleen maar van die oude mannetjes, van die trieste 40-jarige figuren (die je continu aan zitten te staren/proberen te versieren) of die té gespierde jonge aso-jongetjes van 18 jaar. Er loopt wel een hele knappe vent rond, alleen die is homo.. Dus Joey is hier ook zeker welkom.
Spirit schreef:Ik vind vooral Zac zijn ogen mooi, zeker omdat hij donker haar heeft.
Zijn lichaam vind ik wel prima.Dit vind ik nog niet te getraind. Juist precies de grens. Tot hier en niet verder.
LecyTinker schreef:Spirit schreef:Ik vind vooral Zac zijn ogen mooi, zeker omdat hij donker haar heeft.
Zijn lichaam vind ik wel prima.Dit vind ik nog niet te getraind. Juist precies de grens. Tot hier en niet verder.
http://cdn.buzznet.com/media/jj1/2010/0 ... ron-02.jpg
vind je dit niet TE getraint?
Oh, ikke wel hoor, vind het echt niet meer mooi.
Shemar Moore heeft een mooi lichaam, dat ziet er nog natuurlijk uit, maar dat is voor mij ECHT het limiet.
Ik denk dat ik zo wie zo gewoon meer van mannen houd waar ik geen minderwaardigheidscomplex van krijgt. Wat foutjes hier en daar maakt een man woest aantrekkelijk voor mij... En uiteraard donker haar en lichte ogen. Ewan is voor mij ook de enigste man die niet aan mijn voorkeuren voldoet en toch in mijn ogen helemaal perfect is als man.