Poepen en scheten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 23:01

Barbabientje schreef:
Ik heb komkommertjes met aioli, telt dat ook?!

Zozo gezond hooooor! *\o/*

Barbabientje

Re: Poepen en scheten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 23:02

helaas de saus niet :+ Duvis zakjes, dus met 2 eetlepels mayolijntje.. :j

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 23:06

Barbabientje schreef:
Gudrun jij bent viiehiiiess..

<3 <3 <3

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 11:48

Hahaha ik kan echt iets van 2 echte boeren per jaar laten, verder lukt het me nooit.
Toen deed ik op verzoek van mijn broertje eens echt mijn best en lukte het ook niet... een paar dagen later ineens wel, en trots dat ie was. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 12:29

Optiwolk schreef:
Barbabientje schreef:
Gudrun jij bent viiehiiiess..

<3 <3 <3

Oh God ik ken gelijk een vent die dan zo verliefd op je wordt als je daar lekker mee in kan doen. Die houdt wel van vrouw met ballen die zich kan inleven als one of the guys. Denkj niet dat ik hoef uit te leggen over wie ik het heb ;)

Als ik dringend naar het toilet moet, voor eender welke vorm en ik moet me te lang ophouden dan begin ik ook lucht te lossen en nee, die zijn dan per uitzondering niet tegen te houden. Best wel irritant omdat je het voelt aankomen en enkel maar kan denken "laat het geen stinkende knaller worden..."

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 12:32

Boeren laten doe ik ook gewoon waar iedereen bij is hoor :') Soms moet ik er aan denken om mezelf tijdens het werk in te houden.. :+

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 12:33

Ja maar als je "one of the guys" bent worden ze juist niet verliefd op je Varekaj. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 12:46

Wel als je een beetje oplet wanneer je dat doet. Is het bij vrienden die er tegen kunnen, dan is dat niks, maar doe dat dan niet bij zijn ouders ofzo :+ En het wil ook niet zeggen dat je in vrouwelijkheid moet inleveren.

Mijn ex was daarom net zo gek op me, omdat ik gewoon mezelf durfde zijn en hij vond dat gewoon schitterend. Hij vond het alleen iets minder prachtig toen ik na verloop van tijd wel enorm veel geveld werd door verveling en het zelfs marginaal ging vinden dat ze bij hem thuis constant niets anders deden. Een keer lol maken om een megadrol, ok nog, maar na iets meer dan een jaar elke dag een supertrotse vent zien die er foto's van neemt en deelt met z'n vrienden om te kunnen pochen. Nah :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 12:54

Als het daar alleen maar over gaat houdt het toch op inderdaad. :+

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 12:55

Ik zou wel een een boer en scheet tegelijk willen laten. Nog nooit gedaan -O-

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 12:56

Dat kan volgens mij ook niet, dan moeten de spieren door elkaar heen werken ofzo. :=

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 12:56

Hmmm ooit gaat het me lukken *\o/*

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 12:59

Dan moet het wel in de krant!

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 13:10

Hahahaha ja precies, de hele wereld over *-:)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 13:21

Jeetje als ik moet dan moet ik gewoon, waar dan ook en welke vorm van toilet gebruik ook. Tuurlijk hoop ik dat mijn odeur niet te lang blijft hangen.... Maar als je moet moet je echt ik ga niet naar een snackbar hoor, iedereen poept waarom zou dat een doodonde zijn om je voedselrestanten in het toilet te deponeren bij je (nieuwe) vlam (of waar dan ook op een toilet).... Je kan het moeilijk constant ophouden. Het laten ontsnappen van gassen gebeurt ook wel eens, maar dat probeer ik wel op een locatie te doen waarbij niemand het ruikt, hoort of uberhaubt merkt.... Tsja soms schiet er wel eens eentje wat minder goed getimed uit....

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 13:25

Je voedselrestanten te deponeren. Mooi!

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 13:30

Moet je er wel voor zorgen dat er iemand van het guiness book of record bij is Maxx anders heb je geen betrouwbaar bewijs!

Een tijdje terug had mijn man zijn vrijgezellenfeest, een deel van de groep kwam na een middag met buggy's te hebben gereden veel bier en een bbq bij mij langs om even andere kleren aan te trekken. Wij stonden met een paar buiten te kletsen (er waren 2vriendinnen bij mij) en mijn broertje stond in de deuropening on ;( ze hond lag lekker in haar mand, mijn broertje liet een knetter en iedereen ging uit zijn buurt staan. Zie je ineens onze hond laag bij de grond het bijhok uitvluchten! Wat hebben wij gelachen

Voedsel restanten deponeren, die houd ik erin ;)

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 14:30

Varekaj schreef:
Oh God ik ken gelijk een vent die dan zo verliefd op je wordt als je daar lekker mee in kan doen. Die houdt wel van vrouw met ballen die zich kan inleven als one of the guys. Denkj niet dat ik hoef uit te leggen over wie ik het heb ;)

Als ik dringend naar het toilet moet, voor eender welke vorm en ik moet me te lang ophouden dan begin ik ook lucht te lossen en nee, die zijn dan per uitzondering niet tegen te houden. Best wel irritant omdat je het voelt aankomen en enkel maar kan denken "laat het geen stinkende knaller worden..."

Hahhaa fantastisch :D
One of the guys is my middle name, MAAR!
Pinten drinken en boeren laten doe je wel in skinny jeans, op heels, met je haar netjes!
En jouw pint is herkenbaar door de lippenstift-afdrukken :')

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 15:48

xxMaxx schreef:
Ik zat een keer in bad mer mijn broertje, ik was 5 en hij 2, nou ik zag me toch ineens een bruin ding drijven in het bad... Ik ben het bad snel uitgerend, en hoe!!!!

Oh baaaaaaah dit haalt bij mij een lang verdrongen herinnering naar boven!!!

Ik zat met mijn stiefbroertje in bad en die zei "Ik heb iets voor je!" Doet ie z'n hand open had hij daar dus een dikke drol in! Bah bah bah bah bah! Toen ben ik ook gillend uit bad gerend, wilde daarna ook niet meer met hem samen in bad. We waren toen ook echt al 6 ofzo dus het werd langzaam wel tijd voor gescheiden badderen en toen al he-le-maal.

Ik ben ook wel voor een scheetmeeting.

En nee, ook ik ben niet iemand die overal gewoon ongegeneerd loopt te ruften. Maar bij mijn man als we 's avonds samen op de bank zitten laat ik er gerust eentje vliegen. En toen ik nog in een studentenhuis woonde zat ik ook gerust met m'n vriendinnen te ruften. Toen was ik ook wel zo'n valserd dat ik bij mijn huisgenootje de kamer op liep, een dikke ruft liet en weer weg ging. Had ik altijd de grootste lol om, tot ze een keer skype had aanstaan :o

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 16:32

We slapen vanavond met een man of 10 op een kamer.. ik ben benieuwd. :')

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 16:38

Succes! En ook nog zuipen? Dan wens ik je nog meer succes. _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 16:43

Heul veul bier van tevoren. :j :')
Nouja, denk eerder dat het morgenvroeg wordt eer dat we allemaal liggen te slapen, dus komt goed.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 16:59

Ik hoop het voor je. :=
Ach ja, als je zelf mee doet, ruik je het vast niet zo erg. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 18:54

Nemurin schreef:
Dat kan volgens mij ook niet, dan moeten de spieren door elkaar heen werken ofzo. :=

Ontdekking van de dag: mijn merrie kan hinniken en knallers latn tegelijk :')

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 19:28

Heeeeeerlijk topic!

Heb me blauw gelachen om sommige posts :') . Ik en mijn ex deden wel eens wedstrijdjes scheten laten, maar meestal was ik uiteindelijk degene die lag te vergassen... Beetje jammer!
Nu hou me natuurlijk in het openbaar wel in (gelukkig)...

Was pas bij mijn moeder blijven slapen en ze ging eerder uit bed dan ik, maar mijn kamer daar is net naast de badkamer. Haha en ze zat me toch te knetteren... en in de badkammer echoot dat zo lekker _O- (mijn moeder is een hele nette, zakelijke, kleine, Franse vrouw... dat soort geluiden verwacht je gewoon niet)....