Het gaat vanaf zondag weer dooien dus denk dat er geen tocht komt,heb het ook helemaal weer gehad met die winter,leidingen bevroren,auto's die spontaan bevriezen,het is weer wel welletjes,ze schaatsen maar rondjes op de sloot,maf gedoe allemaal wat een hysterie om een baantje te kunnen trekken!!
DDDMakkink
Geplaatst: 07-02-12 15:53
Die foto Wat zal die man het koud hebben gehad zeg
Het leek hier net te sneeuwen! Ik vind het zo lekker... vandaag beetje jammer van de wind, maar dat zonnetje... ik heb lekker een tijd met Buuf staan praten, uit de wind, in de zon... zó lekker!!
Hier heb het vanmiddag 1½ uur hard gesneeuwt,wel kleine vlokjes. Ik zeg tegen iemand op de wei,die kou dat is sneeuwkou! het zal straks wel gaan sneeuwen.Ik had het nog niet gezegd en het begon te sneeuwen.
Hier ook geen sneeuw gehad, het was wel onwijs koud hier vandaag, ik had het niet meer op de fiets. En dan moet ik 5 minuten, die arme kinderen die een uur moeten fietsen waren compleet bevroren, haar wenkbrauwen, wimpers, alles was ijs.
Je kan volgens mij beter een uur fietsen dan 5 minuten! Net als met schaatsen en zelfs rijden. Eerst is het koud, maar als je warm wordt, word je ook echt warm! Heerlijke warmte vind ik dat. Veel lekkerder dan lopen zweten in de zomer...