Hier probeert de zon nog steeds door de wolken te komen. Mn ouders zitten in Friesland, daar is het heerlijk weer... (gelukkig ga ik daar straks ook heen)
gohya
Geplaatst: 05-08-11 16:19
Erna_ schreef:
quartel schreef:
vlgens BR blijft het droog vandaag
BR jokt.... ik kreeg net druppels op mijn hoofd...
Waren het geen zweetdruppels? Het is hier alweer zó warm.Zou wel willen dat er hier een fris buitje viel.
Hier lekker weer, niet te koud, niet te warm, gewoon lekker! Zonnetje, geen wind bijna en na de buitjes van vannacht, de hele dag droog. Momenteel blauwe lucht, met wat schapen wolkjes, zonnetje schijnt!
Vannacht zou het weer gaan regenen [volgens Piet] en morgen droog.Maar volgens Ned.1 is het vannacht droog en morgen over dag regenbuien. Geef mij dan maar het weer van Piet,overdag droog en s'nachts regen. Hier is het nog steeds heel erg warm,bij de minste inspanning zweet ik al.
Nell_
Geplaatst: 05-08-11 17:55
Lekker weer vandaag! Vond het soms wel een beetje warm. Maar dat zullen de hormonen wel zijn
Toch nog prachtig weer geworden vandaag na dat buitje van vanochtend
En nee... het waren géén zweetdruppels
quartel
Geplaatst: 05-08-11 21:18
heerlijk dagje zo. We zijn net terug van een poosje lekker vissen...... Van alles gezien onderweg..... spelende eenden.....koeien die achter ganzen aan zaten heerlijk.... en de temp is ook prima.....niet te warm niet te koud..... Morgen nog maar zo een dagje graag
hier ist nog 25 gr. zo nog ff genieten van een roseetje op t terras. helaas morgen weer naar t kikkerlandje.
Akecheta
Geplaatst: 05-08-11 22:22
Voor de mensen die het weer van morgen willen weten Vandaag en morgen: Af en toe zon, morgen buien Vannacht komt er vanuit het zuidwesten geleidelijk meer bewolking opzetten. Later in de nacht kan er in het zuiden al wat buiige regen vallen. De minimumtemperatuur wordt ongeveer 15 graden. De wind is zwak en veranderlijk en wordt later zwak tot matig en oostelijk. Zaterdag overdag is er vrij veel bewolking en er ontstaan buien die plaatselijk intensief kunnen zijn. In het oosten en later ook in het noordoosten is er bovendien kans op onweer en windstoten. De middagtemperatuur ligt tussen 19 graden in het zuidwesten en 24 graden in het oosten en noordoosten. De wind waait uit een oostelijke richting en is zwak tot matig. In de loop van de dag draait de wind naar zuid en later zuidwest tot west en wordt meest matig, in de kustprovincies vrij krachtig en aan zee krachtig, 6 Bft. (Bron: KNMI)
quartel
Geplaatst: 05-08-11 22:26
ach...dan lukt het nog prima om tussen de buien door te rijden toch? Koud zal het niet zijn dan
Volgens mij hadden ze deze verwachting gisteren al voor vandaag opgegeven Was anders best een heerlijk dagje
Hiraeth
Geplaatst: 05-08-11 23:54
Ok Noorderlicht, kom maar op!
EDIT: al zichtbaar in Noord Duitsland en Schotland!