Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-11 16:38

Kriel schreef:
Ik vind dit niet echt meer blunders van exen maar meer 'kijk hoe achterlijk hij deed-verhalen'

Nouja,soms wijken de verhalen een beetje af :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 16:39

Barbabientje schreef:
idefix4 schreef:
Jij ging mee naar de crematie van zijn opa. Lief van je!
Ik kan me indenken hoe hij zich gevoeld moet hebben. Ik heb mijn opa begraven, toen ik met mijn ex ging. Hij zat te janken in de kerk, dus ik dacht nog: "Tjonge! Zo goed kende jij hem nou ook weer niet toch?" Voor mij ging dat wel ver, vooral omdat ik zelf kapot was van verdriet. Die opa was wel mijn meest geliefde opa. Mijn alles! En wat zegt die druif in een onbewaakt ogenblik? Hij moest zo aan zijn eigen opa denken, die lag te herstellen aan een hartoperatie. Hoe opgelucht hij wel was dat díe nog leefde! Het ging dus helemaal niet om mijn opa! Voor mij was dat wel de doodsklap in onze relatie! Wow!

Mijn vriendje zat toch ook goed te huilen tijdens de begrafenis van mijn opa, maar toen hadden we ook al 3 jaar :j En ik heb ook zitten huilen bij de begrafenis van zijn opa...

als ik die opa beter had gekend had ik waarschijnlijk ook wel moeten huilen, vond het niet eens kunnen dat ik zou huilen, had geen band ermee, maar voel wel de band die mijn vriend ermee had, steun hem ook en probeer met hem erover te praten, hij kropt alles op totdat het fout gaat. Hij kan zichzelf niet zo goed uiten.

@Varekaj
wat een e*kel zeg ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 17:09

Daarom is het dus ook mijn ex :)

En ach, intussen kunnen we weer praten, is hij wat volwassener geworden en snapt hij ook wel dat hij toen zo immens fout zat met zijn onbegrip! Hij had het er ook zo hard moeilijk mee om mij zo in zak en as te zien, hij wist ook niet echt hoe hij daarmee om moest gaan...
Dus heb het hem wel intussen zowat kunnen vergeven.

suikermeisje

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 17:46

ja zoiets dacht ik al, dat hij niet wist hoe hij ermee om moet gaan. Maar als ik niets weet te zeggen dan zeg ik ook gewoon tegen me vriend van ja ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, komt beter over dan dat ik gekke dingen ga zeggen of doen :P

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-11 18:03

Bij mij lukt troosten alleen bij mijn vriendje,
voor derest bij gewone vrienden weet ik nooit wat ik moet doen :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 18:07

nee inderdaad, alleen mijn beste vriendin lukt het ook wel bij, bij anderen weet ik nooit een houding aan te nemen :P

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 18:13

Ja ik weet er nog een, mijn ex had een keer het weekend bij mij en mijn ouders doorgebracht, en toen we naar het station liepen vroeg ik nog aan hem: 'heb je je sleutels?' Natuurlijk had hij die, en hij vertrok vanuit Eindhoven naar Leiden, en ik naar Maastricht omdat ik daar een opgraving had. Halvewege de werkdag tijdens mijn pauze keek ik op mijn telefoon, en zag dat ik tig oproepen van hem gemist had plus een smsje: 'Poedersuiker, neem je telefoon eens op, ik ben mn sleutels vergeten, kom naar Leiden toe!'.
Remember, ik zat ergens onder Maastricht in een of ander maisveld.

Wat er ook nog eens bijkwam was dat zowel mijn telefoon als die van hem geen batterij meer had, dus er was zo goed als geen contact meer tussen ons. Het resultaat was dat ik de hele dag in de stress gezeten heb, hem via mijn ouders, tis voicemail berichten, én facebook berichten heb proberen te bereiken, en pas weer kon ademhalen toen hij in de avond eindelijk belde dat hij bij mijn ouders was en zijn sleutels had opgehaald.

Denk maar niet dat ik ooit een excuus heb gekregen.

linnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 18:32

Een blunder van een van mijn exen:

Een 'oud' smsje in zijn telefoon laten staan dat hij had verzonden.
Naar zijn ex, dat hij haar zo miste en dat elke keer als hij lang in de trein zat aan haar moest denken.
Dat hij de tijd zou willen terug draaien zodat hun nog bij elkaar zouden zijn.
Toevallig dat hij onverwachts toch mee ging naar zandvoort aan zee en dat dat vanuit oss ook lang reizen is. En dat dat smsje die datum had.
Best grappig achteraf dat zo iemand dan toch stug blijft volhouden dat dat een heel oud smsje is die er 'opeens' weer was want die had hij lang geleden weggegooid.
Hij had het smsje nogmaals verwijderd en hij hield echt van mij en blablabla.
Voor mij was het vertrouwen weg.... toch nog een tijdje bij hem gebleven omdat ik dacht nooit meer een ander te kunnen krijgen (blond hè :o? :P)

Toen het eenmaal echt uit was toch nog een tijdje hem 'gezien' onder de afspraak zodra iemand een ander tegenkomt is dit meteen afgelopen en zijn we eerlijk daarover.

Op het moment dat ik mijn huidige vriend tegenkwam meteen met hem gekapt. Wordt ie jaloers en boos.
Zegt ie uiteindelijk: in het begin vond ik het fijn als je ging, maar nu begon ik het eigenlijk fijn te vinden als je zou blijven.
Tsjah, das jammer dan hè...

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 13:49

ja idd heel jammer xD wat een sukkels zijn die mannen toch :P

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 15:56

Wat een verhalen in dit topic zeg, geniaal :D
Ik ben nu nog bezig met het hele topic doorlezen, ben nu op pag 46..

Maar dit moest ik even melden aan jullie!
Kreeg vanochtend een smsje van m'n schoonmama dat m'n vriend vanaf 4 uur vannacht heeft overgegeven, dat ie vanaf vanochtend ook diarree had en dat ie nu eindelijk lag te slapen..
Spreek ik net z'n broertje op MSN, blijkt dat m'n vriend z'n hele boxer vol heeft gescheten vanochtend. :') Ik moest meteen aan dit topic denken, nog een broekpoeper erbij _O- Ik was dit weekend bij hem en ben gisteravond na het eten naar huis gegaan, ben ik ff blij dat ik niet nog een nacht ben gebleven.. Hij zat aan tafel nog z'n broertje uit te lachen, die had de nacht ervoor precies hetzelfde, ook in de broek gepoept door de diarree. En ooh, wat vond mijn vriend dat grappig.. :')

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 17:45

NOG EEN BROEK POEPER :oo !!!

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 18:13

nog een streepje erbij :P ach ongelukje kan gebeuren :+ hahaha

MarisJj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 18:15

ILOVE_TARA schreef:
Wat een verhalen in dit topic zeg, geniaal :D
Ik ben nu nog bezig met het hele topic doorlezen, ben nu op pag 46..

Maar dit moest ik even melden aan jullie!
Kreeg vanochtend een smsje van m'n schoonmama dat m'n vriend vanaf 4 uur vannacht heeft overgegeven, dat ie vanaf vanochtend ook diarree had en dat ie nu eindelijk lag te slapen..
Spreek ik net z'n broertje op MSN, blijkt dat m'n vriend z'n hele boxer vol heeft gescheten vanochtend. :') Ik moest meteen aan dit topic denken, nog een broekpoeper erbij _O- Ik was dit weekend bij hem en ben gisteravond na het eten naar huis gegaan, ben ik ff blij dat ik niet nog een nacht ben gebleven.. Hij zat aan tafel nog z'n broertje uit te lachen, die had de nacht ervoor precies hetzelfde, ook in de broek gepoept door de diarree. En ooh, wat vond mijn vriend dat grappig.. :')

Als ie t zelfde had als wat zown beetje mijn hele familie heeft gehad, kon ie er indd niks aan doen :P Dan kwam het er voor en achter tegelijk uit! :P

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:38

@ MarisJj: Haha hij is ook al nummer 3 van z'n gezin die dit heeft. Alledrie midden in de nacht overgeven en 's ochtends aan de diarree. Hij kan er ook niks aan doen, maar hij had zo'n lol om 't feit dat z'n broertje in z'n broek had gepoept. En nu heeft ie precies hetzelfde.. :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:27

ja idd, lekker flauw zeg haha
die van mij poepte van het weekend geloof ik half in zijn broek. We waren op wedstrijd (parcour verkennen) en toen zei hij ja ik moet heel nodig poepen en wij dus snel in auto naar zijn huis (4minuten ofzo rijden) dus hij thuis naar binnen gerend en toen rook ik opeens wat, maar hij was ook aan de dunne en had echt veel stress gehad enzo dus ook al buikpijn, en toen vroeg die opeens of zijn vader mij thuis wilde brengen :+

_RMHorse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 00:36

hahaha ben ook al een stille meelezer vanaf pagina 1.

Heb zelf niet echt blunders te vertellen helaas.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 01:25

:D Ik moet heel diep graven... Ben al jaren voorzien van dezelfde vechtgenoot.

Maar een ex presteerde het om na jaaaaaren ineens te bellen om af te spreken en duidelijk uit zijn op een sexdate vond ik niet grappig. Zeker niet gezien de ongelukkige timing; (had het huis vol visite) ik moest eerst op zoek naar een rustig plekje om hem ongelooflijk uit te lachen en vervolgens heel hard de grond in te stampen. Sukkel. De boodschap is wel aangekomen; tijdje later kwam ik hem tegen op een parkeerplaats bij de bouwmarkt. Hij zag mij ook aankomen en gooide zijn gekochte spulletjes lukraak de auto in om ons niet onder ogen te komen... In de haast gooide hij de achterklep dicht terwijl er nog wat uitstak. Tja, de hele achterruit aan diggelen. Hij er met de auto als een haas vandoor; de rest stond verbouwereerd te kijken en ik en vechtgenoot hadden het niet meer van het lachen. _O-

vidya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 01:27

Anne_GTI schreef:
:D Ik moet heel diep graven... Ben al jaren voorzien van dezelfde vechtgenoot.

Maar een ex presteerde het om na jaaaaaren ineens te bellen om af te spreken en duidelijk uit zijn op een sexdate vond ik niet grappig. Zeker niet gezien de ongelukkige timing; (had het huis vol visite) ik moest eerst op zoek naar een rustig plekje om hem ongelooflijk uit te lachen en vervolgens heel hard de grond in te stampen. Sukkel. De boodschap is wel aangekomen; tijdje later kwam ik hem tegen op een parkeerplaats bij de bouwmarkt. Hij zag mij ook aankomen en gooide zijn gekochte spulletjes lukraak de auto in om ons niet onder ogen te komen... In de haast gooide hij de achterklep dicht terwijl er nog wat uitstak. Tja, de hele achterruit aan diggelen. Hij er met de auto als een haas vandoor; de rest stond verbouwereerd te kijken en ik en vechtgenoot hadden het niet meer van het lachen. _O-

waaaahahahahahahaah :') sommige mannen...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 01:41

Het woord vechtgenoot is wel echt geweldig!

Leonieee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 10:53

hahahaha jeetje, ik lees 2 dagen niet en er komen me er toch geniale verhalen voorbij :')

ik heb een kleine blunder van mij huidige vriend, meer een onnozel iets eigenlijk :')
ik en mijn vriend speelden al bijna een uur triviant, en ik was aan de verliezende hand want meneer wist de antwoorden op alle vragen (en die waren best moeilijk)
Toen kwam de laatste vraag waarmee hij kon winnen: Hoe noem je een paard van het vrouwelijke geslacht?

Je raad nooit wie uiteindelijk het spelletje gewonnen heeft.. hij niet :')

Koss_Binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 14:55

Een echte blunder is het niet, maar heb er vreselijk om moeten lachen.
Lig samen met een vriend in bed te slapen, wordt ik toch wakker van zijn vreselijke gesnurk. Dus ik trek aan zijn arm om hem op zn zij te trekken,
roept ie: neeh ik wil niet op mijn zij liggen, ik wil op mn rug blijven liggen
Ik: ja, maar je snurkt echt vreselijk en zo kan ik niet slapen
Hij: ja, maar ik wil gewoon op mn rug blijven slapen, ik ga dus echt niet op mijn zij liggen
Ik: ok, blijf jij dan maar op je rug liggen
Hij: diepe zucht: ok ik ga wel op mn zij liggen.
En dit ging dus bij hem vandaan allemaal op zo een kinderlijke zeurderige toon. Volgende ochtend toen ik hem er naar vroeg kon hij zich er niets meer van herinneren, was hij in zn slaap aan het praten geslagen.
Achteraf dacht ik, ik had meer dingen moeten vragen, miss dat ik antwoord gekregen zou hebben.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 16:00

Nou ik werk er hard aan om van mijn vriend mijn ex te maken (in mijn slaap althans :+) dus ik vind dat het telt. Of het een blunder is mwah maar goed.
Valt in dezelfde categeroie als bovenstaande verhaal. :P

Ik was om 9 uur gaan slapen omdat ik griep had. Vriendlief heeft naast mij tot 12 uur wakker gelegen. Volgende heeft zich voorgedaan....

Hij lekker tegen mij aan komen liggen geeft als reactie: JE BENT KOUD!!! GA WEG!!!
Meneer zich opgewarmt en het weer geprobeerd: Ik val zo uit bed ja. GA TERUG NAAR JE EIGEN HELFT!

Uiteindelijk begin ik wat te babbelen, hij denkt yes ze is wakker en pakt mijn hand. Fout, ik sliep nog en heb hem flink (weliswaar onverstaanbaar gewoon gebrabbel) uit lopen foeteren.

Arme kerel :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 20:17

ahh arme kerel inderdaad haha, wel heel grappig eigenlijk, die kerels ook
en niet weten hoe een vrouwelijk paard heet, hoe dom, als je vriendin een paardengek is :P

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-11 20:24

blunder van mijn ''ex'' is niet willen dat zijn ex en ik met elkaar praatte,en tegen mij maar zeggen dat ze altijd loog,en echt een vervelend meisje(zacht uitgedrukt :') ) was enzo.
Nou op de een of andere manier haatte we elkaar echt,en we wouden niet eens met elkaar praten,
Ik dacht dat het bij haar uit dikke jaloezie was enzo,

Nu is hij nooit echt mijn vriendje geworden en heeft me ongelooflijk veel pijn gedaan het afgelopen jaar,
Dus ik had vorige week ergens besloten om het helemaal af te ronden.
Deze week was ik op een feestje,en zijn ex is een goede vriendin,van een hele goede vriendin van mij.
Op een gegeven moment stonden we met zijn 3.
En die ex en ik besloten het toch maar uit te praten,want dit was echt belachelijk,en helemaal niet fijn.

En toen zijn we achter dingen gekomen jonge :)
hij vertelde tegen mij dat ze zo en zo in elkaar zat en mij haatte,
terwijl vertelde hij tegen haar dat ik zo en zo weer was,en haar haatte.
Dus ja,niet moeilijk dat je dan zoiets krijgt.

A lot of drama for a beautiful liar :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 21:08

Mijn ex heeft er dze week ook weer eentje voor elkaar gekregen :+

Ik was bij hem thuis omdat we een keertje gingen starten met overleg hoe we de weideverdeling dit jaar zouden doen, en wat voor opknapwerkjes er nog waren. Hij kwam net uit de douche toen ik via de achterdeur de keuken in liep. Niks speciaals, gebeurd wel meer :)

Nou zat ie in z'n boxer in de sofa te foeteren op de elastiek van die onderbroek, dat die toch wel los begon te komen. Gaat de deurbel. Ik roep nog "doe een broek aan!" maar krijg als reactie "nee joh ga gauw zo wel".
Goed hij doet open, 1 of andere bezorger aan de deur (kon de inkom zien vanaf mijn zitplek) en iemand geeft hem een papier om te tekenen voor ontvangst. Hij tekent, geeft het terug en wil de doos van de grond tillen. Hij bukt zich, en nét op het moment dat ie zich rechtzet, besloot de elastiek van z'n onderbroek om er de brui aan te geven :')

Gelukkig ligt hun voordeur uit het zicht van de straat, anders hadden de passanten van de hele drukke weg die er loopt volop kunnen meegenieten :')

Ik ben het eerste uur niet meer bijgekomen...