Kriel schreef:Ik vind dit niet echt meer blunders van exen maar meer 'kijk hoe achterlijk hij deed-verhalen'
Nouja,soms wijken de verhalen een beetje af

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barbabientje schreef:idefix4 schreef:Jij ging mee naar de crematie van zijn opa. Lief van je!
Ik kan me indenken hoe hij zich gevoeld moet hebben. Ik heb mijn opa begraven, toen ik met mijn ex ging. Hij zat te janken in de kerk, dus ik dacht nog: "Tjonge! Zo goed kende jij hem nou ook weer niet toch?" Voor mij ging dat wel ver, vooral omdat ik zelf kapot was van verdriet. Die opa was wel mijn meest geliefde opa. Mijn alles! En wat zegt die druif in een onbewaakt ogenblik? Hij moest zo aan zijn eigen opa denken, die lag te herstellen aan een hartoperatie. Hoe opgelucht hij wel was dat díe nog leefde! Het ging dus helemaal niet om mijn opa! Voor mij was dat wel de doodsklap in onze relatie! Wow!
Mijn vriendje zat toch ook goed te huilen tijdens de begrafenis van mijn opa, maar toen hadden we ook al 3 jaarEn ik heb ook zitten huilen bij de begrafenis van zijn opa...
ILOVE_TARA schreef:Wat een verhalen in dit topic zeg, geniaal
Ik ben nu nog bezig met het hele topic doorlezen, ben nu op pag 46..
Maar dit moest ik even melden aan jullie!
Kreeg vanochtend een smsje van m'n schoonmama dat m'n vriend vanaf 4 uur vannacht heeft overgegeven, dat ie vanaf vanochtend ook diarree had en dat ie nu eindelijk lag te slapen..
Spreek ik net z'n broertje op MSN, blijkt dat m'n vriend z'n hele boxer vol heeft gescheten vanochtend.Ik moest meteen aan dit topic denken, nog een broekpoeper erbij
Ik was dit weekend bij hem en ben gisteravond na het eten naar huis gegaan, ben ik ff blij dat ik niet nog een nacht ben gebleven.. Hij zat aan tafel nog z'n broertje uit te lachen, die had de nacht ervoor precies hetzelfde, ook in de broek gepoept door de diarree. En ooh, wat vond mijn vriend dat grappig..
Anne_GTI schreef:Ik moet heel diep graven... Ben al jaren voorzien van dezelfde vechtgenoot.
Maar een ex presteerde het om na jaaaaaren ineens te bellen om af te spreken en duidelijk uit zijn op een sexdate vond ik niet grappig. Zeker niet gezien de ongelukkige timing; (had het huis vol visite) ik moest eerst op zoek naar een rustig plekje om hem ongelooflijk uit te lachen en vervolgens heel hard de grond in te stampen. Sukkel. De boodschap is wel aangekomen; tijdje later kwam ik hem tegen op een parkeerplaats bij de bouwmarkt. Hij zag mij ook aankomen en gooide zijn gekochte spulletjes lukraak de auto in om ons niet onder ogen te komen... In de haast gooide hij de achterklep dicht terwijl er nog wat uitstak. Tja, de hele achterruit aan diggelen. Hij er met de auto als een haas vandoor; de rest stond verbouwereerd te kijken en ik en vechtgenoot hadden het niet meer van het lachen.