Hier geen sneeuw maar nog steeds droog,lucht ziet er ook niet dreigend uit. Het is wél heel erg koud,en het waait stevig,de wind is gedraait naar het Zuiden. Enne de regen? volgens mij zal dat reuze mee vallen,miss. hier en daar een enkel buitje. De sneeuw die er nu valt is een teken,afscheid van de winter,begin v.d. lente volgende week.
NatasjavE
Geplaatst: 23-02-11 16:53
Rienn schreef:
Hier sneeuwt het ook al een hele tijd, maar nu gaat het wel harder sneeuwen.
Hier is inmiddels de sneeuw overgegaan in regen! Alles is wel wit, maar dat zal vast weg zijn binnen een paar uur. Nu maar hopen dat het vannacht niet gaat vriezen, want dan kunnen we schaatsen morgen!
Volgens de berichten zou het regenen in het Westen en krijgt het Oosten vanvond Sneeuw. Denk dat ze de weg kwijt zijn bij het nieuws,het Westen heb toch al de hele middag sneeuw?
NoekAa_
Geplaatst: 23-02-11 18:14
Toen ik net (half 3 tot 4) moest autorijden sneeuwde het vrij hard, maar het is nu gestopt en er is niets blijven liggen.. gelukkig.. Ben wel klaar met de winter.
Straww_
Geplaatst: 23-02-11 18:15
Het sneeuwt in Haarlem
Het blijft een beetje liggen in mijn achtertuin, maar verder niet. Overigens is het net opgehouden, maar het waren wel een paar uurtjes met flinke vlokken hoor..!
Hier de hele dag nog geen druppel of vlokje gevallen,houden zo! Het zal toch niet zo zijn dat het vanavond hier begint te sneeuwen als een gek.[ik moet trainen].
Aight
Geplaatst: 23-02-11 18:52
sneeuw, al vanaf ong 4 uur! hard en het blijft een beetje liggen (tegen de belgische grens)