wimmus schreef:Gister hadden we in ons restaurant de héle dag een familiefeestje, 50 man van 12 tot 9u.
Begon er al mee dat ze binnen gingen roken, tot 3 keer aan toe, terwijl érg duidelijk vermeld is dat we geen rookruimte hebben en dat er dus buiten gerookt worden kan. Wanneer er iets van gezegd werd, gaven ze bijdehante opmerkingen als 'oh ben ik binnen? Ik dacht dat ik buiten stond!'
Daarna gingen ze stiekem onder de tafel roken en sigaret verstoppen wanneer er personeel langs kwam.. volwassen mensen van 50![]()
Het werd nog leuker toen een meisje van 12 (?) wel aan de rode wijn mocht van haar ouders. Nu mogen wij dat uiteraard niet schenken, hebben dat ook verteld. Gaat die vader steeds rode wijn voor zijn dochter bestellen, en wanneer er personeel langs liep, zette hij het glas op z'n eigen helft![]()
Steeds wanneer ik de drankjes opnam, werd er amper geluisterd, dus op het laatst ben ik maar aan elke lange tafel 'MAG IK EVEN UW AANDACHT?' gaan roepen. Zonder succes, want er werd nog steeds doorheen geroepen (wederom, volwassen mensen..) Toen ik naar de volgende tafel liep, begon de vorige tafel luid te mopperen dat ik zo onverstaanbaar was. Echt precies zo luid dat ik het goed verstaan kon. Het rondje later zei dezelfde 'daar is ze alwéér! Nou misschien dat ze deze keer wel verstaanbaar is'.
Aaaargh!
Was ik even blij dat ze weg waren, wat een rotmensen
Bah. Dat maakt je dag niet bepaald goed.. Zeker niet al je de hele dag voor hun heen en weer aan het rennen bent! Heel aso..
Ik heb trouwens ook heel vaak bij het spareribs afhalen, dat mensen bellen en eigenlijk niet weten wat ze willen. Het komt natuurlijk voor dat ze niet weten welke smaken we hebben, maar ik vind het echt heel vervelend worden als je 10 keer achter elkaar aan de telefoon krijgt: "Jaa, wat wil jij eigenlijk????" "Wat wil jij eten?" Dat ze dat dus nog even roepen naar andere mensen thuis.. Bedenk voordat je gaat bellen even wat je wilt bestellen, is toch niet heel moeilijk?