Primark deel 1

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:41

Waar heb jij boxers van dan? Ik Alleen BB en Pieces..

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:42

MLEENESS schreef:
Mja als je pappie ze toch allemaal betaald dan is het alleen maar heel cool en stoer als je in die BB boxers loopt. Duuuhhhhhhh.

Sorry hoor, ik heb dit nergens gezegd? Ik zeg alleen dat de BB boxers die ik heb, tot nu toe best goed blijven en lang meegaan

Confession

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:43

MLEENESS schreef:
Mja als je pappie ze toch allemaal betaald dan is het alleen maar heel cool en stoer als je in die BB boxers loopt. Duuuhhhhhhh.

Ik vind Björn Borg echt niet stoer :')
Ik draag gewoon de lekker zittende boxers van de H&M.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:43

MLEENESS schreef:

Proef ik hier frustratie en jaloezie?

Ik kan alleen voor mezelf praten, maar ik koop al mijn kleding zelf. Daar zit Primark tussen, duurdere merken en ook enkele stukken van Karl Lagerfeld. Maar daar heb ik altijd zelf voor gewerkt hoor, sinds mijn 16e.

danielle_x

Re: Primark

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:44

Ik koop ook mijn kleding zelf en ik draag alleen BB boxers niet omdat ik het stoer vind gewoon omdat ik ze lekker vind zitten!
En ze gaan nog lang mee ook :) (mag ook wel voor dat geld)

Marliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:44

Haha nee die reactie was van dat meisje die hier kwam vertellen dat ze alleen maar daar de Replay BB en de G-star wilt sorry steef :') En de rest..

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:46

MLEENESS schreef:
Haha nee die reactie was van dat meisje die hier kwam vertellen dat ze alleen maar daar de Replay BB en de G-star wilt sorry steef :') En de rest..

O, ik dacht al, haha

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:47

MLEENESS schreef:

Dan nog vind ik het een domme opmerking. Je weet toch niet wie haar kleding betaalt? En wat maakt het jou uit ook? Voelde je je gepasseerd? Replay, BB en G-star vind ik ook betere merken en betere kwaliteit dan Primark. So be it

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:47

Ik vind in verhouding dat je beter goedkopere boxers kunt kopen die prima zitten en minder lang meegaan dan die duurdere die soms al snel kapot gaan.. Je betaalt alleen maar voor het merkje..

Voorbeeld; Vriendje droeg alleen maar BB. Hij had er een stuk of 15 in zijn kast liggen, binnen een maand of 8 slijt hij er steevast doorheen en zitten er gewoon gaten in.
Nu heeft hij boxers van de h&m en hema, daar doet ie nu al een halfjaar mee en nog niks geen slijtage..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 13:09

Steef schreef:
Nou die Bjorn Borg boxers zijn kwalitatief wel goed hoor :j Ik heb er 1 en die heb ik nu toch al dik 2 jaar!

Ik heb er ook een heleboel, eigenlijk alleen maar, maar ik vind ze waardeloos persoonlijk. H&M ondergoed - en dan 3 hipsters voor 14 euro of zo - doen het net zo goed.

fienaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 13:17

Ik kom even binnen vallen :D

Ik heb boxers van de Pieces, en dacht: Aah, die zijn superfijn... Dus ik kocht er nog wat meer... Nu zijn ze allemaal kapot... Toen maar weer over op de oude vertrouwde Hema :D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 13:41

MarcoBorsato schreef:
Ik weet het :')

Maar soms zien ze er zooo leuk uit :') Maar ik vraag me echt af wat iemand voor 400 euro in Primark heeft gekocht... Ik zou zoveel geld liever aan kwalitatief goede kleding geven...

Naja ik wissel liever 4x per jaar van garderobe omdat het zo goedkoop is en snel stuk gaat dan dat ik 1x per jaar van garderobe wissel omdat het zo lang meegaat. Je draagt iig niet het hele jaar hetzelfde voor dezelfde prijs zegmaar :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 13:46

Nee maar ik vind persoonlijk dat primark er ook goedkoop uitziet. En dan loop ik er al minder graag mee.

Bovendien wissel ik liever mijn garderobe wat minder vaak af met goed uitziende kledingstukken.

Maar dat is (gelukkig) voor mij geen issue, ik koop graag en redelijk vaak bij WoMen @ Work

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 13:52

Maar ik wil niet zeggen dat de kwaliteit van replay en G-star nou zo geweldig is..
Met broeken misschien wel, maar de shirtjes :n Is vaak dun spul waar snel gaatjes in komen..
Broeken heb ik ook niet van de primark, basic dingen om lekker te combineren kun je er goed kopen :j

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 13:54

Tsja, ik denk dat het vooral ligt aan wat voor kledingstukken je koopt. Maar ik zal nooit wat bij de WoMen@Work kopen omdat ik het gewoon bullshit vind dat als er een plaatje op staat van een aap dat je er 70 euro voor betaalt bijvoorbeeld. Dan draag ik 10x liever een shirtje van 5 euro waar die niet op staat :')

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 13:55

Laatst op Werkweek is ook een meisje in onze groep uit 1 G-Star en 1 Replay broek gescheurd, terwijl ik nu al 2 jaar loop in mijn 15-euro broekkie van de H&M en die ziet er nog steeds helemaal prima uit terwijl een aantal duurdere broeken al eerder afgeschreven moesten worden.

En wat Drunksheep zegt, ik hou ook van variatie en wissel liever wat vaker van garderobe dan dat ik het hele jaar in hetzelfde moet lopen. Ik zou dat echt niet kunnen, hele dure kleding kopen omdat ik weet dat ik er na een tijdje echt wel op uitgekeken raak.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 13:56

Paul Frank is niet het enige wat er verkocht wordt ;)

Ik draag alleen maar jurkjes... Voornamelijk van Urban Outfitters, die zit in London. Hier in Nederland wordt het weer zoeken naar iets leuks, maar bij WoMen @ Work slaag ik eigenlijk altijd. Dieseljurkjes ftw

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 13:59

... het was ook maar een voorbeeld ;)

Maar ik vind van veel merken dat je er teveel voor betaalt, alleen maar omdat er G-Star Raw supergroot opstaat. Dat vind ik nogal belachelijk... :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 14:00

Kwestie van smaak, daar valt niet over te twisten. En ik koop ook gerust bij Primark, maar geen kleding waar ik in uitga

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 14:01

Dat is inderdaad zo, want er zijn genoeg mensen die het wel kopen :D!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 14:05

Ik denk dat het voor mensen met een wat lager budget ideaal is. Plus, binnen 3 maanden hebben ze bij Primark de catwalklook te koop, dat is gewoon nice.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 14:07

Catwalklook is? :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 14:09

Wat er op de catwalk te zien is ligt binnen 3 maanden in de winkels. Weliswaar aangepast etc.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 14:11

Dat is ook zo inderdaad, maar daar moet je vaak ook van houden.. Ik vind veel dingen van de catwalk niet zo :=
Ik heb een spijkerbroek van Replay al 5 jaar en ik pas hem nog steeds en hij is nog niet versleten :) . Maar ook, mn gstar broek was na 6 x wassen al heeeel licht geworden, terwijl mn donkere h&m spijkerbroek na meer dan 30 x wassen nog donker is.. :=
Ik vind Gstar niet zo'n fijn merk meer..

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 14:35

MarcoBorsato schreef:
Wat er op de catwalk te zien is ligt binnen 3 maanden in de winkels. Weliswaar aangepast etc.

Haha ik dacht dat is een of andere naam voor een collectie :D