Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
juline schreef:haha dank jullie wel. ja geld is er te verliezen haha. nee heb ergens zo'n ingebouwd knopje dat ik te schijterig ben om auto te gaan rijden. weet dat het nergens op slaat rijdt met tractor en scooter ook zo weg maar ben zo'n schijterd die niet achter het stuur durft te kruipen haha. maar bedankt voor de schoppen
MissPromiss schreef:Ik ga zo ff bijlezen maar moet echt even spuien over dat idiote nieuwe theorieexamen. Ik heb net een oefenexamen gedaan maar vind het in sommige gevallen zó dom!! Is er nog iemand die op http://www.volkswagenrijbewijs.nl het eerste examen heeft gedaan? Ik kan bij sommige vragen echt niet ontdekken hoe ik weet of ik zou invoegen ofzo.. en de ene keer ij een fietser (die op een andere weg zit!!!) moet je remmen omdat het gevaarlijk kan zijn, vervolgens staat er al een fietser half op de weg en dan moet je gas loslaten.. nou, schiet mij maar lek!
MissPromiss schreef:Mja en ook zo'n vraag in de sneeuw, je rijdt 30 en er spelen kids voor je op straat, wat je dan doet.. Nou ik leer om mn gas los te laten hoor en bij sneeuw zo min mogelijk te remmen omdat de kans dat je doorglijdt groot is
Annn schreef:MissPromiss schreef:Mja en ook zo'n vraag in de sneeuw, je rijdt 30 en er spelen kids voor je op straat, wat je dan doet.. Nou ik leer om mn gas los te laten hoor en bij sneeuw zo min mogelijk te remmen omdat de kans dat je doorglijdt groot is
kinderen op de weg, is (afhankelijk van je snelheid/wat er achter je rijd) remmen.
Een bal op de weg ook!
Het is niet echt kijken wat je zelf zou doen, meer kijken wat willen ze dat ik doe
Als je dat eenmaal doorhebt, is het een makkieVeel examens maken, en terug kijken wat je fout hebt gedaan, meestal krijg je er een uitleg bij waarom het remmen/gas los/niets doen is
Ashley5 schreef:Ik rijd met de lessen ook in een diesel, maar rijdt een benzine veel anders dan een diesel?
MissPromiss schreef:Nouja normaal zou ik dus ook zo reageren hoor! Kind, bal, ballon.. allemaal remmen! Maar met juist door die sneeuw vind ik het zo dubbel! want het was een smal straatje met aan de zijkant auto's geparkeerd.. als je dan gaat remmen zit je zo ergens tegenaan