Ingmar_ schreef:Ja, maar Vlissingen en Veldhoven liggen 160 kilometer bij elkaar vandaan he Ohja, dat had ik vorige keer gekeken op anwb.nl Ingmar_ schreef:Nog leuker. Volgens de sneeuwrader is het hier gewoon droog Nou sorry hoor, DATKLOPTNIET!! Bij ons klopte buienradar toenstraks ook niet
Volgens mij klopt die buienradar al een uur of vier niet meer Ik ben laatst nog in Eindhoven geweest trouwens Dat ligt vlak naast Veldhoven toch?
Cyntje schreef:Straks ook weer lichte vlokken,... blehg ben het beu mag van mij ook wel weg inderdaad!
Hier heeft het ook gesneeuwd en nu sneeuwt het nog steeds . Het zijn wel echt hele fijne sneeuw, maar er komt wel wat naar beneden
Hier is het droog maar het ziet er wel uit of het elk moment gaat sneeuwen.Ik hoop dat dit keer het midden [ermelo] word over geslagen.
Lovely schreef:Goezzo Ingmar. Maar je dacht toch niet echt dat je overgeslagen zou worden .Nou, het zag er wel zo uit van het weekend. Jammer hoor
Ingmar_ schreef:Volgens mij klopt die buienradar al een uur of vier niet meer Ik ben laatst nog in Eindhoven geweest trouwens Dat ligt vlak naast Veldhoven toch?Ja, dat ligt tegen Veldhoven aan Hier is het nu nogsteeds droog! Gelukkig
Ben benieuwd hoe het morgen gaat zijn. Er werd op de radio gezegd dat het bijna overal zou gaan dooien. Hope so...
iefke schreef:Ben benieuwd hoe het morgen gaat zijn. Er werd op de radio gezegd dat het bijna overal zou gaan dooien. Hope so...Dooien deed het dinsdag ook. Tot ik vanochtend het huis uit kwam en zag dat het vier graden vroor
Hier hadden ze vandaag al 4 graden voorspelt, maar het heeft vandaag gevroren én gesneeuwd, dus echt veel beter is het er niet op geworden