Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
doe ik dat wel

Alytuiere schreef:Marloes Qbuzz heeft nog geen chippaaltjes, dus neem je oude geplastificeerde ov ook mee voor de zekerheid

briljant gewoon.

MLoeser schreef:Ik ga zo Haren->Groningen Groningen->Hoogezand proberen. Ik ben net even naar het station Haren geweest, en volgens de automaat kun je wel bestellingen ophalen. Alleen stond er bij mij "er staat geen bestelling voor u klaar"briljant gewoon.
)

Ilsemarie schreef:MLoeser schreef:Ik ga zo Haren->Groningen Groningen->Hoogezand proberen. Ik ben net even naar het station Haren geweest, en volgens de automaat kun je wel bestellingen ophalen. Alleen stond er bij mij "er staat geen bestelling voor u klaar"briljant gewoon.
ooh mooi dus daar staat idd zo'n ding?
Bij mij zou hij het dan vandaag wel moeten doen want mijn achternaam begint met de B en dat is vanaf 4 januari... zal ik dat vanmiddag es proberen..
(waar staat dat ding ongeveer?)
Dan ga ik de quest door Groningen wel maken van de week. Na mijn tentamen heb ik daar weer mooi tijd voor. Hopen dat het zo goed gaat, over 5 minuten ga ik richting bus.
Pytje schreef:Die komt er helemaal niet? Apart zeg. Welke maatschappij is het? Ik ga straks met Qbuzz proberen in Groningen te komen...