Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SaskiaKur schreef:Heb zojuist mijn 2e autorijles gehad. Het ging echt slecht.
Ik moest schakelen maar bakte er niets van.
Ging helemaal niet meer sturen, moest het gas loslaten en toen hield het in. Ik verneukte de hele auto...
Vrouw zag het ook volgens mij niet zo zitten...
Jetske schreef:Ik stop ermee.. Echt bah m'n ouders betalen 63 euro voor 1,5 uur les heb nu 15 lessen gehad en nog geen inparkeren of wat dan ook ja snelweg en omkeeropdracht.. Je hoort van iedereen om je heen dat ze daar mee bezig zijn en zelf doe je dat niet.. het maakt me heel erg onzeker en ik heb er gewoon geen zin meer in..
Jetske schreef:Ik stop ermee.. Echt bah m'n ouders betalen 63 euro voor 1,5 uur les heb nu 15 lessen gehad en nog geen inparkeren of wat dan ook ja snelweg en omkeeropdracht.. Je hoort van iedereen om je heen dat ze daar mee bezig zijn en zelf doe je dat niet.. het maakt me heel erg onzeker en ik heb er gewoon geen zin meer in..
Veirl schreef:Jetske schreef:Ik stop ermee.. Echt bah m'n ouders betalen 63 euro voor 1,5 uur les heb nu 15 lessen gehad en nog geen inparkeren of wat dan ook ja snelweg en omkeeropdracht.. Je hoort van iedereen om je heen dat ze daar mee bezig zijn en zelf doe je dat niet.. het maakt me heel erg onzeker en ik heb er gewoon geen zin meer in..
Ik had dat pas na mijn 20e rijles. Mijn instructeur besteedt daar gewoon heel weinig aandacht aan. Ik zou absoluut niet stoppen.
siskeh schreef:Trouwens, als je,je ergert aan je instructeur raad ik iedereen aan om te wisselen!
Ik was helemaal happy met die van mij, dus voor mij was het echt niet van toepassing.
Maar om me heen zijn er heel wat die doordat ze problemen hebben met de instructeur heel veel lessen nodig zijn of meerdere malen moeten afrijden!
@jetske: als ik het zo goed zie is het een vrij "nieuwe" rijschool, aangezien hij nog niet zoveel examens heeft afgenomen, klopt dat?
Steph86 schreef:Jetske,
Even een vraag of 2 in het algemeen?
Hoeveel lessen hebben jullie gehad en hoeveel lessen denkt dat jullie instructeur dat jullie nodig hebben?
Hoeveel rijlessen hebben jullie gehad voordat jullie opde snelweg mochten rijden?
.
Paula schreef:Veirl schreef:Ik ga nu toch ff kijken of ik niet weer een gewoon examen mag doen.
Je moet nog echt ff uitleggen waarom je een faalangstig ding moet want dat snap ik nog steeds niet.