Rijles & Afrijstress deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 11:58

magic_lover schreef:
Ik heb ook een pakket van 20 lessen, en ben eigenlijk niet van plan om er nog veel meer in te steken, het is allemaal al duur genoeg.... :o

Maar idd tegen mij zeiden ze ook dat het voor meisje zo rond de 45 lessen gemiddeld ligt... :+

Echt?.. Wow. Dat vind ik wel veel eerlijk.

Ik heb een pakket van 25 lessen, waarvan ik er nu 16 gehad heb.
Heb alles al gedaan, alleen nog meer kijken en inschatten en herhalen (al een paar lessen lang).
Vrijdag dus misschien met andere instructeur en dan alleen de punten nog afwerken.

Hoop en denk dat ik het wel wil met die 25 lessen

magic_lover

Re: Rijles & Afrijstress deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 12:05

Ik vind het ook veel hoor toen ze dat tegen mij zei dacht ik echt van jeetje..... zoveel :=

Als ik het zo hoor moet dat idd ook wel lukken met die 25 lessen denk ik :j

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 12:26

Ik had een jongen in de klas en die heeft vorig jaar na 70 lessen pas mogen afrijden :=

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 12:38

magic_lover schreef:
Ik heb ook een pakket van 20 lessen, en ben eigenlijk niet van plan om er nog veel meer in te steken, het is allemaal al duur genoeg.... :o

Maar idd tegen mij zeiden ze ook dat het voor meisje zo rond de 45 lessen gemiddeld ligt... :+

Mijn instructeur zei dat hij meestal 30 lessen geeft voor het afrijden :j

Jetske; ik kan me jou echt niet herinneren :') Wanneer was die wedstrijd dan?

lisje90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:55

magic_lover schreef:
Zal ik maar niet vertellen dat mijn broer maar 7 lessen heeft gehad... en in 1x is geslaagd (praktijk) dat is pas weinig
Paula schreef:
Ik vind dat echt zo ontzettend weinig, 20 lessen. := Dan heb je toch nog helemaal niet veel verkeerssituaties meegemaakt?

Ach, als je je rijbewijs hebt is het alleen maar duurder. ;)

Valt wel mee hoor, ik reed ook al op scooter dat scheelt al enorm, want heb je veel meer verkeersinzicht, en bepaalde situaties meegemaakt, al is het in een auto wel iets anders soms, maar toch scheelt het een hoop :j

Zal ik maar niet vertellen dat mijn broer maar 7 lessen heeft gehad... en in 1x is geslaagd (praktijk) :+ dat is pas weinig :D

Dan heeft jou broer zeker voor zijn lessen al bij iemand anders in de auto gezeten?
Ik vind het knap hoor, 20 lessen. Hoop/verwacht dat ik rond de 42 uitkom als ik de volgende wel ga halen.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:59

Precies, kan toch niet als je buiten je lessen niet rijdt? Zo kan ik het ook wel, ik rijd al meer dan een jaar en heb vorige maand mijn eerste les gehad, ga mijn examen afleggen na 3 lessen :+

Kitty__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:34

Ik meld me alvast even! (Over 2,5 week pas mijn 1e les haha) Maar is altijd handig zo'n topic! :o

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:48

Mientjeuh schreef:
Precies, kan toch niet als je buiten je lessen niet rijdt? Zo kan ik het ook wel, ik rijd al meer dan een jaar en heb vorige maand mijn eerste les gehad, ga mijn examen afleggen na 3 lessen :+

huh? je rijdt al een jaar!! pff nou dat zouden mijn ouders niet toelaten zonder rijbewijs....een vriendin van mij is zelf ook al bezig bij hun op het terrein...maar ik vind het toch wel erg gevaarlijk hoor...zeker omdat ik bij een ander de consequenties ervan heb gezien/gehoord..

maja ik mag bijna legaal rijden :P vrijdag kan ik mijn pasje waarschijnlijk ophalen! en dan s'avonds wordt de eerste rit met de hele fam. naar de MC :P heb ik mijn broertje en zusje vorig jaar belooft :P

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 18:35

Phylos schreef:
Mientjeuh schreef:

huh? je rijdt al een jaar!! pff nou dat zouden mijn ouders niet toelaten zonder rijbewijs....een vriendin van mij is zelf ook al bezig bij hun op het terrein...maar ik vind het toch wel erg gevaarlijk hoor...zeker omdat ik bij een ander de consequenties ervan heb gezien/gehoord..

maja ik mag bijna legaal rijden :P vrijdag kan ik mijn pasje waarschijnlijk ophalen! en dan s'avonds wordt de eerste rit met de hele fam. naar de MC :P heb ik mijn broertje en zusje vorig jaar belooft :P

Ze woont in België, daar is dat normaal en legaal. ;)

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 18:40

Ik wordt over 5 min. opgehaald! Duim voor me dat het eens goed gaat. :+

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 18:52

lisje90 schreef:
Dan heeft jou broer zeker voor zijn lessen al bij iemand anders in de auto gezeten?
Ik vind het knap hoor, 20 lessen. Hoop/verwacht dat ik rond de 42 uitkom als ik de volgende wel ga halen.

nee maar hij reed al van kleins af aan op vanalles en nogwat :P (opa was automonteur).

Ze hadden al gezegt (rij bij dezelfde rijschool als hij destijds) dat ze niet raar op hoefden te kijken als ik ook al binnen no time reed :+
ik zei al zet dat maar uit je hoofd, 7 lessen ga ik niet halen :+

Ik reed namelijk hiervoor nog niet, ja tuurlijk wel wat geoeffend maar verder niet :+

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 18:57

Phylos schreef:
Mientjeuh schreef:

Ik woon idd in België en hier is het anders, ik heb een voorlopig rijbewijs dat 36 maanden geldt en waarmee ik met eender welke begeleider mag rijden die min. 8 jaar z'n rijbewijs heeft. Ik rijd dus inderdaad al een jaar, mijn vader heeft het mij allemaal geleerd.

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:09

Ik heb net weer gelest, ging wel goed :)
Ik mag eind september pas afrijden, m'n instructeur is nu eerst 2 weken op vakantie...

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:14

Ik baal wel goed dat ik pas 11 september weer een les heb. Ben bang dat het ook echt niet goed gaat dan! :')

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:19

Gefeliciteerd Phylos en Marije wat super goed! Nu is iedereen van ons topic geslaagd denk ondertussen? Wat super :D 3x is dus toch scheepsrecht Phylos ;)

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:21

Is het niet een idee om een lijst te maken van wie er aan het lessen zijn (en sinds wanneer) en eventueel wanneer ze moeten afrijden? Dan valt het een beetje bij te houden. :) Omdat de topics nu samen vallen en het behoorlijk hard gaat!
Laatst bijgewerkt door Helderder op 26-08-09 19:22, in het totaal 1 keer bewerkt

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:21

Lisa91 schreef:
Ik heb net weer gelest, ging wel goed :)
Ik mag eind september pas afrijden, m'n instructeur is nu eerst 2 weken op vakantie...

wat toevallig die van mij straks ook.. baal er alleen wel een beetje van :+
Kan wel bij een andere lessen maar dan moet ik die per les betalen.. hmm nou nog maar even overna denken :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:22

Paula schreef:
Is het niet een idee om een lijst te maken van wie er aan het lessen zijn (en sinds wanneer) en eventueel wanneer ze moeten afrijden? Dan valt het een beetje bij te houden. :) Omdat de topics nu samen vallen en het behoorlijk hard gaat!

Denk dat dat wel een goed idee is :j

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:26

Oke dus naam, begindatum, evt. afrijdatum?

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:27

Citaat:
Joonsel - Joni - 11 mei - Afrijdatum nnb

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:28

Citaat:
Paula - 14 maart - Afrijdatum nnb

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:29

Citaat:
Ier - 2 juni - Afrijdatum nnb

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:32

Citaat:
Veirl - 30 januari - afrijdatum nnb

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:32

Citaat:
Veirl - 30 januari - afrijdatum nnb
Mientjeuh - geen idee :') - 12 oktober

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 19:36

Citaat:
Boktnaam - Naam - Begindatum - Afrijdatum.

* Joonsel - Joni - 11 mei - Afrijdatum nnb
* Paula - 14 maart - Afrijdatum nnb
* Ier - 2 juni - Afrijdatum nnb
* Veirl - 30 januari - afrijdatum nnb
* Mientjeuh - geen idee :') - 12 oktober
* Magic_lover - Angela - 31 juli - nnb