Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy schreef:Meestal is het gewoon omdat ze zuinig op je zijn, rieja
Gisteren nog een leuk gesprek over gehad met mijn moeder...
Rieja schreef:@Bravespots: Och in zekere zin hebben ze het te accepteren en dat begrijpen mijn ouders ook wel, maar ze hebben iig nog nooit toegegeven dat het achteraf allemaal best meevalt, ofzo.
KiWiKo schreef:met dit soort dingen ga je dus de mist in![]()
tot haar 18de ben ik wettelijk verantwoordelijk....... dus zal ik me daar enigsinds in moeten mengen........ na haar 18de niet meer
daarnaast zou ze op 15 met een 25jarige thuiskomen, dan is Moordrecht even een heel klein plaatsje in mijn schuur![]()
komt ze op 18 met een 25 jarige thuis, is het al een heel ander verhaal..........
ook al zou ze op 15 jarige leeftijd erg volwassen zijn..........
Pipo schreef:KiWiKo schreef:met dit soort dingen ga je dus de mist in![]()
tot haar 18de ben ik wettelijk verantwoordelijk....... dus zal ik me daar enigsinds in moeten mengen........ na haar 18de niet meer
daarnaast zou ze op 15 met een 25jarige thuiskomen, dan is Moordrecht even een heel klein plaatsje in mijn schuur![]()
komt ze op 18 met een 25 jarige thuis, is het al een heel ander verhaal..........
ook al zou ze op 15 jarige leeftijd erg volwassen zijn..........
Gaat het niet veel meer om, met wat voor persoon ze thuis komt? De eerste 25 jarige kan wel een veel prettigere persoon zijn dan de tweede 25 jarige.
Ik zou er nog erg mee uitkijken, want de kans dat je je dochter verder van je vandaan jaagt is vrij groot als je het niet accepteert.
Pipo schreef:Gaat het niet veel meer om, met wat voor persoon ze thuis komt? De eerste 25 jarige kan wel een veel prettigere persoon zijn dan de tweede 25 jarige.
Ik zou er nog erg mee uitkijken, want de kans dat je je dochter verder van je vandaan jaagt is vrij groot als je het niet accepteert.
anneliesdj schreef:En jij denkt dat je kind daar nooit achter komt? Dat zij niet door heeft dat je haar vriendje afkeurt? Dat ze niet nadenkt als hij altijd lief was en ineens niet meer wil, toevallig ook nog eens net nadat ie bij jullie over de vloer is geweest?
En denk jij dat je dochter hem niet gaan vragen waarom ie niet meer wil?
KiWiKo schreef:[
daarom is de schuur zo fijn........ krijg ik kippevel van de meneer in kwestie, zal mijn kind daar nooit achterkomen.......... maar meneer kiest echt wel eieren voor zijn geld.......
KiWiKo schreef:anneliesdj schreef:En jij denkt dat je kind daar nooit achter komt? Dat zij niet door heeft dat je haar vriendje afkeurt? Dat ze niet nadenkt als hij altijd lief was en ineens niet meer wil, toevallig ook nog eens net nadat ie bij jullie over de vloer is geweest?
En denk jij dat je dochter hem niet gaan vragen waarom ie niet meer wil?
jahoor, ik vertel hem ook precies wat hij tegen mijn princesje gaat zeggen.................en verder ontken ik in alle toonaarden
15 en 25 is niet gezond, en dat ga ik niet toestaan
......... maar als ik het mijn kind verbied, dan gaat dat niet goedkomen........ dus moet ik de man aanspreken op zijn ziekelijke lust voor wel hele jonge dames
Pipo schreef:KiWiKo schreef:[
daarom is de schuur zo fijn........ krijg ik kippevel van de meneer in kwestie, zal mijn kind daar nooit achterkomen.......... maar meneer kiest echt wel eieren voor zijn geld.......
Dat hoop ik van harte voor je, want als ze allebei knetterverliefd is, is de kans groter dat de man in kwestie jou onderonsje aan je dochter verteld en dat je ze erg ver van je afdrijft.
Genee schreef:Ja en dan is ze even boos. Je kunt het een kind toch niet altijd naar de zin maken? Natuurlijk zal ze boos zijn als ze erachter komt. Maar later waarschijnlijk blij. En zo niet; dan mag ze op haar 18e lekker zelf kiezen.
anneliesdj schreef:[
Of ze gaat vervolgens stiekem toch weer met hem afspreken en dan wordt het kofferbakseks...
anneliesdj schreef:Genee schreef:Ja en dan is ze even boos. Je kunt het een kind toch niet altijd naar de zin maken? Natuurlijk zal ze boos zijn als ze erachter komt. Maar later waarschijnlijk blij. En zo niet; dan mag ze op haar 18e lekker zelf kiezen.
Of ze gaat vervolgens stiekem toch weer met hem afspreken en dan wordt het kofferbakseks...
KiWiKo schreef:anneliesdj schreef:Of ze gaat vervolgens stiekem toch weer met hem afspreken en dan wordt het kofferbakseks...
nee hoor![]()
dat durft HIJ namelijk niet meer
![]()
![]()
![]()
Sanne zou het wel doen zou ik het gewoonweg verbieden