Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:09

de keuze van mijn dochter aangaande haar vriendjes zal ik moeten accepteren.............. en dan moet ik maar hopen dat ik haar zo heb opgevoed dat ze verstandige keuzes maakt.......

maar ik zal haar altijd beschermen tegen ongezonde situaties

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:10

@natural: Ik vind dat je ergens eens grens moet stellen hoor. En voor mij ligt die op 18 jaar Ja! En als ik nu toevallig een dochter zou hebben die op haar 15de al zo volwassen is dat ze drie jaar over heeft geslaan, en diezelfde dochter komt dan ook nog eens toevallig thuis met een veel oudere vent, tja dan heeft ze pech gehad, denk ik. Zal ze toch nog drie jaartjes moeten wachten.

(Kan me trouwens van niemand voorstellen dat ze 'zomaar' drie jaar voor zijn op hun leeftijd).

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:11

Wendy schreef:
Meestal is het gewoon omdat ze zuinig op je zijn, rieja Haha!
Gisteren nog een leuk gesprek over gehad met mijn moeder...

Ik denk het ook ja.
Ze hebben vast wel vertrouwen in jou maar niet in die jongens. Tenslotte lopen er loverboy's rond, mannen die geilen op onschuldige meisjes, mannen die enkel seks willen enz, moet je er maar net een treffen die niet in een van die categorieen valt en wél een serieuze relatie wil Haha!

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:20

Dat probeerde ik net ook al te zeggen; ze hebben vast het beste met me voor, maar als het goed is hebben ze me toch zo opgevoed dat ik wel zoveel idee heb van mensen dat ik 'een goeie' uitkies. (en in mijn ogen is dat ook zo, trouwens Tong uitsteken )

Bovendien: in hoeverre hebben ouders eigenlijk nog iets te vinden als hun dochter zoals in mijn geval 25 is?
Verbieden hebben ze ook niet gedaan trouwens, maar de afkeuring is wel 'duidelijk gemaakt'.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:22

Rieja: wennen ze er ook niet aan als je wat langer relatie hebt met iemand?

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:24

Natuurlijk mogen je ouders hun mening geven, maar als ze dat gedaan hebben houdt het op lijkt me zo.
Overigens vond mijn moeder ook nooit iemand goed genoeg hoor. Uiteindelijk heeft ze toch door gekregen dat haar dochters best weten wat ze doen...

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:25

@Bravespots: Och in zekere zin hebben ze het te accepteren en dat begrijpen mijn ouders ook wel, maar ze hebben iig nog nooit toegegeven dat het achteraf allemaal best meevalt, ofzo.
Het is ook niet dat ze steeds zeggen 'wat een loser is die vriend van jou toch'.

@Wendy: wie weet komen mijn ouders daar ook nog eens achter Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:28

hihihi doet mij denken aan een poosje terug toen mijn 10 jarige het uitmaakte met haar vriendje Lachen Lachen

we zitten te eten zegt ze " mamma, ik heb het uitgemaakt met X"

ik " oo joh, waarom???

zij..... nou was een flutverkering, hij wilde niet met me afspreken enzo...... en als het een flut verkering is dan hoef ik dat niet

Ik nou meis, das verstandig!!!

zij...... gek he, toen ik het uitgemaakt had wilde hij vanmiddag wel ineens met me afspreken... ik heb gezegd dat ik niet kon omdat ik naar huis toe moest, en toen hij er nog stond vroeg ik aan Y (een meisje) of ze vanmiddag zin had om wat te doen.....

hihihihi........ ik hoef me denk ik niet zo heel veel zorgen te maken Lachen Lachen Lachen

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:31

Rieja schreef:
@Bravespots: Och in zekere zin hebben ze het te accepteren en dat begrijpen mijn ouders ook wel, maar ze hebben iig nog nooit toegegeven dat het achteraf allemaal best meevalt, ofzo.

Wat jammer zeg Scheve mond , heb je der ooit al eens een gesprek over gehad met hen?

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:32

lekker bitchie voor de leeftijd Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:42

KiWiKo schreef:
met dit soort dingen ga je dus de mist in Haha! Haha! tot haar 18de ben ik wettelijk verantwoordelijk....... dus zal ik me daar enigsinds in moeten mengen........ na haar 18de niet meer Lachen

daarnaast zou ze op 15 met een 25jarige thuiskomen, dan is Moordrecht even een heel klein plaatsje in mijn schuur Haha! Haha! komt ze op 18 met een 25 jarige thuis, is het al een heel ander verhaal..........

ook al zou ze op 15 jarige leeftijd erg volwassen zijn..........

Gaat het niet veel meer om, met wat voor persoon ze thuis komt? De eerste 25 jarige kan wel een veel prettigere persoon zijn dan de tweede 25 jarige.

Ik zou er nog erg mee uitkijken, want de kans dat je je dochter verder van je vandaan jaagt is vrij groot als je het niet accepteert.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:45

Pipo schreef:
KiWiKo schreef:
met dit soort dingen ga je dus de mist in Haha! Haha! tot haar 18de ben ik wettelijk verantwoordelijk....... dus zal ik me daar enigsinds in moeten mengen........ na haar 18de niet meer Lachen

daarnaast zou ze op 15 met een 25jarige thuiskomen, dan is Moordrecht even een heel klein plaatsje in mijn schuur Haha! Haha! komt ze op 18 met een 25 jarige thuis, is het al een heel ander verhaal..........

ook al zou ze op 15 jarige leeftijd erg volwassen zijn..........

Gaat het niet veel meer om, met wat voor persoon ze thuis komt? De eerste 25 jarige kan wel een veel prettigere persoon zijn dan de tweede 25 jarige.

Ik zou er nog erg mee uitkijken, want de kans dat je je dochter verder van je vandaan jaagt is vrij groot als je het niet accepteert.

daarom is de schuur zo fijn........ krijg ik kippevel van de meneer in kwestie, zal mijn kind daar nooit achterkomen.......... maar meneer kiest echt wel eieren voor zijn geld.......

naarmate mijn kind ouder zal worden zal ik me daar ook echt wel minder in gaan mengen......... maar ELKE 25 jarige ziet echt mijn schuur van binnen........ de manier waarop zou misschien nog wel eens kunnen verschillen Lachen

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:46

Pipo schreef:

Ik weet niet welke ervaringen jij hebt met 15 jarigen, blijkbaar andere dan bij mij. Want ik ken er niet veel die per direct hun koffers pakken op hun 15de als mama en papa iets verbieden hoor.

Er zullen er zo vast wel zijn, maar dat lijkt me een heel kleine minderheid...
Laatst bijgewerkt door BraveSpots op 11-01-09 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:47

En jij denkt dat je kind daar nooit achter komt? Dat zij niet door heeft dat je haar vriendje afkeurt? Dat ze niet nadenkt als hij altijd lief was en ineens niet meer wil, toevallig ook nog eens net nadat ie bij jullie over de vloer is geweest?
En denk jij dat je dochter hem niet gaan vragen waarom ie niet meer wil?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:48

Ik ben bang dat de mijne vrij snel de wijde wereld in trekt Lachen Lachen ze heeft mijn en haar vaders genen.......... en das nou net zoiets als een Amor x Jazz Haha! Haha! Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:50

anneliesdj schreef:
En jij denkt dat je kind daar nooit achter komt? Dat zij niet door heeft dat je haar vriendje afkeurt? Dat ze niet nadenkt als hij altijd lief was en ineens niet meer wil, toevallig ook nog eens net nadat ie bij jullie over de vloer is geweest?

jahoor, ik vertel hem ook precies wat hij tegen mijn princesje gaat zeggen................. Lachen en verder ontken ik in alle toonaarden Lachen 15 en 25 is niet gezond, en dat ga ik niet toestaan Lachen ......... maar als ik het mijn kind verbied, dan gaat dat niet goedkomen........ dus moet ik de man aanspreken op zijn ziekelijke lust voor wel hele jonge dames

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:51

KiWiKo schreef:
[

daarom is de schuur zo fijn........ krijg ik kippevel van de meneer in kwestie, zal mijn kind daar nooit achterkomen.......... maar meneer kiest echt wel eieren voor zijn geld.......

Dat hoop ik van harte voor je, want als ze allebei knetterverliefd is, is de kans groter dat de man in kwestie jou onderonsje aan je dochter verteld en dat je ze erg ver van je afdrijft.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:53

KiWiKo schreef:
anneliesdj schreef:

jahoor, ik vertel hem ook precies wat hij tegen mijn princesje gaat zeggen................. Lachen en verder ontken ik in alle toonaarden Lachen 15 en 25 is niet gezond, en dat ga ik niet toestaan Lachen ......... maar als ik het mijn kind verbied, dan gaat dat niet goedkomen........ dus moet ik de man aanspreken op zijn ziekelijke lust voor wel hele jonge dames

En je denkt dat ie braaf luisterd als jij zegt dat ie niks mag vertellen? En een 15 jarige kijkt wel door jouw ontkennen heen hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:54

Om maar niet te vergeten wat jouw dochter ervan vind dat jij haar vriendje achter haar rug om weg jaagt. Ik snap je best, maar ik denk dat je aanpak volledig averechts werkt.

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:54

Ja en dan is ze even boos. Je kunt het een kind toch niet altijd naar de zin maken? Natuurlijk zal ze boos zijn als ze erachter komt. Maar later waarschijnlijk blij. En zo niet; dan mag ze op haar 18e lekker zelf kiezen.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:56

Pipo schreef:
KiWiKo schreef:
[

Dat hoop ik van harte voor je, want als ze allebei knetterverliefd is, is de kans groter dat de man in kwestie jou onderonsje aan je dochter verteld en dat je ze erg ver van je afdrijft.

echt geloof me Lachen Lachen ik kan heel overtuigend zijn Haha!

en als het mij niet lukt, dan heb ik Sanne haar vader nog............ en zoals ik al eerder zei, dan zit de kans van emigreren er redelijk in Lachen

Ik weet een ding zeker.......... kijkend naar mezelf toen ik die leeftijd had........ verbieden helpt niks Lachen gaat alleen maar bergafwaards.......

Let wel dat ik het hier over 15 en 25 heb.......... zijn geen gezonde situaties......

ik ga er vooralsnog vanuit dat ik mijn schuur niet hoef op te ruimen Haha!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 20:57

Genee schreef:
Ja en dan is ze even boos. Je kunt het een kind toch niet altijd naar de zin maken? Natuurlijk zal ze boos zijn als ze erachter komt. Maar later waarschijnlijk blij. En zo niet; dan mag ze op haar 18e lekker zelf kiezen.

Of ze gaat vervolgens stiekem toch weer met hem afspreken en dan wordt het kofferbakseks...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:01

anneliesdj schreef:
[
Of ze gaat vervolgens stiekem toch weer met hem afspreken en dan wordt het kofferbakseks...

Inderdaad........

En hoe overtuigend je ook kan zijn kiwiko, je hebt te maken met een verliefde puber..........ik zou een andere weg kiezen dan jij, want ik vermoed dat je met deze wijze veel meer ellende op de hals haalt.

Ik weet nog goed dat ik als 17 jarige met een 30 jarige thuiskwam. Dat werd gewoon goedgekeurd en geaccepteerd. Achteraf niet gezond, maar op dat moment dat ik daar heel anders over.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:03

anneliesdj schreef:
Genee schreef:

nee hoor Lachen Lachen dat durft HIJ namelijk niet meer Haha! Haha! Haha!

Sanne zou het wel doen zou ik het gewoonweg verbieden Lachen

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 21:04

KiWiKo schreef:
anneliesdj schreef:

nee hoor Lachen Lachen dat durft HIJ namelijk niet meer Haha! Haha! Haha!

Sanne zou het wel doen zou ik het gewoonweg verbieden Lachen

Denk je dat jij daar nog achter komt als je vriendlief hebt lopen bedreigen? Slapen