Sowieso ook van alle kleine babies die ik zie op m'n werk bijvoorbeeld..
Niwla
Geplaatst: 03-12-18 12:48
Meer meer meeeeeerrrrr babies hier
Jij mocht Li’s vent daarvoor lenen toch Panty?
Pantykous
Geplaatst: 03-12-18 12:53
Niwla schreef:
Meer meer meeeeeerrrrr babies hier
Jij mocht Li’s vent daarvoor lenen toch Panty?
Ja
Corelli
Geplaatst: 03-12-18 13:17
Lees al een tijdje mee, maar kruip nu even onder mn steen vandaan Gefeliciteerd zwangeren, leuk! Hier 10 weken geleden bevallen van de eerste, een zoontje
Dankzij de tip in dit topic net een tuinbroek en shirt op Limango besteld, ben benieuwd!
Bedankt! Hij heeft z’n eerste rijbroek mt56 al in de pocket én gedragen, dus wat dat betreft hoort ie al wel op bokt thuis hihi
pmarena
Geplaatst: 03-12-18 13:59
Nou gefeliciteerd allemaal hoor met die baby-boom! Jullie liever dan ik Hier nog steeds juist totaal geen klapperende eierstokken, moet er echt niet aan denken dat baby-gedoe
Hopelijk verloopt alles voorspoedig bij iedereen
Jeetje bij Limango (bedankt voor de tip!) toch nog wat van die supermooie Yellow Gold (of zoiets toch?) geel van LH, die is echt Jammer genoeg alleen kleinere maatjes. En de Iced Coffee is ook zo mooi. De kleuren van dit jaar daar vind ik weinig aan.
Heb daar toch 2 maten salopettes van besteld, even kijken of het wat is want ik ben niet zo'n baggy liefhebber. Vraag me ook af of ze een beetje makkelijk zelf uit en aan te trekken zijn bij het naar de WC gaan. Maar kon die Iced Coffee niet weerstaan
Ik wil winkelen maar weet even niet wat. Vind dat kleine K wat dikkere broekjes moet maar spijkerbroekjes vind ik mwoah.. heeft ze al maar leggings vind ik soms wat frisjes, vandaag niet maar volgende week wordt het weer koud.
Ik heb wel een beetje klapperende eierstokken qua schattigheid en bijzondere tijd. Maar voorlopig nog echt even niet.
Voordat Synne er was wilde ik er niet teveel tijd tussen hebben ivm mijn leeftijd. Maar nu zij er eenmaal is, boeit dat getal me helemaal niets. Ik wil vooral echt van haar genieten en ook van een evt 2e echt kunnen genieten. En ook mn sport even echt doen.
Wel handig die kleintjes hier, straks weer van alles over te nemen hahaha
Gister dit jurkje hier opgehaald in de buurt. Van Vingino, voor wel 3 euro haha Gecombineerd met maillot van primark en longsleeve van Imps.
Niwla
Geplaatst: 03-12-18 18:22
Bedankt allemaal! Mir, ik ben 1 juli uitgerekend, nu 10 weken op weg.
Wat een scheetje Correli! Die rijbroek. Die jas ken ik Marit, erg leuk is die! En Synne ziet er zoals gewoonlijk weer super uit.
Net eerste echte schoenen gekocht, mooi al in de sale. Donkerblauwe jochies zijn het geworden.
simongek
Geplaatst: 03-12-18 18:48
Gefeliciteerd niwla.
Probeer af en toe bij te lezen. Hou het op het moment niet zo goed bij.
Onze jongste zit in traject bij ggz en ook op school gaat het niet helemaal soepel.
Ikzelf werk tijdelijk minder door burn out als gevolg van alle stress op het werk maar ook van thuis en alle zorgen mbt de kids.
Wel gezellig weekend gehad en sinterklaas gevierd. Kids zijn onwijs verwend en wij ook.
Simongek wat heftig allemaal.. Heel veel sterkte joh!
kristelhans
Geplaatst: 03-12-18 18:57
Ah sterkte Simongek, klinkt pittig.
Limoen
Geplaatst: 03-12-18 19:44
Super leuk om te lezen wat jullie kindjes allemaal doen. Zo lief dat ze allemaal zo verschillend zijn en hun eigen dingen ontwikkelen
E. is wel heel erg snel volgens mij. Die is bijna 18 maanden nu en kletst ons de oren van de kop Ze kan ook echt al super veel duidelijk maken. Ze begint nu zelfs al met zinnetjes! Bijvoorbeeld: "Mama, Beer luier aan!" "Mama, Baby sokjes uit!" etc Vorige week: "Mama, aap zitten in douche!" Vandaag: "Beer in tent" "Konijn in bed" "Emma in auto"
En ze kan eigenlijk alle lichaamsdelen al aanwijzen bij alle dieren/knuffels/zichzelf etc. en ook benoemen. Ze kan gewoon al die woordjes al zeggen, ik sta echt vol verbazing te kijken steeds
En ze weet wat bijna alle dieren voor geluid maken en kan ze in ieder boek aanwijzen. Ze kan zelfs ooievaars, pauwen, vossen, dolfijnen, schildpadden etc aanwijzen in boekjes.
En ze zegt "Octopus" "Krokodil" etc En alle namen van de ooms en tantes kan ze en de namen van al onze dieren en die bij mijn ouders
Ik vind het echt bizar hoor. Het is echt een mini mensje
- Simongek, wat pittig. Bah. Neem je tijd en probeer vooral te genieten en dingen te doen waar je energie van krijgt. En probeer rust te zoeken met je gezin denk ik Wat is hij inderdaad enórm verwend zeg!
En Niwla, zo leuk dat de tweede al op komst is!
Wat een lief setje Michelle Ze ziet er altijd zo mooi uit!
Corelli, wat lief
Limoen
Geplaatst: 03-12-18 19:48
Vandaag even mutsje etc passen bij de Zara. Ze vond zichzelf erg mooi met de nieuwe muts & sjaal!