Waarom ben jij blij vandaag?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 23:45

Vanmiddag mijn enquête op de interne "Facebook" van stage mogen uploaden en daardoor in een dag tijd van 33 naar 94 respondenten gegaan waardoor ik bijna mijn doel van 100 gehaald heb *\o/* ik laat hem nog tot uiterlijk eind volgende week staan, en dan kan ik eindelijk mijn onderzoek gaan afronden.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 07:25

Molly1230 schreef:
Vanaf nu officieel vakantie! Ik heb mijn training vanmiddag herkanst. Ik was o zo zenuwachtig en het cijfer voor deze training bepaald of ik door mag naar jaar 2 of moet stoppen met de opleiding.
Het ging echt zo goed! Echt boven mijn verwachtingen. Het was een feestje om de opname terug te bekijken en fragmenten te selecteren voor de beoordeling. (Wie geniet nou van zichzelf terugkijken op video?)
Ben echt super blij! Deze haal ik en ik ga over! :D

Wat leuk! Bij ons hier nog geen vakantie :')

xPabloBokt schreef:
Vanmiddag mijn enquête op de interne "Facebook" van stage mogen uploaden en daardoor in een dag tijd van 33 naar 94 respondenten gegaan waardoor ik bijna mijn doel van 100 gehaald heb *\o/* ik laat hem nog tot uiterlijk eind volgende week staan, en dan kan ik eindelijk mijn onderzoek gaan afronden.

Wat leuk! Goed gedaan *\o/*

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 07:27

Dat ik een week voor de meivakantie een paar dagen met mijn klas in Engeland zit! Niet werken, gewoon een mini vakantie. Terwijl de rest in Nederland gewoon nog doorwerkt. *\o/*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 08:27

xPabloBokt schreef:

Ja!!! Wat goed!!

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 10:26

Jongste voor t eerst dagje oefenen op school, ging super makkelijk. Oudste 2 gingen ook makkelijk zelf naar de klas (oké, na een flinke discussie met de oudste, maar normaal moet ik mee wn we hebben geregeld drama dus heej, dit is top).
Vriendlief die na t sporten nog even kwam douchen en we gebruik hebben gemaakt van het kind vrije huis <<)
En nu lekker aan de koffie met een reep chocola, zonder dat iemand er wat van kan zeggen of jatten.

Top ochtend

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 10:47

Vanavond eindelijk weer samen met vriendje naar de Efteling *\o/* net even spontaan besloten, heb echt even behoefte om stoom af te blazen. Lekker Baronnen :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 12:45

JustMe8484 schreef:
Jongste voor t eerst dagje oefenen op school, ging super makkelijk. Oudste 2 gingen ook makkelijk zelf naar de klas (oké, na een flinke discussie met de oudste, maar normaal moet ik mee wn we hebben geregeld drama dus heej, dit is top).
Vriendlief die na t sporten nog even kwam douchen en we gebruik hebben gemaakt van het kind vrije huis <<)
En nu lekker aan de koffie met een reep chocola, zonder dat iemand er wat van kan zeggen of jatten.

Top ochtend

Je ochtend loopt gesmeerd zeg maar :+

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 12:50

4 boeken te lezen :D

Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 12:51

Femke_Tweety schreef:

[ [url=m/AxZuuk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooh dat is een mooie stapel!!

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 12:59

Urbanus schreef:
Femke_Tweety schreef:

[ [url=m/AxZuuk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooh dat is een mooie stapel!!

Yes :D
Ik vermaak me voorlopig wel!

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 13:02

Alja schreef:
JustMe8484 schreef:

Top ochtend

Je ochtend loopt gesmeerd zeg maar :+

O:)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 13:14

JustMe8484 schreef:

Top ochtend

Daar zeg je wat he, chocola... ik heb ook nog een reep liggen ergens, die ga ik pakken :9
Mijn dag wordt spontaan nog beter als dat hij al was!

Ik heb waarschijnlijk weer nieuw vrijwilligerswerk gevonden <3 volgende week vrijdag ga ik er heen om te kijken. Kletsen met mensen op de inloopochtenden van de gemeente. Mijn armen zijn dan wel kapot maar voor te kletsen heb je die niet nodig, en echt niet dat ik achter de geraniums ga zitten, want f* geraniums ~~}>

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 13:25

Een mega bos bloemen van mijn werk gekregen met een cadeaubon erbij. Ik heb al een super leuke baan, maar zo leuk als het extra gewaardeerd wordt. :)

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 14:55

Ik ben echt super blij met het bedrijf wat bij ons deze week kunststof kozijnen en gevelbekleding geplaatst heeft <3
Het ziet er echt top uit en hebben zelfs plaatwerk geplaatst onder de kozijnen binnen wat eigenlijk voor ons zelf was om te doen. We wonen hier nu twee jaar maar nu begint het eindelijk te voelen of we niet meer in een half opgeknapt huis wonen. Echt wat een toppers!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 16:15

Dat het vandaag & morgen weer Sushi time is, net alvast besteld...

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 17:01

Ik had net een tankstation flirt :D , toen hij wegreed kreeg ik een zwaai en knipoog.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 19:07

Uitnodiging gekregen voor een sollicitatiegesprek op de afdeling waar ik maandag een ochtendje heb meegelopen! *\o/*

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 22:20

Pupper is jarig, 2 jaar.

Nou kon ik geen feestmuts vinden, maar een pet achterstevoren past misschien ook gewoon wel beter bij een relpuber (met hart van goud)

Dat leverde ietwat hilarische blikken op van het feestvarken, dus ik stond hardop te grinniken.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 22:32

Telpeva schreef:
Kletsen met mensen op de inloopochtenden van de gemeente. Mijn armen zijn dan wel kapot maar voor te kletsen heb je die niet nodig, en echt niet dat ik achter de geraniums ga zitten, want f* geraniums ~~}>

Ik las kletsen echt in zo'n andere context :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 22:42

'Kletsen'.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 23:10

<3 Nieuw vriendinnetje

Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 23:56

Captain schreef:
Telpeva schreef:
Kletsen met mensen op de inloopochtenden van de gemeente. Mijn armen zijn dan wel kapot maar voor te kletsen heb je die niet nodig, en echt niet dat ik achter de geraniums ga zitten, want f* geraniums ~~}>

Ik las kletsen echt in zo'n andere context :')

_O-

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-23 00:08

A dirty mind is a joy forever…..

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-23 08:49

Wat leuk Moniek.

Heet ze toevallig hope?!

Alja