Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Molly1230 schreef:Vanaf nu officieel vakantie! Ik heb mijn training vanmiddag herkanst. Ik was o zo zenuwachtig en het cijfer voor deze training bepaald of ik door mag naar jaar 2 of moet stoppen met de opleiding.
Het ging echt zo goed! Echt boven mijn verwachtingen. Het was een feestje om de opname terug te bekijken en fragmenten te selecteren voor de beoordeling. (Wie geniet nou van zichzelf terugkijken op video?)
Ben echt super blij! Deze haal ik en ik ga over!
xPabloBokt schreef:Vanmiddag mijn enquête op de interne "Facebook" van stage mogen uploaden en daardoor in een dag tijd van 33 naar 94 respondenten gegaan waardoor ik bijna mijn doel van 100 gehaald hebik laat hem nog tot uiterlijk eind volgende week staan, en dan kan ik eindelijk mijn onderzoek gaan afronden.
xPabloBokt schreef:Vanmiddag mijn enquête op de interne "Facebook" van stage mogen uploaden en daardoor in een dag tijd van 33 naar 94 respondenten gegaan waardoor ik bijna mijn doel van 100 gehaald hebik laat hem nog tot uiterlijk eind volgende week staan, en dan kan ik eindelijk mijn onderzoek gaan afronden.
JustMe8484 schreef:Jongste voor t eerst dagje oefenen op school, ging super makkelijk. Oudste 2 gingen ook makkelijk zelf naar de klas (oké, na een flinke discussie met de oudste, maar normaal moet ik mee wn we hebben geregeld drama dus heej, dit is top).
Vriendlief die na t sporten nog even kwam douchen en we gebruik hebben gemaakt van het kind vrije huis![]()
En nu lekker aan de koffie met een reep chocola, zonder dat iemand er wat van kan zeggen of jatten.
Top ochtend
Alja schreef:JustMe8484 schreef:Jongste voor t eerst dagje oefenen op school, ging super makkelijk. Oudste 2 gingen ook makkelijk zelf naar de klas (oké, na een flinke discussie met de oudste, maar normaal moet ik mee wn we hebben geregeld drama dus heej, dit is top).
Vriendlief die na t sporten nog even kwam douchen en we gebruik hebben gemaakt van het kind vrije huis![]()
En nu lekker aan de koffie met een reep chocola, zonder dat iemand er wat van kan zeggen of jatten.
Top ochtend
Je ochtend loopt gesmeerd zeg maar
JustMe8484 schreef:Jongste voor t eerst dagje oefenen op school, ging super makkelijk. Oudste 2 gingen ook makkelijk zelf naar de klas (oké, na een flinke discussie met de oudste, maar normaal moet ik mee wn we hebben geregeld drama dus heej, dit is top).
Top ochtend