Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:12

Gefeliciteerd allebei!!

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:13

Wat leuk Lie! Volgende week een echo of nog iets langer in spanning? Gefeliciteerd <3

Keet

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:21

Leuk :) nieuwe lichting babies :+:

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:24

Oehhhh ik lig, man O man de huiskamer is nog bende en waar laat ik die zooi speelgoed weer.
Morgen ff echt opruimen ..is nu beetje aan kant maar je kan letterlijk van de grond eten :=

Lie en britt van harte ontzettend leuk zeg

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:29

MizzMontana schreef:
Wat leuk Lie! Volgende week een echo of nog iets langer in spanning? Gefeliciteerd <3

Nee dinsdag gehad want flinke bloedingen maar alles was in orde. Maar ben daarom nu wel voorzichtig.

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:42

Spannende tijden Lieveli, ik hoop dat alles goed blijft gaan!

Ook van harte Britt, ook met twaalf weken blijft het wel spannend vond ik. Was pas echt relaxed na de 20 weken echo.

Leuk keukentje Tita!

Hier vandaag het kikkershirt binnengekregen van onze fb groep, echt prachtig <3
Laatst bijgewerkt door M_i_R op 30-11-18 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:43

Och jee, dan schrik je vast enorm! Maar dan toch een hartslag, kleine sterke rakker!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:45

Lie, ook ik heb hevige bloedingen gehad. Bij beiden. Heel stressvol.
Voorzichtige gefeliciteerd iig!

Britt ook proficiat!

Ik lees nog mee maar heb naast veel te veel sinterklaas cadeautjes geen kleding gekocht

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:52

Brit ook gefeliciteerd!

Ik vind het knap dat jullie voor een tweede gaan. Denk dat ik een trauma heb.. pfff moet er echt niet aan denken. Ik duim voor een voorspoedige zwangerschap!!

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 22:43

Wat vond je ergste KH? Zwanger, bevalling of erna?
Ik vond het allemaal niets, maar zou al wel een 2e willen :D

Hier ook gefeliciteerd Britt, super leuk!

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 22:49

Hormonen zijn een apart iets hoor. Ik zeg wel eens dat vrouwen net goudvissen zijn. In No time vergeten hoe het was, klaar voor het volgende rondje.

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 22:53

Marit: hele zwangerschap ziek geweest en in t ziekenhuis gelegen wegens uitdroging.. bevalling hels en nasleep ook vrij heftig.. vooral de zwangerschap zie ik dan tegenop maar wij hebben nogal een pittige tante en het idee dat ik dan nu een baby zou hebben.. pfff lijkt me niks!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-18 23:11

Helse klus om zwanger te worden: check
Zwangerschap zelf hels (eerste spugen/hardebuiken/ellendig, tweede harde buiken/hele lijf stort in): check
Helse bevalling (nr.1): check. Spoedsectio nadat er geen ontsluiting kwam ondanks weeenstorm en hartslag kind wegviel.

En toch zwanger van nummer 2 en opnieuw roep ik: NEVER AGAIN. :Y)

Voordeel is nu wel dat ik een geplande sectio krijg. Dus heb daar stuk betere verwachting van.

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 23:17

Haha ik zeg nooit nooit maar qua leeftijd vind ik het wel een dingetje.. als K op school zit en ik heb tijd om te kotsen enzo.. hahah! Maar nu niet.. de nachten zijn ook vaak nog ruk en snap niet hoe mijn moeder op mijn leeftijd alleenstaand 4 kids had en een eigen zaak draaiende hield en we zijn nooit wat tekort gekomen.. hernieuwd respect voor m’n moeps sinds ik een kind heb.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 23:41

Ik vind zwanger zijn heerlijk.

Iedereen zei een 2e doe je er gewoon bij.... nou sorry dat ervaar ik zo niet.
Het is zo ontzettend wennen en pittig.... mijn dagen zijn van 4:30-20:30 non-stop in teken van kids werk en huis..... ik besta niet meer

Paard wat is dat, ik vond altijd zo stom dat mensen hun paard verkochten of als ze nog maar 2x pw kwamen toen ze kinderen hadden. Nu snap ik waarom
Ik ben ik niet meer.

Een 3e gaat hier niet meer komen doet wel pijn en heb er echt verdriet van maar een 3e gaat mij fysiek en geestelijke helemaal kapot maken.

Ik kijk het nog even aan, kan wel ergens gaan praten maar die persoon lost mijn onrust ook niet op.

Maar mijn manneke is zo lief en leuk maar wel heel anders dan de eerste baby die was zo makkelijk

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 23:45

Nou deze stond wel op de planning maar alsnog aan de vroege kant := en ik ben zo zo zo misselijk. Gelukkig kan J het goed regelen met zijn werk dus hij kan veel opvangen.

Tita, het klinkt heel stom, 'het een plek geven', maar ik denk wel dat een therapeut je daarbij kan helpen.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 00:02

O dat is vervelend zeg.... ben je zo beroerd terwijl je niet ziek kan zijn.

Ik wilde perse eerste jaar “leeg” blijven om te genieten van mijn baby.
Mijn beide zwangerschappen waren een eitje maar bij de eerste kon ik uitrusten op de bank....bij de 2e liep er een eigenwijze peuter rond dat maakte het stuk zwaarder.

Ik ben vrij nuchter met praten los je in feite niks op, mijn probleem kan ik alleen zelf aanpakken.
Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor Lieveli :j dat verdriet van geen 3e vind ik minder erg dan mijn Zoektocht naar mijn indentiteit

Simpele wiskundige formules kan ik niet meer oplossen...... ik vergeet de meest belangrijke afspraken.....ik stop de telefoon in de koelkast.
Ik sport amper, ik ben moe...moe..moe(der)....en ik sta aan elke dag van ochtend tot avond

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 00:15

Je bent ook nog hartstikke aan het ontzwangeren! Geef jezelf de tijd, wees lief voor jezelf. Volgens mij heb je een dijk van een vent, weet hij hoe jij je voelt?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 01:32

Ik heb iid eengeweldige vent die veel metde kids doet en me helpt in huis ..... wel op zijn manier :D

Mag altijd weg en hem achter laten met 2 kids, krijg alle vrijheid ........ maar toch

Noubaby heeft fles op, slaapt helaas niet door .... ff kroelen en boeren en mag ik gaan slapen.
Wellicht sta ik 05:30 weer aan

Trusten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 01:56

Ik hoop op een lange nacht voor je!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 05:39

Gefeliciteerd lie!

Hier voorlopig ook nog niet direct, ene kant zou ik wel willen maar ik red het nu allemaal maar net. Ben bang dat ik met een tweede wel in de problemen kom. In elk geval belangrijke cursus volgend jaar dus voor die tijd beslis ik nog niks.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 07:49

Het "voordeel" van 2 tegelijk is dat je die keuze niet hoeft te maken.
Anders ben ik bang dat het eerst bij 1 was gebleven.
Ik weet niet beter als dat er altijd 2 zijn.... soms denk ik wel eens: eentje had ik met 2 vingers in mn neus gedaan.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 08:24

Wat lief lie, maar helaas...... heb wel 5 uur aan een stuk kunnen slapen maar nie uitgerust.
Nu zit ik op de bank en huppelt er al half uur peuter door de huiskamer en die klep staat niet 1 sc stil :')

Liezel weet niet ...... 2 hebben elkaar. Hangt wel van type kindje af.
Zeker 2 is zwaarder helemaal als je 2 huilbaby’s hebt........maar denk dat iedereen het zwaar kan hebben ongeacht de hoeveelheid.

Vandaag komt mijn draagjas *\o/*

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 08:30

Wat schrikken Li! Gelukkig was ie eigenwijs en is ie lekker blijven plakken. Hopelijk vanaf hier een onbezorgde zwangerschap.

Hier is het naar omstandigheden ook wel snel, B is best een pittige dreumes (bijna peuter) en onze nachten zijn nog steeds ruk. Maar ja, hij zal niet van ds ene op de andere dag een goede slaper worden, dus daarop wachten had voor mijn gevoel ook geen zin.
Dat gevoel wat tita beschrijft heb ik hier dus al met één :') dus ben heeel benieuwd hoe dat straks gaat met een tweede erbij :oo
Ik hoop maar dat die wat relaxter gaat zijn haha.

En nu maar hopen dat de BI deze keer meevalt.. De vermoeidheid is er iig weer keihard en met dus nóg een diepere laag ivm gebroken nachten :O

Dat respect voor je moeder snap ik helemaal kristel! Ik geloof wel dat als je in de situatie zit dat je er gewoon mee dealt, want je kunt op dat moment niet anders. Maar wat een bikkel!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-18 10:15

Hier een zoetje van een oudste.
Tuurlijk kan ze soms bloed onder je nagels vandaan halen. (Zoals vanmorgen aan de ontbijttafel :+ ).
Maar als baby was ze eigenlijk heel makkelijk. Sliep na maand of 5 redelijk door. Overdag veel slapen. Heel zoet en relaxed.
Kan alleen maar hopen op ook zo’n tweede.