Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 17:53

Oh dat is al best een tijdje EedihcrO... bij mij werd er dan altijd geklooit met mijn bestelling en konden ze niet alles leveren. Hopelijk is het bij jou alleen de december drukte!

IMJ

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 18:16

Daar heb ik nog niet gehad.. vervelend wel!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-18 10:28

Oké Vente heeft Tartine et Chocolat. Niets kopen is dus niet gelukt :Y)
Dit setje en wintermuts voor Juul en voor de baby ook een mutsje en wat kleertjes.
Twijfel om meer te bestellen, maar dit was al een duur grapje :+
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 10:45

Mooi!
Ik zag een super leuk merino jurkje, maar helaas alleen nog in te kleine maatjes...

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 10:55

Michelle: mooie spullen heeft Synne gekregen voor haar verjaardag. Fijn ook dat veel van little dutch is. Die kleuren zijn lekker rustig.

Niwla: mooi die bergstein laarsjes.

Lautje: leuke dingen heb je gekocht bij vente. Ik wilde ook wat Tartine et Chocolat bestellen, maar durfde het toch niet aan om de gok te nemen qua maat en zo. Ik bestel dus de volgende ronde als het weer op vente staat en de baby er is.

Maandag en dinsdag ga ik London even rondkijken als het gaat met mijn bandenpijn :).

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-18 11:23

Vente valt net een maatje kleiner. Julia draagt er nu 3Y van. Dat is 94cm. Een 4Y gaat gelijk naar 104. Dus dat is echt nog te groot.
Ze heeft er nu ook een beeldig shirtje van aan met een konijntje er op <3

Voor de baby heb ik er ook veel van.

Deze ook nog maar erbij gedaan voor Juul. Wel in 104. Voor het voorjaar dan maar.
Oma ging zo ook nog even kijken O:)
Afbeelding

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-18 11:31

Dr outfit van vandaag. Konijnenshirtje van tartine et Chocolat en Ralph Lauren spijkerbroek.
Shirtje is nu ook in de sale op Vente. Hij is echt super mooi en subtiel van kleur.
Valt wel echt mooi smal.
Afbeelding

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 11:55

Hele mooie kleertjes Lau! <3

Hier laatst nog maar even de kersttrui met Takkie gehaald van de Hema, gewoon omdat het kan :D

Gisteren nog een mooie houten poppenwagen van Little Angel gekregen van werk van manlief. <3 Ze had ook al een rieten poppenwagen gekregen, dus ik geloof dat er maar een pop op de wensenlijst voor 1e verjaardag moet :Y).

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 14:52

Ooh dat rokje! Is dat met kleine lipstickjes? Te leuk!

Hier zijn dat soort shirtjes echt te koud, zitten al een tijd weer in de truien en vestjes met shirtje eronder.

Vanmorgen twee heeeeele leuke pyjama’s gekocht! Een van badstof en een van fleece achtig spul. Egel (denk ik) en poesje, zitten nu in de was, zal straks even een foto maken.

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 14:56

kristelhans schreef:
Ooh dat rokje! Is dat met kleine lipstickjes? Te leuk!

Hier zijn dat soort shirtjes echt te koud, zitten al een tijd weer in de truien en vestjes met shirtje eronder.

Vanmorgen twee heeeeele leuke pyjama’s gekocht! Een van badstof en een van fleece achtig spul. Egel (denk ik) en poesje, zitten nu in de was, zal straks even een foto maken.

Waar? :D

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 15:00

Zo’n shirtje zou hier nog prima aan kunnen.
Wij hebben denk ik een warmbloedig kind. Een longsleeve vindt hij genoeg en het liefst de hele dag op blote voeten.
Uit bezorgdheid check ik dan regelmatig of hij geen ijsklompjes heeft, maar nee hoor, lekkere warme blote voeten.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 15:08

Oh wat gaaf Lau. Vooral dat laatste shirtje, zo’n zoet kleurtje!

Ik had geluk, gisteren kwam er toch nog een deel van de H&M bestelling binnen. De jas, regenbroek en warme kraag. Jas valt nog iets te groot maar een maatje kleiner is niet nodig denk ik.

De roze Allstars zijn hier iets minder modieus :+ Heb nog leuke bruine laarsjes die wel goed bij de jas passen.

Afbeelding

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 15:08

@Limoen; bij Wibra.. die zit hier niet in de buurt maar wel waar mijn vader woont en daar waren we vanmorgen even en ik ben toch vaak verrast door het assortiment kinderspullen wat ze daar hebben. In mijn hoofd is Wibra echt zo'n tokkieshop. :') :x

@MM, ja verschillend is dat dan! Wij zijn nu aan het verbouwen en krijgen ook vloerverwarming, misschien dat we dan ook een 'heet' kind krijgen. :') Ik heb het zelf snel koud dus kan ik me niet voorstellen dat K zo'n longsleeve warm genoeg vindt. :')

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 15:10

Hey @Mavelle, die foto is niet in Nederland genomen he?

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 15:46

Lautje: staat haar goed!

Jitse: die takkie trui is zo leuk. Ik wilde hem ook, maar durf het nog niet aan om een maat te gokken voor volgend jaar.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 15:50

kristelhans schreef:
Hey @Mavelle, die foto is niet in Nederland genomen he?

Nee klopt! VS..

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 15:53

Hoe is de kinderkleding daar? :+ Ik heb wat kennissen met kinders op FB uit de VS dus ik heb een heel vertekend beeld van kinderkleding want het is veeeeeel glitter bij die dames! :')

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 16:11

Foeilelijk! Nee hoor, hier en daar heb je wel leuke items. Carters heeft wel leuke dingen (maar daar loopt iedereen in), GAP heeft soms ook wel wat leuke dingen.. En Target (supermarkt) is ook wel oké. Maar ik kan het beste slagen bij H&M en Zara. Lekker Europees. Alles is hier glitters, ruffles, unicorns en Disney lijkt het wel (voor meisjes dan, jongens let ik nooit zo op).

Duurdere merken zoals Ralph Lauren hebben ook wel leuke dingen, maar niet om je hele kast mee te vullen.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 16:44

Hier ook lekkere truien, vindt ze zelf ook fijn! Ik vond 2 jaar terug in de kleine maatjes maar weinig echte truien, vooral longsleeves. Maar heb er nu een stuk of 6 voor haar.
Ook 2 hele fijne zachte van Zara, hopelijk blijven ze mooi met wassen want ze staan zo mooi en zijn zo zacht (en leuk geprijsd ;-) )!

En natuurlijk vaak haar nep schapenvacht giletjes..,

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-18 17:02

Ja die Longsleeve gaat hier wel prima hoor. Het is in huis hier best warm met vloerverwarming.

Naar de crèche heeft ze wel altijd een trui aan en als we naar buiten moeten ook.

Heerlijk zo die kraaltjes in de haren iris! Zag het gisteren al op insta voorbij komen. Zo leuk :)
Jij koopt nog best veel in Nederland toch aan kleren?

Kristel: zijn inderdaad lipsticks en zit rode glitter in de stof van de rok.
Voor de feestdagen mag het wel wat over the top. :D

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 17:07

Volgende week ga ik dagje shoppen met een vriendin. Zal dan ook eens bij H&M en Zara kijken, online kijken vind ik toch altijd lastig in die kleine maatjes.

Stond vandaag ook in winkel (C&A), twee truien zelfde maat: dacht, goh deze lijkt wel heel groot voor maat 74 :? Ik bovenop die ander gelegd, scheelde echt enorm :oo! Extra reden om maar niet teveel online te bestellen dus (of het moeten merken zijn die wel een beetje standaard fatsoenlijke maatvoering hebben).

Mavelle: gave jas, erg mooie kleur!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 17:14

Nee valt eigenlijk wel mee. Mijn moeder en zusje sturen af en toe wat en ik had al flink ingeslagen in de grotere maatjes. H&M en Zara hebben hier verder wel aardig hetzelfde assortiment als in NL dus daarmee ziet ze er ook al aardig Nederlands uit. Al met al hoef ik nog even niet aan de glitters O:)

Dank je, wil nog even op zoek naar wat kraaltjes in zachtere kleuren zodat het iets makkelijker combineren is met haar kleding.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 17:32

Oshkosh en Old Navy hebben vaak prima kleertjes. Komt hier weer een lading Oshkosh en Carters aan.
Maar ook in veel andere winkels hebben ze normale kinder kleertjes

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 17:50

Misschien is het voor jongens anders, of we hebben gewoon niet dezelfde smaak, dat kan ook.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 17:56

Meeste is voor gup inderdaad.