MSQuincyTE schreef:bokjebok niet stoppen nu nou kan je een staatsexamen aanvragen, heolang is theorie certificaat nog geldig
Tot maart, maar ik heb dr geen zin meer in
ik heb dr ook totaaaal geen vertrouwen meer in om heel eerlijk te zijn!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MSQuincyTE schreef:bokjebok niet stoppen nu nou kan je een staatsexamen aanvragen, heolang is theorie certificaat nog geldig
bokjebok schreef:Tot maart, maar ik heb dr geen zin meer in
ik heb dr ook totaaaal geen vertrouwen meer in om heel eerlijk te zijn!
heleen06 schreef:Ik moest vanochten om 10 voor elf BNOR afrijden. Had het hier nog niet gezegd, ik had zoiets van zie eerst wel hoe het gaat.
Maar ik ben geslaagd! Ben echt super blij!
Jessica schreef:Het scheelt dat ik tijdens mijn examen bijna geen tot geen last van nervositeit had, alleen maakte ik wat stomme dingen mee en tot 2maal toe deed ik vandaag zelf iets fout wat gewoon goed had moeten gaan. Ik heb wel het idee dat de lat alleen maar hoger gelegd wordt bij het examen, je moet steeds meer kunnen en ook al rijd je perfect, dan nog zijn er wel puntjes waarop ze je zouden kunnen laten zakken. Het vervelende is ook dat beide examinatoren die ik had wel vonden dat ik weinig lessen nodig had en dat ik de wagen goed onder controle heb, maar je moet ook aan zoveel eisen voldoen.... Nou, het is weer uitkijken naar eind deze maand...
Mayflower_ schreef:heleen06 schreef:Ik moest vanochten om 10 voor elf BNOR afrijden. Had het hier nog niet gezegd, ik had zoiets van zie eerst wel hoe het gaat.
Maar ik ben geslaagd! Ben echt super blij!
Super!! Was het nou ook anders als bij het gewone examen? Ik werd meer op mijn gemak gesteld tijdens het BNOR examen, maar dat was ook alles.
Sassieja schreef:En Daniella?
Ik moet eerdaags ook, en het komt nu wel heel dichtbij.
Ik weet van mezelf dat ik snel fouten maak door de zenuwen, en daar word ik weer zenuwachtig van...
Pilletjes is weer geen goed idee voor mij, daar reageer ik te extreem op.
Het beste hopen maar, mensen nog tips?