Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ennnnn het geld is binnen! Zaterdag de brief gekregen, vandaag de centjes. Ozzieland is weer ietsje dichterbij gekomen
. corinagirl schreef:Ik heb nog steeds niks...
Zal er toch eens achteraan bellen.
dijkzicht schreef:Ik heb alweer gebeld en ze zeiden gewoon dat ze het waarschijnlijk kwijt zijn... of ik het nog een keer wilde insturen....
Mistic schreef:dijkzicht schreef:Ik heb alweer gebeld en ze zeiden gewoon dat ze het waarschijnlijk kwijt zijn... of ik het nog een keer wilde insturen....
Serieus??? Bij mij vertelde ze dat het nog in behandeling was.
Ik ga vanavond maar weer eens kijken en heb ik niets, dan ga ik maar eens flink boos bellen.
Nickytje schreef:Ik woon in België en ik heb een tijdje geleden een brief gekregen van de belastingen, daar stond in:
....In principe storten we je teruggave in juli.....
Ik vond het wel een erg grappig geformuleerde zin. Volgende keer als ik wat moet betalen stuur ik ook netjes een brief:
'In principe zal ik die maand betalen, ....'
Ben benieuwd of ze het kunnen waarderen. Je krijgt als dank dan vast een aanmaning terug

UpDate_ schreef:ik heb de brief eindelijk binnen!!!! maar 1500euro te weinig... moet ik nou een bezwaarbrief schrijven, of gebeurd dat daar automatisch het verekenen...?
geld heb overigs nog niet ontvangen
Elise schreef:Heeft iemand enig idee hoe het kan dat ik én een brief met teruggaaf krijg (ca. 700 euro meer dan ik berekend had..) en ook een brief met betalen (niet hetzelfde bedrag als het verschil hoor.) Snap er geen hout van!!!
Invisible schreef:wij hadden 100 euro meer gehad, dan dat er in de brief stond..
zal dat de late rente zijn?
Citaat:Contact
Als u wilt bellen met de Belastingdienst, hou dan uw burgerservicenummer/sofinummer bij de hand. Dit staat op uw paspoort, loonstrook en rijbewijs. Wij kunnen u dan zo snel mogelijk helpen.
BelastingTelefoon
Telefoon: 0800 - 0543
Bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 8.00 tot 20.00 uur en op vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur.