Bij ons is de shade erger dan we dachten. We dachten dat het dak van de garage er maar voor de helft af is maar dat is dus niet zo. Ook de trampoline is hier rijp voor de sloop.
Bij ons is de shade erger dan we dachten. We dachten dat het dak van de garage er maar voor de helft af is maar dat is dus niet zo. Ook de trampoline is hier rijp voor de sloop.
Linkerkant garage:
Rechterkant:
oh iris! En jullie wonen er ook nog niet zo lang,...
Bij ons was er 1 plaat van het dak gewaait, paard was nog een beetje gek vanochtent maar komt wel goed, veder ligen er bij ons in het bos wel stuk of 15 bomen om, (Stal staat midden in het bos) dat word dus een SGW buitenritje .
En er hangt een boom over de weg waar je met een kleine auto onderdoorkan, morgen moeten we op concour (met vrachtwagen) dus de gemeente mag wel opschieten .
Laatst bijgewerkt door Lilian__ op 19-01-07 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik fietste vandaag terug uit school, kwam ik langs een huis waar ze allemaal vogelsoorten houden, was er een boom omgevallen op de schutting en in hun verblijf.. Hoop dat ze allemaal nog leven want ik zag er nog wel een hoop! Ook zag ik een enorme boom die op een huis was terecht gekomen! Raar gezicht hoor
Bij mij thuis en waar mijn paardje staat gelukkig geen schade. Maar vanmorgen toen we naar de manege liepen kwamen we genoeg "slachtoffers" (lees bomen) tegen die er minder goed aan toe waren. We hebben om bomen heen moeten rijden die midden op de weg lagen enz. De manege waar ik gebruik van maak staat op een camping. Daar waren vele bomen omgewaaid en dus ook veel schade aan caravans enz. Gelukkig aan de manege zelf niet.
Ik stond er wel van te kijken dat de bomen toen ik weer terug naar huis ging al van de straat af waren. Snel opgeruimd dus.
Wij kwamen er net pas even achter dat er 6 bomen!! In onze tuin zijn omgevallen. Alleen op het stuk in de tuin waar we weinig komen dus viel het ons nog niet op .. Ze zijn op de verlaten stacaravan gevallen en 1 op het pad waarover je het land op kan. 1 staat er nog overeind
Schrikdraad aan gort, 1 berken boom omgeknakt net voor een antiek kotje, 1 denneboom omgeknakt en in de tuin van de buren beland , gelukkig maar, anders was hij op een stal gevallen met 2 drachtige merries erin. 1 plank met een spot van een schuur gewaaid, 1 deur van dezelfde schuur kapot gewaaid, een paar berkenbomen staan nog op breken, kan geen gevaar!
We weten wel dat de voorraad hout voor de houtkachel netjes onvrijwillig wordt aangevuld . Morgen de kettingzaag pakken en alles in mooi stukjes zagen voor de kachel voor de volgende winter.
Er vlogen tuinstoelen, emmers, deksels, bloempotten, takken, 1 bezem, 1 mestvork, veel plastik uit de voormalige vijfer rond. Het land en de paddock stond blank. Gelukkig is bijna al het water weg.
Omg! Ik kwam net bij Dante op stal... Wát een rotzooi!! Bij de ene varkensstal 3 platen eraf en bij de andere 2! Paardenstal zijn (nadat ik gebeld had...) nog een hoop dakpannen af gegaan! Stuk of 4 grote gaten in het dak nu!
Een week terug ofzo zijn in de varkensstallen allemaal nieuwe platen gegaan (isolatie zooi). Al het oude lag nog opgestapeld buiten... Nou, je raad het al. OVERAL lagen die platen! Paardenstal kon niet meer open omdat er platen tegenaan waren gewaaid. Schuurtje naast de stal is het dak vanaf. Een van mijn balken ligt doormidden in de bak.
bij ons thuis was het ook raak zolderraam is weggewaaid ( geen idee waar die nu is ) schutting staat er ook niet meer en mn konijnenhok kan niet meer open of dicht, maja het dak is er ook van af dus kan wel bij mn konijn haha
Bij mij op stal valt de schade redelijk mee. De stallen zijn allemaal heel gebleven, dus de paarden hebben geen last gehad van de storm, gelukkig! Wel is een groot gedeelte van de lange zijde van de bak kapot, het hele hek is omgewaaid. Verder is de weg naar de stal toe afgezet omdat daar met geen mogelijkheid meer te rijden valt, overal liggen bomen en takken dwars over de weg.
Laatst bijgewerkt door kuzzie_anne op 19-01-07 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik kreeg net een telefoontje dat de schuilstal in de wei waar mijn paard staat, is omgewaaid. Hij stond nog in de opfok. Gelukkig stonden ze op dat moment niet in de stal.
Ik moest me gisteren vasthouden aan een stoplicht om niet om te waaien, ik was écht heeel bang..
Verder viel het hier allemaal wel mee, ik ben 's avonds met mijn vriend gaan wandelen was wel echt ff uitwaaien. maar ook onderweg een domino-effect van bomen tegen gekomen.
De blokhut van de buren is bij de andere buren in de tuin beland, bij hun is het tuinhuisje kapot. De blokhut is op het dak beland en totaal kapot. Hebben ze vandaag dus beide schuurtjes maar gesloopt. Bij ons is 'alleen' het bitum van het schuurtje gewaaid, hangt dus een lap van 4x7 door de tuin.