ik hoop voor je dat de bijwerkingen wat afzwakken zodat je daar dan in ieder geval niet mee bezig hoeft te zijn.
Het wordt wel lekker warm vrijdag he, hopelijk gaat het snel onweren dan is het meteen niet meer zo vies klef weer.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

oorpijn, hoofdpijn, hoesten, botpijn in mijn heupen en enorme steken in mijn onderrug. De laatste 4 genoemden blijken bijwerkingen te zijn van een medicijn dat ik nu dagelijks moet spuiten om mijn 'goede' beenmerg te activeren en er zo voor te zorgen dat ik zo snel mogelijk weer voldoende hersteld ben om aan de volgende kuur te beginnen. Het is dus weer iets dat me 'beter' maakt, maar me tegelijkertijd zoveel beroerder van voel. Verminderde eetlust is ook duidelijk aanwezig, maar we houden alles goed in de gaten en gelukkig ben ik niet (zoals in het begin) opnieuw extreem afgevallen.
als ik zit is het namelijk het ergst (waarom zie ik mezelf toch al helemaal op mn buik midden in het examenlokaal liggen? ik zit toch in een apart lokaal
).
)
en het is nog niet bekend of ze inmiddels een passende donor hebben gevonden. Wel werden we gisteren gebeld door het ziekenhuis dat ik volgende week donderdagochtend langs moet komen om veel bloed te geven ivm tests, dus er zijn iig mensen gevonden die in de buurt komen, maar dat zegt nogsteeds helemaal niets..
Succes verder met je examens...