@ lottehorse; ik heb je e-card gehad hoor, bedankt! 
@ tisje; wat betreft vervolgopleiding heb ik nog geen idee, maar aangezien ik 'pas' half juli opgenomen wordt voor mijn beenmergtransplantatie en daar dan zeker 8 weken moet blijven, en daarna dus volledig moet herstellen, conditie opbouwen etc, heb ik besloten er zowiezo een jaartje tussenuit te gaan om daar goed de tijd voor te nemen en om goed te kunnen nadenken over wat ik nou eigenlijk verder wil. Want dat het heel belangrijk is om je leven op te vullen met zoveel mogelijk dingen die je echt wilt, ben ik wel achter 
De bijwerkingen zijn helaas niet minder geworden; ik heb er alleen maar bij gekregen
oorpijn, hoofdpijn, hoesten, botpijn in mijn heupen en enorme steken in mijn onderrug. De laatste 4 genoemden blijken bijwerkingen te zijn van een medicijn dat ik nu dagelijks moet spuiten om mijn 'goede' beenmerg te activeren en er zo voor te zorgen dat ik zo snel mogelijk weer voldoende hersteld ben om aan de volgende kuur te beginnen. Het is dus weer iets dat me 'beter' maakt, maar me tegelijkertijd zoveel beroerder van voel. Verminderde eetlust is ook duidelijk aanwezig, maar we houden alles goed in de gaten en gelukkig ben ik niet (zoals in het begin) opnieuw extreem afgevallen.
Ik duik nu nog even mijn biologieboeken in, ik hoop dat ik morgen tijdens het examen geen last heb van de steken in mijn onderrug
als ik zit is het namelijk het ergst (waarom zie ik mezelf toch al helemaal op mn buik midden in het examenlokaal liggen? ik zit toch in een apart lokaal
).
Nou, meer heb ik nu ook even niet te melden geloof ik
Liefs!