Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:29

Charos"]
[quote="Sypheron schreef:
Even een ding, zodra Peter R de Vries er nu al bij wordt gehaald stop ik dus met dit hele gebeuren, ik zit hier niet de hele morgen al een persbericht binnen te houden om het ineens in zeep te zien vallen!

rustig Sypheron, ik doe niks zonder dat iedereen het ermee eens is. Het was maar een idee.
[/quote]Het belangrijkste lijkt me dat Lotte terecht komt, niet wie er met de "eer" gaat strijken

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:29

Is er iets wat ik nog kan doen? Mailen naar iemand? Telefoonnummers opzoeken? Want ik voel me zo machteloos, en ik probeer gewoon iest te doen Verdrietig.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:30

Dat antwoorden in de auto... of ze mag niet te veel zeggen, of ze zit zo onderhand al in shock.. wat ik erg goed kan begrijpen na zo'n ervaring. Dit is niet goed voor je geestelijke gezondheid

Gerrie

biepp"]
[quote="Anouk01 schreef:
Amanda, Ik ken wel iemand die bij de politie zit...Misschien kan ik die bellen...??? Als het iig zin heeft..

mijn vader vertelde dat hij op dit moment weinig kan doen
(zit ook bij de politie)
[/quote]

Kun je aan je vader vragen of er van alle bezoekjes die de politie maakt een rapport gemaakt wordt ,waar inzage in is te krijgen??

leentje

faye"]
[quote="Charos"][quote="Sypheron schreef:
Even een ding, zodra Peter R de Vries er nu al bij wordt gehaald stop ik dus met dit hele gebeuren, ik zit hier niet de hele morgen al een persbericht binnen te houden om het ineens in zeep te zien vallen!

rustig Sypheron, ik doe niks zonder dat iedereen het ermee eens is. Het was maar een idee.
[/quote]Het belangrijkste lijkt me dat Lotte terecht komt, niet wie er met de "eer" gaat strijken
[/quote]
Syph heeft het helemaal niet over EER! Scheve mond Wel over hoe een stommiteit de geloofwaardigheid of efficiëntie van onze acties om zeep kunnen helpen.

(sorry dat ik even voor je spreek Syph, als je het er niet mee eens bent geef je me maar op mijn kop)

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:31

Sypheron"]
[quote="frostwood schreef:
Iemand helen, dat kan geen kwaad.
Het enige wat eventueel kwaad zou kunnen, is het ontdaan worden van negatieve invloeden.
Misschien dat iemand hier informatie van kan krijgen, hoe dat in z'n werking gaat.

Iemand helen gaat gepaard met hoe haar vader zich nu is gaan gedragen de laatste tijd...
[/quote]

Helen houd gewoon in, het zuiveren van het lichaam, en daar gebeuren naar mijn idee geen rare dingen mee, ik heb het een paar keer gezien, dat duurde een hele lange tijd, maar dat werd niet gedaan door mensen uit een sekte, dus ik weet het verder ook niet.

Het helen , bij een sekte, lijkt me ongeveer wel dezelfde betekenis hebben...

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:32

biepp: had hij geen tips om dit aan te kunnen pakken??

Mercury

AnneOmie"]
[quote="frostwood schreef:
Btw we mogen wel uitkijken, aangezien dit een open forum is, en iedereen mee kan lezen, dus ook die sekte....

Daar zat ik ook al mee in gedachten! Wie weet reageren ze ook nog wel in ons toppic om verder voor verwarring te zorgen Verward misschien leest haar vader zelf ook wel mee Verward
[/quote]
jemig zeg, zaai niet zo'n paniek.
Dit noem je nou massapsychose...

Amanda_T

Mensen hou het even rustig. Het gaat hier helemaal niet om de eer. Wel om hoe het we het beste aan kunnen pakken. En hoe we zo snel/goed mogelijk Lotte terug kunnen krijgen Scheve mond

Sylvia

Haffielover schreef:
Misschien is het een idee dat iemand even informeert bij de buren. Om et kijken of die weet waarmee ze is weggegaan? En taxibedrijf of iets dergelijks. Als het een taxi bedrijf ik, heb ik al een lijst van bedrijven, in de omgeving van Limmen

Is allang gebeurd...

sjokkemeule

Gerrie"]
[quote="chickey"][quote="Justy"]
[quote="Flower schreef:
Ze zijn toch onder begeleiding van de politie naar Schiphol gegaan Verward

Wat ik uit de reactie van Nathalie begreep is Lotte alleen onder toezicht van de politie in de auto gestapt, er is niks bekend over politie-begeleiding naar Schiphol. Lijkt me ook sterk eigenlijk.
[/quote]

ja ik zat ook al terug te lezen of dat ik nou zo scheel had gelezen.. maar bedankt justy
[/quote]

Meteen de politie bellen!!

Citaat:

Ehm ik geloof dat dat al gebeurt is. Overheid KAN (nog) nix.

Morrie

ik heb even, tussen mijn werkzaamheden door, een paar vragen:

waar is FlairS gebleven in dit verhaal, zij kent de familie en de vader ook?

heeft iemand de school nog een keer gebeld om te vragen wat voor stappen zij ondernomen hebben inmiddels?

Ik heb de school vanmorgen voor het laatste gemaild, ben helaas de rest van de dag in beslag genomen door andere zaken

796285

We kunnen even niets. We wachten af wat er via de buurvrouw gehoort word en er kan dan hopelijk met de tante gesproken worden.

Even op je handen zitten dus.

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:33

Ik moet nu weg, ik ga nog even langs de bieb voor dat boek, maar ik kan niks beloven.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:33

ArwenLune schreef:
We kunnen even niets. We wachten af wat er via de buurvrouw gehoort word en er kan dan hopelijk met de tante gesproken worden.

Even op je handen zitten dus.

Amen. Dank je Arwen...

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:34

smurf schreef:
waar is FlairS gebleven in dit verhaal, zij kent de familie en de vader ook?

Zat ik mij ook af te vragen Verward
Als er iemand kan helpen......

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:34

Pervinco"]
[quote="Haffielover schreef:
Misschien is het een idee dat iemand even informeert bij de buren. Om et kijken of die weet waarmee ze is weggegaan? En taxibedrijf of iets dergelijks. Als het een taxi bedrijf ik, heb ik al een lijst van bedrijven, in de omgeving van Limmen

Is allang gebeurd...
[/quote]

Sorry dat wist ik niet. Ik probeer gewoon te helpen. Maar als ik julie in de weg zit. Zeg het dan maar gewoon dan hou ik me erbuiten..

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:35

Helen kan van alles betekenen. Het is eigenlijk een ander woord voor genezen. Iemand die ziek is, moet genezen worden. Volgens Lotte's vader moet Lotte genezen worden, dus volgens hem is Lotte ziek. Wij vinden van niet. Wij vinden dus niet dat er iets te helen valt bij Lotte. Hij wel. Om maar even aan te geven hoeveel verschil er kan zitten tussen 2 opvattingen.
Als iemand volgens een groepering een 'ziekte' heeft waar wij het niet mee eens zijn, kan hun geneeswijze ook wel eens totaal tegen onze normen ingaan. Tis maar net wat voor betekenis je aan een woord geeft.

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:35

Haffielover"]
[quote="Pervinco"][quote="Haffielover schreef:

Is allang gebeurd...
[/quote]

Sorry dat wist ik niet. Ik probeer gewoon te helpen. Maar als ik julie in de weg zit. Zeg het dan maar gewoon dan hou ik me erbuiten..
[/quote]

Nee Haffie het is al goed... maar probeer gewoon even goed mee te lezen zodat niet 100 x dezelfde dingen worden gevraagd/zegt Lachen

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:36

Maar dat helen kan wel hele grote gevolgen hebben op Lotte zelf. Zoals al gezegt. kan het totaal tegen onze normen ingaan. En ik denk dat dat hier ook het geval is..

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:37

Leentje je hebt helemaal gelijk hoor! Ik heb alleen een flinke pb er tegenaan gestuurd om uit te leggen waar we nu al de hele dag zowat mee bezig zijn...

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:37

Oke Chickey. Ik zal proberen beter mee te lezen. Maar makkelijk is het niet. Iedereen doet zo goed zijn best, om te helpen enz.

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:38

En van vrije wil is hier geen sprake

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:38

Sypheron"]
[quote="Charos schreef:
via de site kan een mailtje gestuurd worden, misschien dat hij ons een tip kan geven hoe te handelen. Weet niet of hij iets op aanvraag stil kan houden?

Eerlijk gezegd denk ik dat hij met de zaak gaat lopen en het zelf op wil lossen...en daarna in de publiciteit naar buiten brengt. Vind het nogal een egoistisch manneke.. mijn mening Bloos
[/quote]

Met "eer" verwees ik naar deze posting. Maar des te beter als ik ernaast zit!

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 14:39

faye"]
[quote="Sypheron"][quote="Charos schreef:
via de site kan een mailtje gestuurd worden, misschien dat hij ons een tip kan geven hoe te handelen. Weet niet of hij iets op aanvraag stil kan houden?

Eerlijk gezegd denk ik dat hij met de zaak gaat lopen en het zelf op wil lossen...en daarna in de publiciteit naar buiten brengt. Vind het nogal een egoistisch manneke.. mijn mening Bloos
[/quote]

Met "eer" verwees ik naar deze posting. Maar des te beter als ik ernaast zit!
[/quote]
Daar ben ik het opzich wel mee eens. Maar het was mijn idee dat hij connecties heeft. aar als dat uigesloten is dan gaan we gewoon verders zoals nu. Lachen