Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en ze waren eigenlijk nog net niet gaar, maarja de deur ging niet meer dicht

want we hebben er morgen echt een nodig. Maar dat kostte wel tijd wat we eigenlijk elders nodig hadden.

. Het was onmogelijk om alles goed op de foto te zetten gezien de dames er met alles vandoor gingen. 

en een Dubai reep wit met cotton candy? 

.
Yonker schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dit waren de hints en dan kom ik uit bij Jolein! Mag ik jou bedanken voor het leuke pakket?? Heerlijk om straks creatief bezig te kunnen zijn, puzzelen, lezen (dat boek heb ik nog niet geleden maar wel veel over gehoord dus benieuwd naar!) en bakken
De ovenwanten zijn echt super cute en ben ook echt beneuwd naar de cake. Zoonlief vind vooral het boekje heel leuk! Dankjewel
Jolien87 schreef:Yonker schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Dit waren de hints en dan kom ik uit bij Jolein! Mag ik jou bedanken voor het leuke pakket?? Heerlijk om straks creatief bezig te kunnen zijn, puzzelen, lezen (dat boek heb ik nog niet geleden maar wel veel over gehoord dus benieuwd naar!) en bakken
De ovenwanten zijn echt super cute en ben ook echt beneuwd naar de cake. Zoonlief vind vooral het boekje heel leuk! Dankjewel
Bedoel je Jolien? Dan ja! Ik ben jouw Bunny. Ik ben blij dat je de cadeautjes leuk vindt en dat het boekje in de smaak valt bij je zoontje.
Roosch schreef:Galja schreef:
Dat is gunstig.![]()
Wat een leuke, creatieve pakketten en hints zie ik allemaal voorbij komen. Mega leuk!!
[ Afbeelding ]
Ik lig inmiddels op de bank met mijn koude, lekkere biertje uit Oss, wat een hint is denk ik en na de dm-hint weet ik het zeker..Yonker, hartelijk dank
Ik ben vergeten een foto te maken van alles bij elkaar. Sorry! Helemaal gaar na 350 km te hebben gereden.
hahahatsjoe schreef:StonedRomy, ben jij mijn Bunny ? Door het poppetje en de knuffel denk ik aan Japan en Akita’s.