Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
foxy80 schreef:Help, mijn koper kan niet alle verzendopties kiezen die ik aanbied!
Vinted en het algoritme zien door de voorkeur voor goedkope verzenders zich genoodzaakt om duurdere opties door te duwen.
Dikwijls zie je dan ‘verzenden voor A euro’ staan als je ‘koop nu’ klikt, maar als je onderaan kijkt bij het overzicht van je aankoop, staan daar opeens veel hogere verzendkosten.
In het midden van het besteloverzicht zie je de knop ‘ophaalpunt kiezen’
Als je daar klikt, zie je een kaartje met daarop de verschillende opties in jouw buurt.
Als je koper op dat kaartje een ander punt met andere aanbieder kiest, dan veranderen de kosten.
Soms geeft het kaartje toch geen andere opties weer.
Dan zit er of niks anders op dan het artikel (eventueel) te reserveren en weer de volgende dag te proberen, of je kan als verkoper de productcategorie aan trachten te passen, dat wil ook wel eens helpen.
Omwille van bovenstaande IT glitch zet ik duidelijk in mijn verkooptekst dat ik met alle aanbieders verzend. Want hierop haken klanten vaak af, zelfs zonder dat je het weet.

CastaMickey schreef:Like, wat snap je niet aan het gaat niet voor minder dan de vraagprijs weg? Een bod doen staat natuurlijk iedereen vrij maar dat gedram en zielige gedoe heb ik echt geen zin in. Ben geneigd om de prijs speciaal voor haar omhoog te gooien, mijn ervaring is dat het met die extreme afdingers ook altijd gedoe is als je het wel een keer accepteert.

CastaMickey schreef:Maar het gaat niet om het printen toch? Dat ze daar wat voor vragen snap ik idd. Maar die qr codes waarvan vinted adverteert dat het is voor mensen zonder printer, en dat je alleen maar de code hoeft te laten zien en dan scannen zij, dat is toch wel maf dat je daarvoor moet betalen. Het hele idee van die qr is dat alles digitaal is en je geen gezeik hebt met printen.
Tancreda4 schreef:Maar dat gaat dan om een label die je thuis ook kon printen. Vind het gek dat je voor de sticker extra moet betalen als er wordt gezegt ,'hoef je niet te printen'.