Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Thanks voor de tips hoor maar ik solliciteer me suf. Voor ongeschoolde prut baantjes.
"Per direct" is toch vaak een maand na het versturen van de sollicitatie.
Overal liggen ze te zeuren dat er personeelstekort is maar ze blijven belachelijke eisen stellen. Tja, niet zo gek dat je geen werknemers hebt hè.
Nyaleti schreef:Omgeving van Tilburg.
Mystery shopper zie ik nu alleen voorbij komen voor jongere tot de 25 (ID checken).
Die enquêtes heb ik wel eens naar gekeken maar toen niks betrouwbaars gevonden dat ik m'n rekening er aan durfde te koppelenvia welke site doe jij dat?
Nyaleti schreef:Ja ik wilde graag gaan oppassen. Ben dierenarts assistente dus dat zal ook wel lopen ook. Maar durfde niet vooruit te plannen omdat ik had gehoopt nu al lang weer aan het werk te zijn. Achteraf gezien erg balen maarja, achteraf heb je niks aan.
Hou het wel in de gaten mocht er last-minute iets zijn maar tot nu toe nog niks.
Thanks CurseBreaker, ga ik eens naar kijken!
kosseh schreef:Ik heb mij deze week al 3 keer verslapen. Vandaag zelfs met 2 uur!
M'n wekker is toch echt 6x afgegaan, maar ik heb het niet meegekregen.
Probeer nu uit te zoeken hoe ik het de komende tijd kan voorkomen.
Denk dat het een opstapelen is van medicijnen die een slaperig effect hebben, maandag weer gestart met sporten na minimaal een jaar en vorige week op kamp zij geweest waar je toch minder slaapt.
Dit weekend dus maar wat extra slapen, om de vermoeidheid zo wat op te vangen.
Nyaleti schreef:Ja ik wilde graag gaan oppassen. Ben dierenarts assistente dus dat zal ook wel lopen ook. Maar durfde niet vooruit te plannen omdat ik had gehoopt nu al lang weer aan het werk te zijn. Achteraf gezien erg balen maarja, achteraf heb je niks aan.
Hou het wel in de gaten mocht er last-minute iets zijn maar tot nu toe nog niks.
Thanks CurseBreaker, ga ik eens naar kijken!