Planning die een x heeft geluisterd! De oprit bij een klant was echt extreem dicht gegroeid. Ik heb sinds bijna 3 maand een nieuwe vrachtauto. En ik vond het echt zo doodzonde dat we links en rechts direct de dennenbomen aan de vrachtauto hadden te krassen. 1x een video gemaakt hoe je er doorheen rijd en de krassen hoort. En nu ben ik weer bij de klant. En de oprit is ineens breed genoeg Geen takken meer aan de vrachtauto als je erdoor rijd
Mijn zus koopt zo maar een oud Breyer paard voor me terug uit Canada. Echt eentje uit de jaren 60/ 70 dus zwaar jeugdsentiment.
Hieperdi
Geplaatst: 13-05-24 21:15
Omdat ik vakantie heb en ik morgen met mijn vriend naar Praia Daiza ga in Belgie (tegen Frankrijk aan). Erna een overnachting vlakbij Brussel in een chateau/kasteel achtig hotel
Mindere avond vandaag, en ben dan zo dankbaar voor mijn paard waar ik gewoon zonder zadel op kan springen en in de latere schermer mee door het bos kan hobbelen en crossen. Er is werkelijk niets beters.
Mooi kwartet kittens. Even stress omdat nr 4 op zich liet wachten en ik voelde de kitten nog zitten. Die was zijn haar nog aan het doen. Is met kuif geboren Poes heeft lunch en drinken op bed gehad.