Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MarlindeRooz schreef:Buikpijn.
Misschien had ik als lactose intolerant persoon geen (halve) crompouse (croissant x tompouce) moeten eten.
Marocje schreef:hagelslag schreef:![]()
![]()
Ze is wakker
Operatie goed gegaan voor zover mogelijk.
Strekpees was echt compleet door
Buiger etc niet
Klinkt voorzichtig positief?
Weet je ook wat er gebeurd is?
xPabloBokt schreef:Helpt misschien dat ik al bijna 15 jaar hetzelfde telefoonnummer hebGaat zich oud voelen in een hoekje
Ineke2 schreef:Dat was alleen zo bij mijn huistelefoon Elfbeau. Die heb ik eruit gedonderd. Heerlijk rustig.
CupCakes_ schreef:Dat ik net de auto spiegel kapot heb gereden omdat er een - sorry voor het taalgebruik- pokke kind ineens moest oversteken.
Èn bedankt hè. Dat kost weer een paar honderd euro.
ElfBeau_067 schreef:CupCakes_ schreef:Dat ik net de auto spiegel kapot heb gereden omdat er een - sorry voor het taalgebruik- pokke kind ineens moest oversteken.
Èn bedankt hè. Dat kost weer een paar honderd euro.
Bij ons waren d’r van die kinderen die laat in de avond op een fiets stapten en alle auto spiegels eraf gingen trappen als je ze niet inklapte.
Roosch schreef:Die hadden aan mij een goede gehad, die hadden de rest van hun leven met een oog open moeten slapen.
hagelslag schreef:Suzanne F. schreef:Hagelslag: Wat voor draad hangt er dan? Een enkele metalen draad? Want lint snijdt niet zo, rond isolatiedraad ook niet.
Even een screenshot gemaakt.
Gewoon dit soort draad
[ [url=m/VzuB8j.jpg]Afbeelding[/url] ]
Suzanne F. schreef:Jeetje, ik had niet gedacht dat dit zo kon snijden. Dit soort wonden zie je eerder met metaaldraad en prikkeldraad.