Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
singa schreef:Nog een late maar ontzettend dikke dankjewel aan Niqui, die in het begin van dit topic de Dreame robotstofzuiger heeft aangeraden. Ik heb lang getwijfeld omwille van de prijs, maar op cyber monday dan toch maar besteld. Ondertussen doet het ding hier al een kleine week dagelijks een rondje, en ik ben er zo ontzettend blij mee! Overdag krijg ik een berichtje "Jessica is klaar met schoonmaken" (vernoemd naar onze hard gemiste huishoudhulp), en 's avonds kom ik in een proper huis binnengewandeld. Heerlijk! We hebben 2 middelgrote honden, waarvan eentje met lang haar, en ons Jessica heeft het al beter onder controle dan ik het ooit gedaan heb.
singa schreef:Héé Foxy! Dat is heel lang geleden, zo'n kamperplant of 4 zelfsDoorgaans lees ik vooral mee, maar ik ben zo enthousiast over die stofzuiger dat ik zelfs in deze temperaturen van onder die steen ben gekropen
Ook belangrijk, propere tandjes! Dat was mijn BF-aankoop van vorig jaar, ook nog steeds erg blij meeIk had er toen één voor mezelf en voor m'n man gekocht, win-win
asjemenou schreef:Ik heb mijn bestelling van Kentucky binnen.
Ik had 2 dekjes besteld, maar er zat er maar 1 in de doos.
Ook geen pakbon ofzo, en ook geen mail dat het er maar 1 zou zijn.
Dus ook maar een mailtje die kant op gestuurd.
jiehaaa schreef:Is Kentucky soms in de Bermuda driehoek gevestigd, met al die orders die in rook opgaan?
manic schreef:Dat B2C verhaal denk ik ook.
Het is volgens mij sowieso merkwaardig wanneer de leverancier zelf betere aanbiedingen doet dan hun eigen retailers. Waarom zou je als retailer dan nog moeite doen voor dat merk?
Ik heb verder niet zo veel verstand van B2B va B2C verhoudingen maar vond het wel raar.