Over koelende kleding: ik weet dat hier mensen van die koelkasten voor honden ook wel gebruiken om bedden te koelen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tazzey schreef:Gisteren was het hier 26 graden maar doordat ik extreem veel pijn had die door de morfine heen brak heb ik het de hele dag steenkoud gehad. Ik liep met sokken, lange broek en een dik vest. Vannacht ook geslapen onder twee dekens met sokken aan.
Het is hier nu 21 graden en dat is echt heel fijn, totaal niet benauwd en een klein windje met zon. Ontzettend prettig.
@Telpeva, niemand hier bedoeld het verkeerd. Ik denk dat ik ook voor de anderen kan spreken dat we het vooral heel sneu vinden dat ze zich zo rottig voelt. Er wordt dus niet bovenop gedoken. Zie het meer als het feit dat mensen haar een beter gevoel gunnen.
Kaitlyn schreef:Nouja ik vond Popstra bijzonder onvriendelijk in haar bericht.
VuurVleugels schreef:Kaitlyn schreef:Nouja ik vond Popstra bijzonder onvriendelijk in haar bericht.
Ik denk dan ook niet dat Popstra een goede aftekening is van de 'mening van bokt'
Ik twijfelde of ik ook iets neer moest zetten, juist omdat ik niet met z'n allen op morrie wilde springen, maar uiteindelijk toch gedaan en mijn reactie kwam voort uit dat ik zo goed wéét hoe moeilijk het is om uit die negativiteit te komen. Het was vanuit mij dus inderdaad bedoeld als hopen dat ze een fijnere plek in zichzelf vindt.
Het weer vandaag is stomGister prachtig, dus vandaag lekker zonder zorgen naar stal. Stond ik daar in de stromende regen... Zucht, een weekje 22 graden en witte wolkjes, alsjeblieft?