Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Ja, en dan een soort van Amerikaans stelsel waar zorg alleen voor de goed verzekerden en de rijken is.
MarlindeRooz schreef:_San87_ schreef:Ja, en dan een soort van Amerikaans stelsel waar zorg alleen voor de goed verzekerden en de rijken is.
Precies.
Vind dat soort uitspraken van “sELlUf bEtALuuH” altijd zo dom.
Tot je zelf een keer iets hebt door een domme fout en 10k kan aftikken want daar zit je zo aan.
(Zo stootte ik m’n hoofd op werk en was 6k kwijt aan revalidatie)
Cer schreef:Natuurlijke selectie ..
MarlindeRooz schreef:Cer schreef:Natuurlijke selectie ..
Yes laten we mensen niet meer helpen tijdens bevallingen dat kost bakken geld en zo selecteer je de mensen die natuurlijk kunnen bevallen en maken we onze bevolking sterker.![]()
Stoppen we ook maar met die achterlijk dure vruchtbaarheidsbehandelingen…
Urbanus schreef:MarlindeRooz schreef:
Yes laten we mensen niet meer helpen tijdens bevallingen dat kost bakken geld en zo selecteer je de mensen die natuurlijk kunnen bevallen en maken we onze bevolking sterker.![]()
Stoppen we ook maar met die achterlijk dure vruchtbaarheidsbehandelingen…
En mensen die per ongeluk niet goed kijken met oversteken, of niet voor zichzelf kunnen zorgenn om wat voor reden dan ook.
Ik vind het ronduit hypocriet dat bepaalde drugs verboden is en alcohol overal verkrijgbaar.
Ik denk dat soms meebewegen veiliger is dan verzet.
Urbanus schreef:Niet alle drugs is even verslavingsgevoelig of gevoeliger dan alcohol.
Ik zag laatst een grafiek, ik zoek 'm even op.
[ [url=m/hURjmi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bron Jellinek
https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/ ... vingskans/