Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 22:29

_San87_ schreef:
oomens schreef:
En dan is er ook nog de theoretische mogelijkheid van een finale Nederland-Marokko :=

Ik hoop dat ze dan met scherp gaan schieten :').

En dat om voetbal hè.
Als het nu om iets belangrijks zou gaan.
Nee over veel te hoog betaalde gasten die tegen een balletje schoppen...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 22:36

Shenavallie schreef:
Anastasia24 schreef:
Ik kom me even ergeren over de update 2h22 van windows 11. Zou toch denken dat aan zoiets wel mensen met verstand werken. Was nou maar bij windows 10 gebleven. |(

Ik heb nog Windows 7... :o

Die krijgt sinds 2020 al geen beveiligingsupdates meer, ik zou overstappen naar een meer recente Window versie. Internetbankieren zou ik er in ieder geval zeker niet meer mee doen.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 23:11

Relaxed schreef:
Foto! :D

K. Heel eventjes dan een oliebol selfie, speciaal voor jou. Als 'ie weg is als je weer kijkt heb je pech. :+

Afbeelding

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 23:21

Damn dat ziet er goed uit! <<)
Snap wel dat mensen zeggen het zonde te vinden om te knippen, vind ik ook :j

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 23:22

Rawr schreef:
Relaxed schreef:

K. Heel eventjes dan een oliebol selfie, speciaal voor jou. Als 'ie weg is als je weer kijkt heb je pech. :+

[ [url=m/BXB6hO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi maar denk dat kort haar je ook goed staat, je hebt voor beide een goeie kop.

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-22 23:40

Mijn vriend die altijd over geldzaken wil beginnen als het tijd is om te gaan slapen.

How about no.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 23:47

Boheme schreef:
Rawr schreef:

Mooi maar denk dat kort haar je ook goed staat, je hebt voor beide een goeie kop.

Eens! :D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 23:49

xPabloBokt schreef:
Mijn vriend die altijd over geldzaken wil beginnen als het tijd is om te gaan slapen.

How about no.

Ohhh dit is zo herkenbaar in de vorm als mensen die lastige / vervelende gesprekken gaan voeren op de late avond terwijl je moe bent en dan al snel geïrriteerd reageert. Het zou verboden moeten worden.

--

Collega die haar telefoon duidelijke belangrijker vindt dan aan het werk gaan. Gelukkig maakte ze er zelf een opmerking over waardoor ik het sarcastisch aan kon vullen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 23:55

Real Housewives of Amsterdam. Wat een kraaien :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 00:00

Rawr schreef:
Relaxed schreef:

Staat je goed, maar ik vind kort mooier :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 00:08

Valerie93 schreef:
Nee dat niet, bij holte is nu leeg zit nu echt in mijn voorhoofd. Vannacht kwam helaas ook echt de migraine door. Heb morgenochtend afspraak bij de huisarts.

Beterschap.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 00:21

Rawr schreef:
Relaxed schreef:

Love de lengte!
Ik zeg langer laten groeien!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 01:20

Headbangen met kort haar lijkt mij wel wat suf want dan mis je de swoesh. Just saying :D

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 08:29

Hilary schreef:
DeEenhoorn schreef:
Ik kom even binnenvallen met een ergernis die 'stagiair' heet |o deze man is 13 jaar ouder dan dat ik ben, en verstand is ver te zoeken, net als luisteren... dat kan ie ook niet, aangezien hij rustig 6x op een dag précies dezelfde vraag stelt over hele simpele dingen. Niet alleen ik ben klaar met hem, maar het groepshoofd en de afdelingsleider op mn werk wilden hem al bijna wegsturen omdat het echt heel irritant aan het worden is. En dan nog niet gesproken over de vele uren afwezigheid die in ons opzicht absoluut onnodig zijn

Volgende keer lichtelijke verwarring toneelspelen “ehh wacht, even ehhh, wat gaf ik een uur geleden als antwoord op deze vraag?”
En daarna “wat heb je nodig om te onthouden wat ik je vertel?”

Moet ik misschien maar eens proberen, ik kom niet eens toe aan mn eigen werk, laat staan aan de randzaken. En over een paar dagen staat er een Auditoren team op de stoep dus dat wordt leuk dan :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 09:18

_San87_ schreef:
oomens schreef:
En dan is er ook nog de theoretische mogelijkheid van een finale Nederland-Marokko :=

Het tragische is nog dat ik zo graag geen vooroordelen wil hebben over Marokkanen en mezelf als een betrekkelijk tolerant persoon beschouw. Maar nondeju. Ze maken het zo moeilijk.
Zo schandalig voor de Marokkaanse influx die wél alles op alles zet om het tegendeel te moeten bewijzen door dit soort debieltjes.

Verder erger ik me aan mijn buren die precies besloten hebben om de week voor toetsweek een schuifpui te laten plaatsen en een muur eruit te slopen. Echt niet normaal dat lawaai, en het begint ookal om 7.00 :') Nouja ze hadden ons wel gewaarschuwd en het zijn leuke mensen :') . Maar allemachtig. Kunnen ze geen innovatieve stille sloophamers bedenken ofzo :') .

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 09:21

Ben er vandaag eventjes zo ontzettend klaar mee en de dag is nog niet eens begonnen -O-

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 09:24

Dat ze blijkbaar fietspaden onaangekondigd mogen afsluiten en je 2km om laten fietsen....
In het donker met regen en dat HAAT ik....

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 09:32

Met de trein onderweg naar kantoor. Alsof ik in een rijdende schoolkantine zit tijdens lunchpauze… Zelfs m’n noise cancelling headphone heeft moeite de herrie te overstemmen. Of nou ja eigenlijk lukt dat niet. Ben er goddank bijna. Tel er pms en toe zijn aan vakantie bij op en je hebt een idee van mijn stemming. Overprikkeling galore.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 09:45

Weer eens aan mijn ex. Ik net dochter naar school brengen, ik was er 8.23 uur. Kom ik ex tegen voor de school. Zegt hij tegen dochter opschieten anders kom je te laat. Dus ik zeg, dat valt toch wel mee? Hij: zoon werd zeker laat opgehaald? Ik: nee hoor gewoon normale tijd. Hij: oh wat zijn jullie laat dan. Ik: nee jij bent gewoon vroeg.

Hij bracht zijn stiefdochters naar school, die zijn altijd laat normaal, echt op de laatste minuut. Nu zijn ze een keer vroeg en begint hij tegen mij te zeuren. Echt zoek het uit.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 09:50

Menino schreef:
_San87_ schreef:

Het tragische is nog dat ik zo graag geen vooroordelen wil hebben over Marokkanen en mezelf als een betrekkelijk tolerant persoon beschouw. Maar nondeju. Ze maken het zo moeilijk.
Zo schandalig voor de Marokkaanse influx die wél alles op alles zet om het tegendeel te moeten bewijzen door dit soort debieltjes.

Verder erger ik me aan mijn buren die precies besloten hebben om de week voor toetsweek een schuifpui te laten plaatsen en een muur eruit te slopen. Echt niet normaal dat lawaai, en het begint ookal om 7.00 :') Nouja ze hadden ons wel gewaarschuwd en het zijn leuke mensen :') . Maar allemachtig. Kunnen ze geen innovatieve stille sloophamers bedenken ofzo :') .

Ik heb wel flinke vooroordelen over Marokkanen :o. Niet eerlijk, en dat weet ik en ik probeer het niet te doen, maar het is zo lastig.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 10:04

Rawr schreef:
Relaxed schreef:

Het kan allebei. Moet ik zeggen dat ik stiekem hoop dat mijn zoon het op een dag ook weer kort knipt, ondanks dat het lange haar hem wel goed staat.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 11:10

Kinderspellen die zodra je ze in elkaar heb gezet niet meer in de doos terug kan stoppen. Dan moet je ze eerst weer uit elkaar trekken maar het klikt zo stevig vast dat je dat ook weer niet te vaak moet doen.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 11:13

Dat ik voor de 2e dag op rij nuchter lig te zijn in het ziekenhuis.. hartkatheterisatie ging gisteren niet door, nu hopen vandaag wel

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 11:52

Kimberley_ schreef:
Dat ik voor de 2e dag op rij nuchter lig te zijn in het ziekenhuis.. hartkatheterisatie ging gisteren niet door, nu hopen vandaag wel

Ik ga duimen voor je!!

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 11:57

Telpeva schreef:
Headbangen met kort haar lijkt mij wel wat suf want dan mis je de swoesh. Just saying :D
Oh oliebol ja, de swoesh had ik nog niet eens aan gedacht. Excellent point!
Bedankt verder voor de comments. Een lieve bokker met verstand van haar heeft me wat suggesties gegeven om te proberen voor alles er rigoureus afgaat. :)

Kimberley_ schreef:
Oef, ik hoop met je mee. Sterkte!