Secret Santa 2022/2023 Kippenhok

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:17

Haha ja dat snap ik ook wel weer. Gordijnen dichttrekken en niemand die je ziet. Ook weer ideaal.

Rodeo ging goed :') voorrijden van paard ging supergoed, mensen waren gek van hem dus hopelijk vindt hij zijn goede huisje. En de andere merrie voor 2e keer opgezeten en rond gestapt in binnenbak, rondje buiten en buitenbak. Gewoon alsof we met hond aan wandelen waren.Afbeelding

Ze weet zelf nog niet wat ze ervan moet vinden haha. (Hele charmante screenshot)

Aah altijd balen als dan alles in een keer stuk gaat, vooral je dekentje met deze natte dagen. Horror

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:20

Das wel een grote hond! :)) hopelijk vindt de andere inderdaad een goed huisje!

Ja, ik ben zo een type wat zowel 's zomers als 's winters onder een dekentje ligt te chillen dus paniek... :') ben er echt aan gehecht. Gelukkig hadden we er nog 1 van deze, die eigenlijk van mijn vriend is maar die ligt misschien 4 keer per jaar onder een dekentje. En we hebben er nog wel 5 ofzo maar hey.. déze is het voor mij. :')

marleen_88

Re: Secret Santa 2022/2023 Kippenhok

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:44

Kleedjes zijn altijd goed. Ik had gisteren al lekker mijn wollen huissokken aan.

Vandaag een perentaart gemaakt. :9
Afbeelding

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:55

Lekker Marleen!
Heb nu in de avond ook lekker dekentje in de camper, moet die wel delen met de hond. :))
Maar dat is thuis ook zo. :')

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:47

Heule grote hond hahah.

Herkenbaar, ik had ook echt een favoriet, tot er zoveel gaten inzaten dat het niet meer te doen was. Nu een mooie dikkere gekocht voor onze eigen woning en mijn vriend mag er niet aanzitten. Die pakt maar de dunne variant. ~~}>

Ohh die taart ziet er heerlijk uit Marleen :9

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:55

Het is wel weer dekentjes weer zeg, ik was vandaag even samen met mijn dochter in het winkelcentrum om een kadootje voor mijn oma en een vriendin van haar te kopen en het kwam ineens met bakken uit de hemel.

Gelukkig was mijn man zo alert om de paarden te 'redden' die waren blij dat ze op stal mochten.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:10

Ik zit nu in de Eifel, maar hier gaat het er ook regelmatig hard uit. Gelukkig zou het morgen weer beter weer worden.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:17

Kleedje delen met een huisdier of partner is voor mij geen probleem, knus juist.

Hier ook met vlagen harde regen, daarna weer heel rustig. Temperatuur is ook nog prima.

Taartje geproefd, erg lekker! :9