Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 06:52

zorro schreef:
Pepperrr schreef:
Pak mezelf wel in in een doos met al mn zooi en laat mezelf opsturen :')

Logeer maar bij mij dan :D ;)

Jaaaaa leuk *\%/* *\%/*

Lous schreef:
Hé was 1 van de eerste! :P

Hahaha. Gelukkig gaat het al een heel stuk beter hier. Pijn is weg, slaap eindelijk weer hele nachten door!

Echt wat pijn met een mens kan doen, daar sta je van versteld. Bizar.
Daar is het laten zetten van een tattoo echt niks bij… :oo

Fijn om te horen!! Lijkt me echt heel naar inderdaad...

Zo'n letterbord heb ik wel eens gehad... Na een aantal weken was ik de helft van de letters kwijt :+

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 07:15

Ik heb een light-box ipv een letterbord. Ik gebruik hem enkel met Kerst haha.
Verder hebben wij al genoeg (lees: te veel volgens mijn vriend) aan de muur hangen :D

Edit: ik moet vandaag weer gaan werken, na de vakantie, dus ik gooi er nog een foto tegenaan om mezelf en iedereen die het nodig heeft op te peppen :j De dijk van Roses!

Afbeelding

Dubbele edit, onze nieuwste muur-deco (souvenir uit Spanje).. Sully de salamander! Hij is ruim een meter groot :)
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door LWDaisy op 20-09-22 07:43, in het totaal 2 keer bewerkt

Tanya

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 07:38

Ik lees dingen over rituals etc, dat is idd niet echt budget vriendelijk. Toch heb ik in het verleden wel dingen zoals Blond Amsterdam mokken en Rituals spullen in het pakket gestopt. Maar die zijn dan uit eigen voorraad :D ik heb namelijk best wat van die mokken staan en kan ze toch niet allemaal gebruiken. Hetzelfde voor Rituals of andere badproducten: dat zijn altijd populaire kadootjes waar ik best iets uit kan missen :j

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 08:26

LWDaisy schreef:
ynskek schreef:
ik snap dat je dat uitzicht mist :j

We zijn in de regen aangekomen in BE haha. We hadden in Spanje de eerste dagen +30°, de laatste dagen 27°.
En ik mis mijn schoonouders, die wonen daar, en we zien ze pas eind december terug. Beetje huiliehuilie toen we vertrokken haha.

Opstaan deden we daar zo:
[ [url=m/SN4TP0.png]Afbeelding[/url] ]

En 's avonds was het uitzicht zo:
[ [url=m/wMyBu5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ga zo meteen maar even op Booking kijken, en alvast boeken voor volgend jaar *\o/*

Waauw heel erg mooi!!

@rockwitch Waauw wat een gave tattoo heb jij zeg!! Ik had verhalen gehoord dat ze tijdelijk geen kleur meer zetten over stoffen die erin zitten. Klopt dat?

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 08:31

Oh letterborden etc is voor mij ook een flop. Huisdecoratie heb ik dan ook genoeg. Behalve dus (geur) kaarsen in natuurlijke tinten..

Bijzonder tattoo artist als job! Ik zou ooit nog een tattoo willen maar dan alleen een lijntje getekend klavertje 4 in het kuiltje van mijn pols aan de binnenzijde van je arm. Maar heeft voor nu geen prio.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 08:34

DonDon er was begin dit jaar wat gedoe met blauw en groen door strenge(re) Europese normen. Volgens mij zijn de fabrikanten daar snel op ingespeeld en voldoen die nu gewoon weer. Althans, hoor er niks meer over :+

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 08:35

Pietsie off-topic maarrrr Pepperrr misschien heb jij antwoord: ik heb een paar jaar terug een cirkeltje op mijn onderarm laten zetten (bij m’m elleboog), maar als je er met je vinger overheen gaat voel je hem zitten. Het lijkt alsof ‘ie op de huid ligt. Wat happened? :')

Letterborden word ik ook niet zo blij van.. ik heb twee jaar terug alle ingrediënten gekregen om zelf een bananenbrood te bakken en dat vond ik zo leuk en origineel :D was ook heel lekker. En ja deze fitmijt wordt ook gewoon blij van tweedehands gezonde kookboeken, dus pleur maar in het pakket als je er toevallig tegenaan loopt *\%/*

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 08:40

@idinn aah oké nou prima gelukkig maar dan! Hoorde er juli voor het laatst iets over dus vroeg mezelf het af.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 08:41

Dankjulliewel allemaal :knuffel:

Wat komen er gave tattoos voorbij. Zelf hoef ik het niet zo maar bij een ander vind ik het vaak heel mooi staan.

Letterbord en lightbox heb ik allebei al en gebruik ik eigenlijk nooit. :=
Alleen in de klas gebruik ik het letterbord voor bij de thematafel.

Ik ben trouwens heel benieuwd hoeveel er dit jaar zich wagen aan het horror inpakpapier van de Action.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 08:46

Geen letterborden hier. Ik heb geen idee wat ik daar op moet zetten, en hang liever een mooie foto op van mijn familie, dieren, vrienden of iets.

Idinn, haha panterprint pantoffels := Als ze maar warm zijn dan hopelijk :=

Bienotje, oh jee, russische hamster, pas maar op idd!

Rituals en blond staan soms ook wel bij kringloop winkels :j Van mij mag tweedehands er prima in, en kringloop ook! Geen problemen mee :)

Ik ben nog steeds opzoek naar een nieuwe grote Blond mok, ik heb mijne pas geleden kapot laten vallen ;(

Candalisa, heftig zoveel verliezen in een half jaar :(:) :(:)

Sully is leuk @LWDaisy!

Gaaf dit tatoes! Zelf heb ik er geen :)
Laatst bijgewerkt door Tancreda4 op 20-09-22 08:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 08:46

Oh nog iets; hoewel bij vorige edities (geur)kaarsen hoog bovenaan de lijst stonden zijn deze er dit jaar afgehaald. Ik heb vogeltjes en zowel de vlam zelf als de geur is niet goed voor ze, dus dat is helaas geen optie meer :(

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 08:49

Iets voor aan de muur is een No go voor mij, ik heb haast geen muur. Beneden heel veel ramen en tuindeuren, boven schuin dak.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 08:53

Letterborden heeft hier ook geen nut. Gaat niet gebruikt worden, omdat we er gewoon weg geen plek voor hebben. Er moeten nog plankjes komen, maar wanneer we dat doen….. :+

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 08:58

Zo’n letterbord is voor mij een flop, maar mocht je iets passends decoratiefs voor in mijn huis tegen komen dan vind ik dat wel leuk.
Tekening of iets creatiefs vind ik echt super leuk, vooral omdat ik zelf totaal geen talent heb voor dat soort dingen.

Rituals en blond vind ik beide leuk, heb er ook best wel wat van staan.

Vorig jaar had ik ook een pakket met een recept voor een taart en ingrediënten om die te maken, super leuk. Ik hou ook enorm van koken en bakken, dus daarvoor zijn altijd dingen welkom, aparte/onbekende ingrediënten zijn ook echt een top voor mij (als t maar vegetarisch is).

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 09:01

Ik ben ook niet van de letterboxen (of überhaupt teksten) sorry.

Die afdekdingetjes voor komkommers of bakjes vind ik dan wel weer interessant :j

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 09:01

Letterbord doe ik ook niks mee, sorry.

Die kapjes voor over je aangesneden groentes en fruit heb ik ook, Foodhuggers zijn dat.

Tattoos <3 Ik heb er 4. 1 op de binnenkant van mijn onderarm, 1 in mijn nek, 1 wat grotere op mijn ribbenkast en 1 groot rugstuk die van halverwege mijn rug over mijn bil naar mijn been loopt.
Denk dat jij die wel kunt waarderen Rockwitch, het is namelijk ook een feniks :D
Nu wil ik er nog één met mijn makkertje erin en dan in fineline. Ik heb al wel een idee in mijn hoofd naar ik moet het nog uitwerken en dan nog kijken waar ik hem wil hebben. De grote zijn helemaal bedekt als ik aangekleed ben en zo wil ik deze ook het liefste plaatsen.

Ik kan ook nog wel zo'n lekkere grote theemok gebruiken. Ik heb er nu 1 van Blond met Efteling thema, fijne mok is dat :j dus daar maakt mijn santa me erg blij mee :D

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 09:33

Tattoos <3 ik heb er 2, allebei een aandenkens aan 2 hele mooie mensen :j hoop er geen meer bij te krijgen voor in elk geval een hele lange tijd. Ik ben benieuwd naar foto's van de genoemde tattoos!
Ook ga ik over 4 weken verhuizen :'( zal proberen te reageren maar het is veel werk en eigenlijk wil ik mijn geliefde plekje nog helemaal niet verlaten maar helaas is dat soms niet anders. Ik zorg dat mijn nieuwe adres op tijd bij het beheer is maar het is nog niet definitief waar het precies heen mag haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 09:35

Nala schreef:
Ik zou een tekening in ieder geval erg tof vinden, en ik denk menig andere deelnemer ook!

Wat vinden jullie van zo’n letterborden? Dus eentje waar je zelf een tekst op kan zetten?
[ [url=m/boUnqj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Uit mijn eerste editie heb ik een prachtige inkt tekening van mijn bejaarde paard! Zo mooi! Zoiets is altijd welkom.

De letterborden liever niet. :De

Foodhuggerds! Typisch iets wat ik altijd vergeet te kopen maar wel heel erg welkom zijn! De eerste staat symbool voor mijn zoontje en toch wel erg waardevol.

Na lang wikken en wegen deze zomer een eerste tattoo gezet, ondertussen plannen voor een vierde. :') en mijn man is ook aangestoken en zit momenteel bij de artist voor een uitbreiding.

Onze peuter wil ook graag ... :+

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 09:45

Hier geen tattoos vind ik helemaal niks. Zou niet weten ook wat er op te zetten.

letterboxen gebruiken wij ook niet. Ligt nog ergens een familieplanner. Nadruk op ergens _O-

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 10:02

Ik heb er ook weer eens een aanmelding aangewaagd. Het is al weer even geleden dat ik meedeed. Maar ik heb er weer zin in :D

Korte voorstelling:
Arianne, 28 jaar (11 okt. 29 jaar), woonachtig in Amersfoort. Ik heb een Duitse Herder genaamd Morax waarmee ik speur en soms een dogsurvival doe. Kijk formule1 en fotografeer. :D Tevens heb ik dit jaar eindelijk wat rust gevonden en heb ik het lezen weer opgepakt (thrillers, Nederlandstalig).

Ik lees hier iets over tatoeages. Ik heb er drie :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 10:36

Letterborden zijn ook niks voor mij, evenals die 'spreuken'borden. Met tattoo's heb ik ook helemaal niks.

Voor duurzaamheid ben ik wel, dus daarvoor zijn dingen wel echt welkom! Tekening of iets creatiefs ben ik ook echt wel blij mee. Bakken doe ik (te) weinig maar vind ik zeker ook leuk

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 10:52

Jolien87 schreef:
Ik ben trouwens heel benieuwd hoeveel er dit jaar zich wagen aan het horror inpakpapier van de Action.

Het geheim daarvan is dat je het binnenstebuiten moet gebruiken, dus met de glitters naar binnen :j .
Als dat niet afdoende is werkt omwikkelen met duct tape. Dan wel een schaar bijvoegen in het pakket.
:+

Cadeautjes [&] uit eigen voorraad zijn altijd leuk en handig om te geven. Fem heeft vorig jaar van mij zo'n 5 kg aan wissellijsten uit mijn voorraad gekregen.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 10:57

Jolien, ik ga me er wel weer aan wagen. Heb nog wat over. :=

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 11:19

Lavitabella schreef:
Jolien, ik ga me er wel weer aan wagen. Heb nog wat over. :=

Haha sterkte alvast :(:)
Je had het ook wel heel tof ingepakt vorig jaar *D

Roodvos, en dan de schaar zeker ook inpakken met duct tape ;)

Cadeautjes uit eigen voorraad vind ik ook wel leuk, zolang het nog maar heel en vooral schoon is.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-22 11:49

Ik vind tekeningen of creatieve dingen trouwens super leuk <3

Vind tekenen zelf ook heerlijk, ben er niet bijster goed in en daarom gun ik mezelf de tijd er ook niet voor :=