Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik pas op het huis van mijn ouders en iemand belde net aan. En zei dat dit voor mijn ouders was.![]()
![]()
![]()
Hoe weet hij dat ik hier niet woon (mijn ouders wel), ik ben al 26 en ik heb ook mijn eigen huis.![]()
Niet dat iemand van 26 zo'n huis kan betalen, tenminste ik denk dat het de gedachtengang van die man was.
_San87_ schreef:MarlindeRooz schreef:Ik pas op het huis van mijn ouders en iemand belde net aan. En zei dat dit voor mijn ouders was.![]()
![]()
![]()
Hoe weet hij dat ik hier niet woon (mijn ouders wel), ik ben al 26 en ik heb ook mijn eigen huis.![]()
Niet dat iemand van 26 zo'n huis kan betalen, tenminste ik denk dat het de gedachtengang van die man was.
Misschien omdat ie er vaker langskomt.
_San87_ schreef:MarlindeRooz schreef:Ik pas op het huis van mijn ouders en iemand belde net aan. En zei dat dit voor mijn ouders was.![]()
![]()
![]()
Misschien omdat ie er vaker langskomt.
Rambogirl schreef:Huis kopen met mn vriend.
Man, wat een ellende.
Eerste huis staat we als reserve mocht koop toch niet door gaan.
Nu is het tweede huis een compleet verschil met het eerste omdat er veel aangedaan moet worden.
Op zich prima, maar de lijst is best wel groot.
Maar als je dan ook nog te maken heb met een overjarig klein kind...
Hij loopt nu al ruimtes te "claimen" voor zn PC, D&D collectie, VR set up etc. Oh en hij wil per direct een nieuwe badkamer en keuken want die vind tie niet mooi...
Deze week werkt tie in de nachtdienst en spreek ik m alleen over de telefoon, dus daar moeten we toch maar eens even voor gaan zitten.
Mkango schreef:Nyaleti schreef:Praat Afrikaans.Dat m'n Engels naar de knoppe is en me daar behoorlijk aan irriteer. Gisteren begonnen op m'n nieuwe werk, waar ik ook woon, en dat is al lastig genoeg in het begin maar als ik dan niet eens fatsoenlijk uit m'n woorden kan komen is dat geen lekkere eerste indruk..
fleurtjeuh schreef:Dat chocolade in vla of kwark altijd tegenvalt en dat ik dat iedere keer vergeet..
Ik had van danio de witte chocolade kwark..
De kwark smaakt al niet naar choca maar die 'stukjes" witte chocola die erin zaten waren al helemaal deb tegenvaller..
Alsof iemand een blokje zeep had geraspt..![]()
Geen lekker toetje voor mij