Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 14:25

De prijzen voor een vlucht.. minimaal 600 euro voor een enkeltje! Johannesburg - Amsterdam.
Had altijd een retour voor +/- 500 euro.. Huilen dit.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 14:42

De rekening van de kliniek en eigenlijk ook aan de dierenarts zelf.

Was een andere dierenarts die normaal gesproken heb en deze had zich niet voldoende ingelezen terwijl ik daar wel om gevraagd heb.

Vervolgens ging ze de standaard onderzoeken doen en trok ze haar conclusie's. :roll:

Ja hallo, dat had ik ook wel bij de kliniek om de hoek kunnen doen -:(-
Ze werd wat gepikeerd :o en ging uiteindelijk toch onderzoeken waar ik om vroeg maar lekker ging het niet.

Uiteindelijk nog een dikke vette rekening erbij gekregen ook nog :roll:

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 15:52

De buurkinderen aan een kant. Gewoon spelende kinderen kan ik echt prima hebben, jaren met kinderen gewerkt, dus dat is het probleem niet. De buurkinderen aan de andere kant maken echt niet zoveel herrie. Ik vind het zelfs heerlijk als ze met een groepje verstoppertje doen en ik ze hoor aftellen en de andere bijbehorende geluiden. Maar die van de ene kant, het is gillen, schreeuwen, janken, de hond roepen waar echt zo'n lekkere langgerekte klank in zit. Vandaag ben ik vrij, dus dacht, dan kan ik uitslapen (als in, ik zet de wekker niet en ben dan rond 8 uur wakker). Vergeet het maar, al voor 7 uur was het lawaai, alles er op en er aan. Dan maar een middagdutje dacht ik. Wederom, vergeet het maar, met 2 tegelijk de hond roepen, en het kan gewoon nooit zacht bij die kinderen. De buren zeggen er pas wat van als ze het zat zijn, wat meestal op zondag is. Rest van de week is het gewoon lawaai. Verder zijn het fijne buren, dus ik wil niet al te moeilijk doen, maar voor nu ben ik het weer even echt zat.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 15:56

Twee jonge vrouwen in de metro die het hebben over een kruising tekkel en golden retriever en dat ze die zo schattig vinden en er een willen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 16:23

Ik pas op het huis van mijn ouders en iemand belde net aan. En zei dat dit voor mijn ouders was. ;( ;( ;(

Hoe weet hij dat ik hier niet woon (mijn ouders wel), ik ben al 26 en ik heb ook mijn eigen huis. O:)

Niet dat iemand van 26 zo'n huis kan betalen, tenminste ik denk dat het de gedachtengang van die man was.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 17:05

MarlindeRooz schreef:
Ik pas op het huis van mijn ouders en iemand belde net aan. En zei dat dit voor mijn ouders was. ;( ;( ;(

Hoe weet hij dat ik hier niet woon (mijn ouders wel), ik ben al 26 en ik heb ook mijn eigen huis. O:)

Niet dat iemand van 26 zo'n huis kan betalen, tenminste ik denk dat het de gedachtengang van die man was.

Misschien omdat ie er vaker langskomt :?.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 17:07

Ik ben nu zo'n 10 week bezig met mijn paard haar blessure. Ondanks dat het vervelend voor haar is dat ze pijn heeft mis ik het kunnen wandelen/rijden niet. Alleen nu het mooi weer is gaat iedereen in de stal groepsapp vragen wie mee wil op buitenrit en nu heb ik ontzettend zin in een buitenritje :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 17:08

_San87_ schreef:
MarlindeRooz schreef:

Lijkt me inderdaad aannemelijker

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 17:08

_San87_ schreef:
MarlindeRooz schreef:

Nee dat kwam hij niet, lang verhaal maar het was niet iemand die ze kennen. :P Maar er wonen hier alleen maar bejaarden en mijn ouders waren heel lang de jongste mensen in de straat. Dat speelt denk ik meer mee. :P

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 17:39

De treij waar ik in sta (!). Sodeju.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 17:47

Dat m'n Engels naar de knoppe is en me daar behoorlijk aan irriteer. Gisteren begonnen op m'n nieuwe werk, waar ik ook woon, en dat is al lastig genoeg in het begin maar als ik dan niet eens fatsoenlijk uit m'n woorden kan komen is dat geen lekkere eerste indruk.. :(

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 17:54

Samenleven met een loonwerker, en vooral avond eten. Als hij niet de hort op is dan wordt er wel 30x gebeld.

Oh Marlinde, hier staan wel eens mensen aan de deur met iets voor mijn vader, en dan bedoelen ze mijn vriend }> :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 18:06

De filmposter van the Little Mermaid... Met alle technieken van tegenwoordig moet het toch mogelijk zijn een poster te maken die niet zo knip-en-plak lijkt :=.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 18:13

Nyaleti schreef:
Dat m'n Engels naar de knoppe is en me daar behoorlijk aan irriteer. Gisteren begonnen op m'n nieuwe werk, waar ik ook woon, en dat is al lastig genoeg in het begin maar als ik dan niet eens fatsoenlijk uit m'n woorden kan komen is dat geen lekkere eerste indruk.. :(
Praat Afrikaans. <<)

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 18:32

Dat ik geen saté kroketten voor in de airfryer kan vinden

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 18:38

LiannePuthzy schreef:
Dat ik geen saté kroketten voor in de airfryer kan vinden

Gewoon “normale” versies er in gooien, kan prima.
Allesssss kan in de airfryert

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 19:09

Rambogirl schreef:
Huis kopen met mn vriend.
Man, wat een ellende.

Eerste huis staat we als reserve mocht koop toch niet door gaan.
Nu is het tweede huis een compleet verschil met het eerste omdat er veel aangedaan moet worden.
Op zich prima, maar de lijst is best wel groot.
Maar als je dan ook nog te maken heb met een overjarig klein kind...

Hij loopt nu al ruimtes te "claimen" voor zn PC, D&D collectie, VR set up etc. Oh en hij wil per direct een nieuwe badkamer en keuken want die vind tie niet mooi...

Deze week werkt tie in de nachtdienst en spreek ik m alleen over de telefoon, dus daar moeten we toch maar eens even voor gaan zitten.

Samenwonen uitstellen tot hij zich kan gedragen?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 19:32

Het seizoen van mannen die naast me gaan fietsen om te kijken wat ik op m'n benen heb staan is weer begonnen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 20:11

Dat chocolade in vla of kwark altijd tegenvalt en dat ik dat iedere keer vergeet..
Ik had van danio de witte chocolade kwark..
De kwark smaakt al niet naar choca maar die 'stukjes" witte chocola die erin zaten waren al helemaal deb tegenvaller..
Alsof iemand een blokje zeep had geraspt.. -O-
Geen lekker toetje voor mij

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 20:11

Mkango schreef:
Nyaleti schreef:
Praat Afrikaans. <<)

my Afrikaans is nie goe nie ;( ;(
Nog steeds jammer dat niemand me dat wilde leren..
Werk nu voornamelijk met Engels sprekende maar eentje is ook fluent Shangaan dus leer dat liever! "Ingwe lalapanzi" is m'n favoriet :+

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 20:14

fleurtjeuh schreef:
Dat chocolade in vla of kwark altijd tegenvalt en dat ik dat iedere keer vergeet..
Ik had van danio de witte chocolade kwark..
De kwark smaakt al niet naar choca maar die 'stukjes" witte chocola die erin zaten waren al helemaal deb tegenvaller..
Alsof iemand een blokje zeep had geraspt.. -O-
Geen lekker toetje voor mij

Ieeehhh.

Heb je de Almhof Choco weleens geprobeerd? “Met ECHTE chocolade”, ja die jeukreclame. Maar die is wel echt lekker.

En die van die 2 alpenmeisjes ook trouwens, maar dat is dan vanille met stukjes chocolade, die zijn ook echt goed.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 20:24

Caira schreef:
Samenleven met een loonwerker, en vooral avond eten. Als hij niet de hort op is dan wordt er wel 30x gebeld.

Zoooooo herkenbaar!!!

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 20:25

Dat het zo "koud" in huis is dat ik nu het koud heb _O-

Het was 19.4 graden in huis....

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 20:27

Het concentratievermogen van een geplette tomaat tijdens het werk :evaw:

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-22 20:56

We moesten net het vogelnestje in onze boom redden. We hebben onderaan een soort metaal hangen, maar wat doet dus zo'n kat. Hij springt op het dak van mijn auto, neemt een aanloop en springt zo die boom in. Gelukkig zagen we hem, anders was het weg nest -O-