Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Waarom niet? Wat kan er gebeuren? Buiten je comfortzone is waar alles gebeurt.
Urbanus schreef:Helemaal offtopic dit, maar je kunt gewoon Tinder installeren om een beetje te swipen, lekker alles naar links desnoods, maar dan kun je wel zien wie of wat je leuk zou vinden.
Of mijn favoriet, OKCupid, daar zitten wat minder reguliere smaakjes.
M_D_H schreef:Jezelf afhankelijk maken van een ander is ook niet hetzelfde als samen iets doen/delen/ervaren/doorstaan. Ik snap wel wat Marlies bedoelt: als je alleen bent moet je het ook alleen rooien, je hebt geen keus, ook als je hoofd er een keer niet naar staat is er geen partner die even wat over kan nemen o.i.d. (hetzij het huishouden, hetzij het regelen van de nieuwe energieleverancier etc.) Tegelijkertijd zijn er ook leuke dingen die je altijd in je eentje moet beleven en ook dat is soms jammer.Bellatrix schreef:Lief van je.
Om mij heen heeft iedereen een relatie, wonen samen of zijn getrouwd. Ze hebben altijd iemand om op te bouwen en bij uit te huilen. Ik heb dat niet, ben altijd alleen.
Nou ben ik het op zich gewend en vind het ook fijn maar ik heb vaak het gevoel dat ik iets heel groots en fijns mis..
Eigenlijk is dit niet geheel waar
Dat is het beeld wat vaak geschept wordt door media, films, het internet...
Maar niemand in een relatie heeft iemand waar die honderd procent op kan bouwen of bij kan uit huilen.
Dat bestaat gewoon niet en die denkwijze is ook niet gezond, als je altijd iemand nodig hebt om op te bouwen of om bij uit te huilen, verlies je je eigen identiteit, wordt je afhankelijk van iemand, kan je het niet meer alleen, worden zijn ideeën jouw ideeën, tot je niets meer bent dan een aanhangsel van.
Juist dat je alleen kan zijn, dat je de wereld alleen aan kan, is veel waardevoller dan in een relatie zitten.
Het beeld wat altijd geschept wordt van een relatie is geen gezonde relatie
En Marlies...
Jij bent heel veel waard!
En je bent absoluut relatie materiaal!
En vind je ooit iemand waar je verliefd op wordt, dan mag diegene zich in zijn of haar handjes knijpen, want diegene is een enorme bofkont!
En vind je diegene nooit, weet dan dat jij 1 van de weinige mensen bent, die sterk genoeg is, om het alleen ook te redden!
En als je ooit een schouder nodig hebt om bij uit te huilen, of iemand nodig hebt die je een zetje in de rug geeft, of waar je op kan bouwen, ik ben er voor je, dat weet je
Appeltje_1 schreef:Misschien een beetje poedersuiker om te zeggen na het hele gesprek hier boven maar…
Ik begin er achter te komen dat ik verliefd ben![]()
Maar laten we zeggen dat ik niet de beste ben in een gesprek starten ben, dus zit nu hopeloos op de bank naast hem…
Bellatrix schreef:Lief van je.
Om mij heen heeft iedereen een relatie, wonen samen of zijn getrouwd. Ze hebben altijd iemand om op te bouwen en bij uit te huilen. Ik heb dat niet, ben altijd alleen.
Nou ben ik het op zich gewend en vind het ook fijn maar ik heb vaak het gevoel dat ik iets heel groots en fijns mis..
Picopico schreef:Ik ben ook nog nooit verliefd geweest of een relatie gehad. Ook nooit gedated of gezoend. Zelfs nooit een crush gehad ofzo. Vroeger dacht ik altijd het komt als het komt, maar stiekem vind ik het niet erg als het gewoon nooit komt
Andere biecht: ik ben verslaafd geraakt aan doritos sweet chilli smaak. Veel te lekker![]()