Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 22:34

Goed ook dat je er gewoon eerlijk over bent, dat is dapperder dan zo'n lu.lsmoes van mij. :*

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 22:34

Nouja, liegen heeft op dat moment ook geen enkele zin...en dan ben ik mijzelf ook niet. :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-22 22:35

Zitten jullie op apps of sites oid?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 22:36

Ohnee, dat durf ik niet hoor. :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-22 22:37

Waarom niet? Wat kan er gebeuren? Buiten je comfortzone is waar alles gebeurt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-22 22:37

Tegeltjeswijsheid ftw.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 22:38

Urbanus schreef:
Waarom niet? Wat kan er gebeuren? Buiten je comfortzone is waar alles gebeurt.

Oh, daar heb je gelijk in hoor maar er zit nou eenmaal al 40 jaar een hoge muur om mij heen en ik laat niemand er door en ik durf er zelf ook niet door te breken.

Zou niet weten hoe mij te gedragen op een date. :=

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 22:42

Gewoon jezelf zijn! En dat klinkt makkelijker gezegd dan gedaan, maar jij bent in de sociale situaties waarin ik jou gezien hebt ook hartstikke leuk en volgens mij doe je dan ook niet alsof.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 22:43

Nee dat klopt, ik ben best sociaal maar bij bepaalde situaties trek ik een muur op, ter zelfbescherming.

Afijn, dit is een beetje off topic denk ik. Voor vandaag heb ik niets meer op te biechten. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-22 22:48

Daar zijn geen regels voor! Toen wij elkaar in Londen ontmoetten was je toch ook heel chill?

Met een date hoef je nog helemaal niks. Je kunt je glas cola atten en naar huis gaan als je gevoel je dat ingeeft. Een eerste date is je grote teen in het water steken en afwegen of de rest van je voet ook mag.

Brb peuter wakker.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 22:50

Kwartje wie je bent valt nu pas. :')
Naam weer veranderd?

Londen is lang geleden zeg! Het wordt eng als mensen dichterbij komen.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 22:54

Soort van biecht en deels voortbordurend op gesprek

Ik voel mij vaak vreemd omdat ik wél een hele sterke kinderwens heb (sorry mensen kinderloos topic). Die voelt heel natuurlijk.
Maar geen natuurlijke "drang/wens" tot het hebben van een partner, lichamelijk contact etc. Ik ben er ook nog niet uit op wie ik val. Sluit beide niet uit. Maar met mannen tot nu toe ren ik vaak hard weg zodra ze enige aanstalten tot lichamelijk contact maken. Vooral omdat het vaak zo snel gaat terwijl ik iemand helemaal nog niet ken.

Maar het voelt heel vreemd om het ene wel te willen en ander niet terwijl het soort van de bedoeling is om eerst een partner / relatie te hebben voor een kind :') is aardig aan elkaar gelinkt natuurlijk. hoop dat nog beetje te volgen is oeps.

Soms denk ik wel eens. Zou het vroeger "makkelijker" geweest zijn toen de norm gewoon was. Je trouwt voor die leeftijd. Was er toen ook echte liefde om meer omdat het hoorde?

Oke ik wijd uit XD
Laatst bijgewerkt door Eloya op 05-06-22 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-22 22:55

Helemaal offtopic dit, maar je kunt gewoon Tinder installeren om een beetje te swipen, lekker alles naar links desnoods, maar dan kun je wel zien wie of wat je leuk zou vinden.

Of mijn favoriet, OKCupid, daar zitten wat minder reguliere smaakjes.

Eloya, zelfde hoor. Ben nooit een man of vrouw tegengekomen met wie het zou willen. Tot m'n huidige partner dus.

Biecht: volgens mij is deze maand onze trouwdag maar ik weet het niet meer ;(
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 05-06-22 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Hagel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 23:01

Urbanus schreef:
Helemaal offtopic dit, maar je kunt gewoon Tinder installeren om een beetje te swipen, lekker alles naar links desnoods, maar dan kun je wel zien wie of wat je leuk zou vinden.

Of mijn favoriet, OKCupid, daar zitten wat minder reguliere smaakjes.

Ja hier dus wel op de datingapps. Maar ik word er soms echt droevig van.

Of nouja, meer droevig als je dan maanden tijd en energie stopt in daten. En dan uiteindelijk zegt de ander niet klaar te zijn voor een relatie bijvoorbeeld.

Wel leuke dates gehad hoor via die apps. Maar meek dat het meerendeel niet echr serieus is (maarja wat verwacht je). Ik hoop mijn toekomstige man ook zo leuk spontaan te ontmoeten in het echt. :D

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 23:06

Biecht van vandaag: net nog een super leuke spontane Tinder date gehad met een jongen van 26 :+

Ik ben op Tinder sowieso altijd duidelijk van te voren. Er is een FWB+, ik hou van lol en wil absoluut geen relatie.

Hebben jullie ook vaker van die super needy mannen trouwens? Dat je een halve dag niks stuurt en ze dan al helemaal beginnen te huilen? Ik heb daar dus echt geen geduld voor…

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 23:06

M_D_H schreef:
Bellatrix schreef:
Lief van je. :*

Om mij heen heeft iedereen een relatie, wonen samen of zijn getrouwd. Ze hebben altijd iemand om op te bouwen en bij uit te huilen. Ik heb dat niet, ben altijd alleen.

Nou ben ik het op zich gewend en vind het ook fijn maar ik heb vaak het gevoel dat ik iets heel groots en fijns mis..

Eigenlijk is dit niet geheel waar :o
Dat is het beeld wat vaak geschept wordt door media, films, het internet...
Maar niemand in een relatie heeft iemand waar die honderd procent op kan bouwen of bij kan uit huilen.
Dat bestaat gewoon niet en die denkwijze is ook niet gezond, als je altijd iemand nodig hebt om op te bouwen of om bij uit te huilen, verlies je je eigen identiteit, wordt je afhankelijk van iemand, kan je het niet meer alleen, worden zijn ideeën jouw ideeën, tot je niets meer bent dan een aanhangsel van.

Juist dat je alleen kan zijn, dat je de wereld alleen aan kan, is veel waardevoller dan in een relatie zitten.

Het beeld wat altijd geschept wordt van een relatie is geen gezonde relatie :o

En Marlies...
Jij bent heel veel waard!
En je bent absoluut relatie materiaal!
En vind je ooit iemand waar je verliefd op wordt, dan mag diegene zich in zijn of haar handjes knijpen, want diegene is een enorme bofkont!
En vind je diegene nooit, weet dan dat jij 1 van de weinige mensen bent, die sterk genoeg is, om het alleen ook te redden!

En als je ooit een schouder nodig hebt om bij uit te huilen, of iemand nodig hebt die je een zetje in de rug geeft, of waar je op kan bouwen, ik ben er voor je, dat weet je :*
Jezelf afhankelijk maken van een ander is ook niet hetzelfde als samen iets doen/delen/ervaren/doorstaan. Ik snap wel wat Marlies bedoelt: als je alleen bent moet je het ook alleen rooien, je hebt geen keus, ook als je hoofd er een keer niet naar staat is er geen partner die even wat over kan nemen o.i.d. (hetzij het huishouden, hetzij het regelen van de nieuwe energieleverancier etc.) Tegelijkertijd zijn er ook leuke dingen die je altijd in je eentje moet beleven en ook dat is soms jammer.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 23:10

Misschien een beetje poedersuiker om te zeggen na het hele gesprek hier boven maar…

Ik begin er achter te komen dat ik verliefd ben :oo
Maar laten we zeggen dat ik niet de beste ben in een gesprek starten ben, dus zit nu hopeloos op de bank naast hem…

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 23:28

Appeltje_1 schreef:
Misschien een beetje poedersuiker om te zeggen na het hele gesprek hier boven maar…

Ik begin er achter te komen dat ik verliefd ben :oo
Maar laten we zeggen dat ik niet de beste ben in een gesprek starten ben, dus zit nu hopeloos op de bank naast hem…

Ik hoop dat hij stiekem heeft meegelezen en er nu een hele romantische situatie ontstaat

Hagel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 23:29

Ik hoop dat ook. :D

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 23:33

Bellatrix schreef:
Lief van je. :*

Om mij heen heeft iedereen een relatie, wonen samen of zijn getrouwd. Ze hebben altijd iemand om op te bouwen en bij uit te huilen. Ik heb dat niet, ben altijd alleen.

Nou ben ik het op zich gewend en vind het ook fijn maar ik heb vaak het gevoel dat ik iets heel groots en fijns mis..

Je bent daar idd niet alleen in, in het geen relatie hebben gehad. Ik noem wel eens 'm'n ex', maar dat was een vriendje voor een paar maanden wat eigenlik weinig voorstelde. En inmiddels ook echt een half leven geleden...

Hier ook soms (vaker) gevoel van alleen zijn, en beetje verdrietig erom. Na een rot dag tegen iemand aan kruipen die een arm om je heen doet. Of na een top dag luisterd naar je enthousiaste verhalen.
Maar ondanks dat een deel van mij het allemaal wel wilt (nou ja, verliefd en relatie dan. Trouwen en kids mogen ze houden) is een ander deel van mij veelte mietje, die bij de kleinste gevoeltjes of als iemand maar iets dichterbij komt, gelijk alle deuren dicht smijt. Best lastig :=

Verder.... Is mijn biecht dat ik ALWEER een dag alleen maar ongezond eten heb gegeten. Maar wel allemaal lekker!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 23:48

Ik heb ook nooit dat smoorverliefde gevoel gekend. Ik kende mijn man al jaren toen hij me opbiechtte verliefd te zijn. Ik had op dat moment een paar biertjes op en zei droog dat ik daar ff over moest denken als ik weer nuchter was.
De dag erna dacht ik “waarom niet?” Ik had nog nooit een relatie gehad (was 16 en vond dat toen het einde vd wereld :+ ) en ik vond hem aardig. Kan slechter toch?
We bleken ontzettend goed bij elkaar te passen, vulden elkaar aan en waren 2 handen op 1 buik. Ik heb hem later ook verteld overigens dat ik nooit een vlinders in je buik oeh ah gevoel heb gehad. Maar hij was toch mijn soulmate.
En ook tijdens onze relatie of nu nooit vlinders gehad van een man (of vrouw ;) ). Ik kan iemand best knap vinden, maar nooit over the moon geweest.

En toch kan ik er nu weer onzeker van worden, ook al ben ik allesbehalve toe aan een nieuwe relatie. Ik zou ook echt niet weten hoe dat moet, daten.
Laatst bijgewerkt door secricible op 06-06-22 00:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 23:54

Oei ik heb nog wel een goede biecht denk ik.... Al flink wat maanden spreek ik af met een jongen waar ik na jaren weer contact mee heb gekregen. Ik ken hem nog van vroeger en ging toen al veel met hem om. Dus eigenlijk ken ik hem ook al 20 jaar.

Nou ja iemand van ons beide durft de stap te zetten terwijl eigenlijk heel goed overeen komen en hij precies is zoals ik zoek. Ik kan volledig mijzelf bij hem zijn en we doen alles voor elkaar. Verder is hij keurig gekleed , heeft gewoon een normale baan , verdient ook gewoon goed en normaal zijn geld ( klinkt gek maar dit heb ik ook heel anders meegemaakt) en we hebben het zo leuk samen en doen ook heel veel samen ik ben er bijna elk weekend en kijk er ook graag naar uit!

Maar ik ben echt zo'n watje en durf dan de volgende stap niet te zetten. Ook omdat het gevoelsmatig weer te mooi is om waar te zijn.

Oja zijn ouders heb ik al ontmoet maar ook die ken ik nog van vroeger dus of dat dan echt telt....

En nog een biecht. Ik heb net stiekem de talgklier van mijn cavia iets uitgedrukt en vond dit wel erg leuk werk om te doen :') Maar daarna de lichte paniek omdat het niet echt ophield en ik het niet schoon kreeg. :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 00:02

Oh joh en ik maar denken dat ik altijd overal de enige vreemde vogel ben zonder relatie, zitten er hier zomaar meerdere soortgenoten!
Volgens mij ben ik aseksueel, het kan mij op een of andere manier gewoon niet boeien. Mannen niet, vrouwen niet, relaties niet, sex niet, kinderen krijgen/opvoeden niet... Ik heb wel een paar pogingen gedaan hoor voor een relatie, maar dat kwam dan altijd vanuit een man die dan iets in mij zag, wat dan van mijn kant onbeantwoord blijft omdat ik het gewoon niet voel. Een man kan ook constant flirten zonder dat ik er wat van merk, dan hoor ik het achteraf wel weer van vriendinnen dat ze zo om mij kunnen lachen :') en dat vind ik dan ook weer sneu ofzo, doet zo'n kerel zo goed zijn best en dan heb ik zo'n plaat voor mijn hoofd dat ik het niet eens zie.
Tja ach, forever alone denk ik.

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 00:15

Ik ben ook nog nooit verliefd geweest of een relatie gehad. Ook nooit gedated of gezoend. Zelfs nooit een crush gehad ofzo. Vroeger dacht ik altijd het komt als het komt, maar stiekem vind ik het niet erg als het gewoon nooit komt :')

Andere biecht: ik ben verslaafd geraakt aan doritos sweet chilli smaak. Veel te lekker :9 :')

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-22 00:31

Picopico schreef:
Ik ben ook nog nooit verliefd geweest of een relatie gehad. Ook nooit gedated of gezoend. Zelfs nooit een crush gehad ofzo. Vroeger dacht ik altijd het komt als het komt, maar stiekem vind ik het niet erg als het gewoon nooit komt :')

Andere biecht: ik ben verslaafd geraakt aan doritos sweet chilli smaak. Veel te lekker :9 :')

Mag ik vragen hoe oud je bent, ben heel benieuwd namelijk