Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janderegelaa schreef:Urbanus schreef:Joh, 5 minuten geleden dacht je nog dat met incest in principe seksueel geweld tegen kinderen werd bedoeld dus thanks voor je mansplaining, but no thanks.
Nee hoor in principe moest alleen met name zijn. Maar leef je eigen wereld, noproblem.
capopjekop schreef:Volgens mij was iedereen al klaar met die discussie gezien het topic al wat weggezakt was
Sommige mensen hebben toch een bijzonder idee bij openingszinnen. Ik had van de week een gast van 40plus die begon met 'Daar moet een baby in. Daar moet een baby in.' Instant slechte zin dan hoor. Dan heb ik echt zin om heel sarcastisch te doen voordat ik de match weg bonjour.
F_Orumster schreef:Waarom wil je dat niet? Ik vind er wel leuke Duitsers tussen zitten soms en het accent in Engels is zo schattig
OutOfTheWood schreef:F_Orumster schreef:Waarom wil je dat niet? Ik vind er wel leuke Duitsers tussen zitten soms en het accent in Engels is zo schattig
Ik spreek slechts een paar woorden Duits, dus daar kom je niet ver mee. En verder heb ik elke keer matches met Duitsers die dan of helemaal geen engels spreken of heel slecht. Dus dat werkt gewoon niet.