[18+] Bijzonder luguber deel 2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 22:55

Onali schreef:
Je moet hier wel meer moeite doen om er 1 kopen.
Geen idee wat ze kosten, maar in Amerika koop je handwapens gewoon bij de Walmart.

Klopt… ahoewel je hier ook maar de grens naar DL over hoeft.
Snap dat sws niet. Waarom moet iedereen een wapen in huis.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 23:36

Er was ook een livestream dat een meisje en een jongen (haar neef dus) gingen spelen met een geweer. Ding ging af, recht door het hoofd van haar neef. Zij bedenkt zich geen seconde en schiet ook door zichzelf een kogel, verder gaat de stream dat een ouder het hoort en de deur probeert open te doen.
Zo zo triest dat het zoveel levens kost maar het wapen zelf kost eigenlijk niks..

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 23:49

meisje_ schreef:
Onali schreef:
Je moet hier wel meer moeite doen om er 1 kopen.
Geen idee wat ze kosten, maar in Amerika koop je handwapens gewoon bij de Walmart.

Klopt… ahoewel je hier ook maar de grens naar DL over hoeft.
Snap dat sws niet. Waarom moet iedereen een wapen in huis.

jE mOeT jEzElF kUnNeN bEsChErMeN

fleurtjeuh

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 00:22

Die redenering vind ik altijd zo krom.
Als niemand geweren heeft, hoef je je ook niet tegen andere te beschermen

ista

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 11:40

Dan komen ze met messen :+

Hier in NL wordt er best streng op gecontroleerd op de mensen die een wapen in huis hebben. Eens in de zoveel tijd een wapencontrole op het politiebureau en daarnaast komt de politie af en toe onaangekondigd thuis langs om t controleren of de wapens en munitie op de juiste manier opgeslagen zijn.

De wapens moeten in een verankerde wapenkluis liggen, uiteraard op slot en de sleutel niet in de deur. De munitie ligt in een aparte, afgesloten kluis in de wapenkluis. Wapens uiteraard ongeladen.

Maar ja. Dat zijn de wapens die geregistreerd zijn en bekend zijn. Ik doe een hele wilde gok, maar ik denk dat dit 30% van de totale hoeveelheid wapens omvat.

rensju

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 12:39

Het is zo dat als je echt wilt, iedereen aan een geweer kan komen.
Maar als je zoiets in een opwelling wilt doen en je moet eerst allerlei paden bewandelen om aan zo'n ding te komen.. denk ik dat je eerder wat anders bedenkt dan wanneer je op de hoek even eentje haalt

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 10:32

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 10:59

Captain schreef:
Doe mij 's nachts maar een hartinfarct, of een kogel door de kop ofzo. :+

Of dacht je van de stille dood? Koolmonoxide vergiftiging in je slaap. Merk je ook niks van.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 11:49

xU_Blinghx schreef:
Captain schreef:
Doe mij 's nachts maar een hartinfarct, of een kogel door de kop ofzo. :+

Of dacht je van de stille dood? Koolmonoxide vergiftiging in je slaap. Merk je ook niks van.

Ik zie opties jongens! :')

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 13:54

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 14:14

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 18:01

Onali schreef:
Zag net via 9gag de livestream van die schutter in Buffelo gister.
Zo bizar :oo

Hij had racistische motieven en verontschuldigt zich bij de blanke cassiere aan het eind.
Echt, zo bizar hij parkeert zn auto, stapt uit en knalt direct op het parkeerterrein al meteen mensen neer.

Wanneer gaan die Amerikanen nou eens wapens verbannen.

Schutter of terrorist?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 18:25

Renske_W schreef:
Shenavallie schreef:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/17_maart

Stukje over John Wayne Gacy, de killer clown.

Ik kom uit op een pagina over 17 maart. :=

Hoe dan... Echt hoor, ik gooi die telefoon in de gracht. :')

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 19:23

Dionne Slagter heeft wel een goeie podcast over die killer clown. Ik vind haar podcasts sws altijd wel boeiend. Via Podium is het Moordcast en op Youtube Misdaad & Make Up

Edit: podimo heet de app, niet podium :')
Laatst bijgewerkt door Dieuwke_ op 17-05-22 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 19:43

Ik heb nog nooit naar een podcast geluisterd :o , maar lijkt me wel interessant!

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 19:53

Dieuwke_ schreef:
Dionne Slagter heeft wel een goeie podcast over die killer clown. Ik vind haar podcasts sws altijd wel boeiend. Via Podium is het Moordcast en op Youtube Misdaad & Make Up

Jaaa Moordcast! Echt verslaafd aan. Zo spannend. Die met die killerclown was ook echt schokkend. Sowieso zijn true crime podcasts geweldig. Haar aflevering over Andras Pandy was ook echt lekker luguber.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 22:37

Ja die deed zn halve gezin verdwijnen met gootsteenonstopper…

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 23:05

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 23:09

De toybox killer (niet te verwarren met toolbox die ook heel gruwelijk was) vind ik de gruwelijkste moord. Is hier al eens besproken maar de details zijn echt walgelijk..

Allereerst zoek op Google toybox killer en dan afbeeldingen… die dildo’s zo groot als weet ik het, en alle martel werktuigen erbij.

Hij kidnapte vrouwen, verkrachtte en vermoordde ze + liet zijn vrienden ook zien hoe een hond ze verkrachtte.
Even van Wikipedia: Ray soundproofed a semi-trailer, which he called his "toy box", and equipped it with items used for sexual torture. He would kidnap between five and six women a year, holding each of them captive for around three to four months. During this period he would sexually abuse his victims, sometimes involving his dog or his wife (who participated willingly in her husband's crimes), and often torture them with surgical instruments. Then Ray would drug them with barbiturates in an attempt to erase their memories of what had happened before abandoning them by the side of the road.

Ray sexually tortured and presumably killed his victims using whips, chains, pulleys, straps, clamps, leg spreader bars, surgical blades, electric shock machines, and saws.[12] It is thought that he terrorized many women with these tools for many years with the help of accomplices, some of whom are alleged to have been several of the women he was dating. Inside the torture room, along with numerous sex toys, torture implements, syringes, and detailed diagrams showing ways of inflicting pain, there was a homemade electrical generator which was used for torture.[1]: 3 

A mirror was mounted in the ceiling, above the obstetric table to which he strapped his victims. Ray also put his victims in wooden contraptions that bent them over and immobilized them while he had his dogs and sometimes other friends rape them. He has been said to have wanted his victims to see everything he was doing to them.[1]: 3  Ray often had an audio tape recording of his voice played for his victims whenever they regained consciousness.[1]: 2 

Als hij je gegrepen had, kreeg je een bandje te horen en dat is echt niet mals. Hier te zien, maar niet lezen met een zwakke maag.. laat geen verbeelding over.. echt walgelijk. Vooral als je de foto’s van die box gezien hebt.. het is wel best lang.

http://thinkingaboutphilosophy.blogspot ... t.html?m=1

Echt zo bizar dat dit kon!
Op Google maps kan je ook de trailer ergens zien nog langs de weg tijdens street view.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 23:14

Klopt, echt een van de meer extreme, bizar. Er staan op YouTube ook foto's van de binnenkant van de trailer, en het hierboven geschreven transcript, maar ingesproken door een acteur.

Opname van ruim 45 minuten, je zal er maar liggen.

Hij drogeerde zijn slachtoffers achteraf, voor meerdere dagen, zodat ze echt helemaal de weg kwijt waren en zich niets meer konden herinneren. Daarna dumpte hij ze langs de weg.

Zijn laatste slachtoffer wist weg te komen, was een klasgenoot van zijn dochter en door haar naar de trailer gelokt. Na ontsnapping geloofde zowel haar verloofde als de politie haar niet, ze dachten dat ze vrijwillig was vreemd gegaan. Scheiding en politie trauma waren het gevolg.

Uiteindelijk is het 'redelijk' goed met haar gekomen.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 23:15

In het vorige topic was dit ook uitgebreid aan bod gekomen ook de link naar het bandje waar de vrouwen naar moesten luisteren

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 23:39

https://www.dailymotion.com/video/x2r1mur

Hier een link naar een docu over de toybox killer.
Incl een deel van het bandje, maar ook beelden van de binnenkant van de "toybox" en veel van de zelf gemaakte martelwerktuigen, tekenen etc.

Die man was echt zieker dan ziek...

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 00:08

moonsparkle schreef:
In het vorige topic was dit ook uitgebreid aan bod gekomen ook de link naar het bandje waar de vrouwen naar moesten luisteren

Dat zeg ik idd dat het al besproken was maar er is hier al vaker wat dubbels besproken maar deze is wel echt te bizar…

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 06:52

sureido schreef:
moonsparkle schreef:

Dat zeg ik idd dat het al besproken was maar er is hier al vaker wat dubbels besproken maar deze is wel echt te bizar…

Ah ja ik heb eroverheen gelezen dat je dat had vermeld :P

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 18:52

Gisteren reden we over een schotse 2 baans weg. Ligt er ineens tussen de rijbanen een dood hert. Maar niet meer compleet.
Alleen de nek en het hoofd. Geen idee waar de rest gebleven was. Maar iedereen stuurde er behendig omheen….