Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fading schreef:Dat ik echt dagen heb dat ik overloop... Zolang mijn vriend en ik nog niet samenwonen hebben we ook gewoon geen rust in het weekend. De hele tijd op en neer omdat ik thuis de kat nog heb zitten..
Hopelijk snel een plekje waar ik mijn mannen samen bij elkaar heb, zou heel wat rust geven
Marije_1997 schreef:Fading schreef:Dat ik echt dagen heb dat ik overloop... Zolang mijn vriend en ik nog niet samenwonen hebben we ook gewoon geen rust in het weekend. De hele tijd op en neer omdat ik thuis de kat nog heb zitten..
Hopelijk snel een plekje waar ik mijn mannen samen bij elkaar heb, zou heel wat rust geven
Kat kan prima een nachtje alleen hoor. Genoeg eten en drinken neer zetten en ze redden zich wel.
Kana schreef:Ik erger me bont en blauw aan die klote huizenmarkt.
Vanochtend weer wakker geworden met de ramen kletsnat aan de binnenkant. Het tocht altijd in huis en we betalen hier gewoon 1350 kale huur voor.![]()
We kunnen ondanks meer dan leuke lonen geen kant op. Ben het zo zat dat ik puur daarom misschien weer terug naar Twente wil verhuizen ondanks leuke/goede banen hier.
Pfffff
Marije_1997 schreef:Okay ja das anders. Kan je vriend niet gwn bij jou komen?
MarlindeRooz schreef:Dit topic herinnert mij er aan dat ik gisteren eindelijk mijn vriend heb gevraagd of ik bij zijn vader op controle mag. En dat is een hele grote stap want ik durf al jaren niet te gaan. Ik heb echt een intense angst voor de tandarts. Maar gratis tandarts kan je niet afwijzen toch. Daarbij voelde ik laatst wat dus ik moet wel.
Hopelijk haat ik hem niet daarna