Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Coconut

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 10:22

Dat ik zo erg moet omfietsen naar m'n werk omdat een doorgaande weg is afgesloten voor 1.5 jaar :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 10:25

Fading schreef:
Dat ik echt dagen heb dat ik overloop... Zolang mijn vriend en ik nog niet samenwonen hebben we ook gewoon geen rust in het weekend. De hele tijd op en neer omdat ik thuis de kat nog heb zitten..

Hopelijk snel een plekje waar ik mijn mannen samen bij elkaar heb, zou heel wat rust geven

Kat kan prima een nachtje alleen hoor. Genoeg eten en drinken neer zetten en ze redden zich wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 10:27

Marije_1997 schreef:
Fading schreef:
Dat ik echt dagen heb dat ik overloop... Zolang mijn vriend en ik nog niet samenwonen hebben we ook gewoon geen rust in het weekend. De hele tijd op en neer omdat ik thuis de kat nog heb zitten..

Hopelijk snel een plekje waar ik mijn mannen samen bij elkaar heb, zou heel wat rust geven

Kat kan prima een nachtje alleen hoor. Genoeg eten en drinken neer zetten en ze redden zich wel.

Hij zit al sinds 2 weken met een zwaar ontstoken oog. Hij moet 4 keer per dag gedruppeld worden en moet dagelijks rond 17:00 zijn metacam..

Helaas geen buren meer die daarmee kunnen helpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 10:30

Okay ja das anders. Kan je vriend niet gwn bij jou komen?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 10:33

Kana schreef:
Ik erger me bont en blauw aan die klote huizenmarkt.
Vanochtend weer wakker geworden met de ramen kletsnat aan de binnenkant. Het tocht altijd in huis en we betalen hier gewoon 1350 kale huur voor. :x

We kunnen ondanks meer dan leuke lonen geen kant op. Ben het zo zat dat ik puur daarom misschien weer terug naar Twente wil verhuizen ondanks leuke/goede banen hier.

Pfffff

Ik voel je ;(. Vriend en ik zitten in t zelfde schuitje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 10:34

Marije_1997 schreef:
Okay ja das anders. Kan je vriend niet gwn bij jou komen?

Ik woon midden in de stad, we slapen hier beide erg slecht. Slaapkamer is snachts 23 graden omdat de ramen niet open kunnen ivm verkeer en alles dus het is geen optie om hier de hele tijd te zijn..

Nog eventjes hoop ik

Spoiler:
Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 10:38

Ocherm :(:).

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 10:43

Sterkte met je kat Fading, ziet er niet lekker uit zo. En balen van het gereis..

Hier de tandarts na een uur eindelijk kunnen bereiken, kan zo al terecht! Wortelkanaalbehandeling, maar de boel is ook ontstoken dus ws vandaag nog niet. Als er maar iets aan gedaan wordt nu, die pijn is echt naar..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 10:47

Dit topic herinnert mij er aan dat ik gisteren eindelijk mijn vriend heb gevraagd of ik bij zijn vader op controle mag. En dat is een hele grote stap want ik durf al jaren niet te gaan. Ik heb echt een intense angst voor de tandarts. Maar gratis tandarts kan je niet afwijzen toch. Daarbij voelde ik laatst wat dus ik moet wel. ;(

Hopelijk haat ik hem niet daarna :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 11:02

Vreselijk gedroomd en nu totaal niet uitgerust.

En dan klaarzitten voor een Teams meeting van 10.00 en 3 minuten later nog steeds de enige in de vergadering zijn

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 11:06

Ik herken het marlinde. Ik ben aantal jaar geleden weer voor het eerst in jaren geweest omdat ik echt heel veel pijn had. Speciaal een angst tandarts. Was een ramp, maar daarna een andere gevonden en ondanks dat ik het nog steeds dood eng vind en echt het liefst afzeg vlak van te voren is het wel beter. Zij luistert en neemt echt heel ruim de tijd voor alles, ook voor geruststellen en wachten tot je weer iets gekalmeerd bent (en hebben lachgas :') ) Want die pijn wil ik niet nog een keer :')

Was alleen jammer dat die 1e tandarts niet goed ging. Maar een bekende is wel echt heel fijn, je kan het :(:)

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 11:10

Sterkte Marlinde! Voordeel van kinderen hebben en het goede voorbeeld willen geven, ik zit dus braaf 2 x per jaar in de tandartsstoel te doen alsof ik het helemaal niet vervelend vind.

Ik erger me aan mensen die laattijdig mijn agenda/tijd inplannen terwijl ze al weken iets weten. Hoeveel tijd kost 1 mailtje tikken met "kun je datum x savonds vrij houden, meer info volgt"....

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 11:21

MarlindeRooz schreef:
Dit topic herinnert mij er aan dat ik gisteren eindelijk mijn vriend heb gevraagd of ik bij zijn vader op controle mag. En dat is een hele grote stap want ik durf al jaren niet te gaan. Ik heb echt een intense angst voor de tandarts. Maar gratis tandarts kan je niet afwijzen toch. Daarbij voelde ik laatst wat dus ik moet wel. ;(

Hopelijk haat ik hem niet daarna :')

Ahh sterkte, ahhoewel het wel fijn is als je de tandarts kent.
Tenminste, ik kende de assistente goed en had daarom al iets minder angst.
En nu praten de tandarts en in altijd even een onzin praatje over honden zodat ik wat relaxter word.

En bij de kaakchirurg praten we kort over zijn zwager wat mijn collega is _O-

Na de extreme pijn van afgelopen nacht waarbij ik dacht dat ik dood ging, is de pijn nu zo veel minder en heb ik meer gevoel in mijn Li ker voet
Dus ik vermoed dat iets op zijn plaats is geschoten.
Maar jezus echt, ik ging dood

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 11:24

Mijn andere hamster is vandaag overleden. Bah wil het liefst terug in bed kruipen.

Afbeelding

Nu zijn ze na een maandje apart wel weer samen
Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 11:28

Sterkte, ook al is het een klein beestje het kan toch lastig zijn! :(:)

En fijn dat het nu beter is Hagelslag, hopelijk worden de klachten snel minder!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 11:46

Arm nog steeds wat stijf maar voor de rest weer topfit

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 11:48

Ach Hagelslag dat klinkt echt zo naar, gelukkig dat het wat is afgezwakt!

Sterkte met je verlies Plop :knuffel:

Hoop zieke bokkers hier, ik sluit ook even aan met sinds vanochtend spontaan tintelende, doof aanvoelende pinken en ringvingers, en keelpijn _O- En ik ben deze suffe winter zat, ik wil sneeuw, of gewoon de hele onzin skippen en direct naar de lente want hier vind ik niks aan

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 11:52

Zebrastreep schreef:
Arm nog steeds wat stijf maar voor de rest weer topfit

Mijn arm is gelukkig een heel stuk minder stijf en pijnlijk in vergelijking met de eerdere 2 vaccins. Nu helemaal geen last (even een goede ervaring na alle slechte ervaringen voor iedereen die zijn booster nog moet halen :') )

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 11:58

Weer een aanvraag voor bezichtiging voor een huurhuis opsturen. De teller staat nu al op 5 binnen drie weken en elke keer niks gehoord / niet uitgenodigd oid. Het is niet dat een van ons twee dakloos wordt als we niets vinden ofzo. |o

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 12:00

Steeph schreef:
Kookaburra schreef:
Spanning is nu oke. Dat zakt vanzelf weer.

Ik weet het. Stiekem weet ik ook wel dat het echt niet nodig is, maar mijn onderbewustzijn denkt daar toch anders over :') vervelend is het wel

Een van de eerste keren weer niks op aan te merken! Dat is een feestje waard *\o/*

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 12:06

Diclofenackalium die maar net de randjes er vanaf haal van de pijn in mijn nek. En hopelijk volgende week fysio.

Ps. Rooster is gewoon vast ondanks dat het niet in systeem staat (maandag, dinsdag en woensdag).

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 12:39

Ik heb zo les maar geen enkele uitnodiging :')

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 12:41

fotolijstje schreef:
Ik heb zo les maar geen enkele uitnodiging :')

Ik had wel een meet. Maar ik ben tijdens een andere les in slaap gevallen. Dus ik werd wakker en de les was al bijna voorbij. "Ja uh, ik ben ziek" :')
Niet helemaal gelogen, ik heb Corona.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 13:03

Sterkte Marlinde, hoop voor je dat deze tandarts dan toch meevalt achteraf. Angst lijkt me erg naar.

Toen je het schreef Hagelslag, dacht ik al dat er iets goed was geschoten. Doet heel veel pijn, maar dan zou het vanaf nu wel sneller beter moeten gaan.. hopen dat dit zo is!

Net bij de tandarts geweest, idd wat ik al dacht: flink ontstoken dus nu aan de antibiotica en dan over 2 weken wortelkanaalbehandeling. Jeetje, heb er een abonnement op onderhand..

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 13:17

Ik zit momenteel in de trein en erger mij altijd aan mensen die niet stil kunnen zijn in de stilte coupé ^)