En mijn vader maar volhouden dat die spray werkt ik hoef die troep niet in mijn kamer en zoals je ziet het werkt niet want ik werd net geprikt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:Dilan93 schreef:Dat ze schade hebben veroorzaakt is natuurlijk wel super vervelend.
Neem aan dat de rijschool dit gewoon netjes gaat vergoeden, of iig de verzekering.
Maar ze moeten idd ook leren om door het dorp of een binnenstad te rijden.
Maar ook rijscholen horen zich aan de verkeersregels te houden.
Je rijdt je tijdens rijles toch ook niet vast onder een tunnel als de beperking aangeeft dat dit niet past? Ook niet in een woonwijk met een zelfde beperking lijkt mij.
Ik vind het dus vooral heel dom
Moestuin schreef:Gho, ik moet zeggen dat een sorry ook niet alles oplost bij mij hoor. Het is geen magische pleister die er voor zorgt dat je niet meer baalt/het erg vind/od.
Moestuin schreef:Gho, ik moet zeggen dat een sorry ook niet alles oplost bij mij hoor. Het is geen magische pleister die er voor zorgt dat je niet meer baalt/het erg vind/od.
Ik erger mij aan mijn dochter die al weken weigert iets anders te eten dan boterhammen met choco. Alles wat geen boterham met choco is zorgt voor uren aan woedeaanvallen die komen en gaan. Ik ben het ondertussen zo moe.
TheNovelist schreef:Lestrange01 schreef:Mijn slangen eten spontaan hun diepvries ratten niet meer. Eentje heeft al sinds december niet meer gegeten. Alleen het is super lastig om aan levende voederratten te komen..
Ik werk bij Pets Place en wij hebben en bestellen voor klanten altijd voerratten. Weet niet hoe het bij jou in de buurt is, maar wellicht dat een optie?
Moestuin schreef:Ja dat zeg ik dus ook. Prima dan niet. Bord gaat na een kwartier weg als ze er niet is aan geweest. Maar jeetje, de drama er rond. En ze stopt ook gewoon niet hé. Zal vast wel een fase zijn maar loop ondertussen op de toppen van mijn tenen. Zo vermoeiend.