Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 23:48

Muggen :')

En mijn vader maar volhouden dat die spray werkt ik hoef die troep niet in mijn kamer en zoals je ziet het werkt niet want ik werd net geprikt.

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-21 23:58

Ik kan niet slapen, maar ik moet gewoon slapen want ik moet nog zoveel doen… ( en ja daarom kan ik dus waarschijnlijk niet slapen, teveel onrust zucht )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 00:44

lenaa_tje schreef:
Dilan93 schreef:
Dat ze schade hebben veroorzaakt is natuurlijk wel super vervelend.
Neem aan dat de rijschool dit gewoon netjes gaat vergoeden, of iig de verzekering.

Maar ze moeten idd ook leren om door het dorp of een binnenstad te rijden.

Maar ook rijscholen horen zich aan de verkeersregels te houden.
Je rijdt je tijdens rijles toch ook niet vast onder een tunnel als de beperking aangeeft dat dit niet past? Ook niet in een woonwijk met een zelfde beperking lijkt mij.
Ik vind het dus vooral heel dom

Dat stond er niet bij, dan is het inderdaad een ander verhaal :)

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 00:48

Ik ben al 2x wezen plassen.... getting old sucks -O-

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 00:51

Morgen proefritten in drie van onze droomauto’s. Met kater want we zijn wijn aan het hijsen.
Wordt de ultieme test.

Waarom kunnen we nooit normaal doen als er wijn is.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 00:56

Ik wel hoor, ik hou niet van alcohol :') voor de gezelligheid drink ik eens een glaasje mee, maar ik heb liever een drankje zonder alcohol.

Succes morgen!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 00:56

Ik gaf een compliment aan een man die naast mij zwom dat hij zo lang steady door kon gaan op hoog tempo. 'Dat zei mijn vrouw vannacht in bed ook'.

:wave:

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 01:01

Lisitano schreef:
Morgen proefritten in drie van onze droomauto’s. Met kater want we zijn wijn aan het hijsen.
Wordt de ultieme test.

Waarom kunnen we nooit normaal doen als er wijn is.

Want wijn :D

Welke auto’s?

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 04:50

Helderder schreef:
Ik gaf een compliment aan een man die naast mij zwom dat hij zo lang steady door kon gaan op hoog tempo. 'Dat zei mijn vrouw vannacht in bed ook'.

_/-\o_ :') _/-\o_

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 07:13

De wekker om half 7 vanmorgen omdat we naar zwemles moeten zo :\

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 07:39

Helderder schreef:

Die weet wel hoe ie een compliment moet aannemen. Not! :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 07:40

Mijn vriend die boos is om iets terwijl ik al 2x sorry heb gezegd voor iets dat ik niet expres deed. Wat wil hij dan dat ik doe? Naakt 5 koprollen ofzo? :?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 07:49

Alexia net weer aan het kotsen (kitten). -O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 08:24

Niet zoveel zichtAfbeelding

En dus achteruit moeten rijden

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 08:46

Captain schreef:
Mijn vriend die boos is om iets terwijl ik al 2x sorry heb gezegd voor iets dat ik niet expres deed. Wat wil hij dan dat ik doe? Naakt 5 koprollen ofzo? :?

Ja :j

:D

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 08:47

Captain schreef:

Oosterse afkomst soms :')
Heb hier ook zo’n exemplaar, iets van trots _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 08:56

Gho, ik moet zeggen dat een sorry ook niet alles oplost bij mij hoor. Het is geen magische pleister die er voor zorgt dat je niet meer baalt/het erg vind/od.

Ik erger mij aan mijn dochter die al weken weigert iets anders te eten dan boterhammen met choco. Alles wat geen boterham met choco is zorgt voor uren aan woedeaanvallen die komen en gaan. Ik ben het ondertussen zo moe.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 09:05

Komt vanzelf wel weer Moestuin, zou er geen strijd van maken want die verlies je.
Mijn oudste was ook zo, crackers met hazelnootpasta, tot ik een keer de tafel niet voor haar had gedekt.
Zwaar verontwaardigd was ze, dus ik zei waarom je eet toch niet, nou dat deed ze wel zei ze :')
Ze ging zitten en wat eten!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 09:17

Moestuin schreef:
Gho, ik moet zeggen dat een sorry ook niet alles oplost bij mij hoor. Het is geen magische pleister die er voor zorgt dat je niet meer baalt/het erg vind/od.

Helemaal mee eens, maar het was iets wat ik niet bewust deed. Dat je nog even loopt te mokken is prima, doe ik ook. Maar mij gewoon negeren en bewust gemene dingen zeggen, nee dat vind ik niet eerlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 09:31

Bewust gemene dingen zeggen stond niet in jou eerste post :) Dat is inderdaad wat anders dan.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 09:32

Moestuin schreef:

Ik erger mij aan mijn dochter die al weken weigert iets anders te eten dan boterhammen met choco. Alles wat geen boterham met choco is zorgt voor uren aan woedeaanvallen die komen en gaan. Ik ben het ondertussen zo moe.

Zo heb ik dit ook op werk wel eens met mensen die weigeren te eten. Ik zeg altijd prima dan eet je niks het hoeft niet hoor. Vaak komen ze er dan toch bijzitten en stiekem eten ze in een keer hun bord leeg. Maar ze wouden absoluut niet eten :') ik heb wel geleerd om er niet teveel een punt van te maken maar gewoon te zeggen prima maar je hebt zelf honger en er last van. Vaak het stukje moeten hebben ze dan moeite mee op de een of andere manier.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 09:34

Ja dat zeg ik dus ook. Prima dan niet. Bord gaat na een kwartier weg als ze er niet is aan geweest. Maar jeetje, de drama er rond. En ze stopt ook gewoon niet hé. Zal vast wel een fase zijn maar loop ondertussen op de toppen van mijn tenen. Zo vermoeiend.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 09:38

Hoe oud is ze?

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 09:52

TheNovelist schreef:
Lestrange01 schreef:
Mijn slangen eten spontaan hun diepvries ratten niet meer. Eentje heeft al sinds december niet meer gegeten. Alleen het is super lastig om aan levende voederratten te komen..

Ik werk bij Pets Place en wij hebben en bestellen voor klanten altijd voerratten. Weet niet hoe het bij jou in de buurt is, maar wellicht dat een optie? :)

Oh daar kan ik weleens voor rondbellen! Mijn dierenwinkel deed dat tot vorig jaar ook, maar nu niet meer helaas.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-21 10:06

Moestuin schreef:
Ja dat zeg ik dus ook. Prima dan niet. Bord gaat na een kwartier weg als ze er niet is aan geweest. Maar jeetje, de drama er rond. En ze stopt ook gewoon niet hé. Zal vast wel een fase zijn maar loop ondertussen op de toppen van mijn tenen. Zo vermoeiend.

Ze krijgen vanzelf honger :') maar ik snap je irritatie level heel goed! Heb dat op mijn werk ook wel ik weet dat je er niet aan moet irriteren maar onbewust zal ik dat zeker nog wel doen. Ik denk soms ook van verdorie in Afrika sterven kinderen van de honger en je zeurt omdat je iets niet lekker vindt