Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 17:15

Ali is opzich geen probleem alleen geen dingen die je op je huid moet smeren (makeup, makers creme etc) en spullen voor de katten. Tweedehands is geen enkel probleem

Vealosz

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 17:18

Voor mij is t allemaal geen probleem. Het gaat om het idee. Niet of het van Ali of van de action komt.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 17:19

Rambogirl schreef:
Ali is voor mij geen probleem. Zou persoonlijk ook niet weten waarom iemand daar iets niet van zou willen. Alles uit de Action komt ook indirect van Ali (china)

Dat is natuurlijk niet zo. Spullen van Ali hoeven niet aan de hier geldende wetten en regels te voldoen, terwijl de spullen die de action verkoopt daar wel aan moeten voldoen. Zou dus niet alles zomaar van ali willen hebben zoals elektonica en spullen waar je eten in maakt/bewaard. Net als cosmetica en smeerseltjes etc.

Ze hebben overigens ook genoeg spullen die gewoon super leuk en veilig zijn, alleen inderdaad die wachttijd...

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 17:21

germie schreef:
Dus eigenlijk willen jullie een extra verzameling hondenspeeltjes? ;)

Zeker welkom haha

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 17:28

Als mijn ss wil dat ik de lijst invul kunnen ze dat via het beheer vragen, maar denk dat het niet nodig is met de tips die ik regelmatig probeer te geven.

Onder voorbehoud gaan we wrs verhuizen, dus als dat doorgaat wordt ik een heel makkelijk lootje, maar zodra meer duidelijk is zal ik dat nog plaatsen.
Wel ben ik al begonnen met wat spullen uitzoeken en kwam al op wat ideeen: een nieuwe toilettas, hand-thee-&vaatdoeken, ovenhandschoenen en een leuke houten serveerplank zijn voor mij tops.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 18:05

Hoezo zie ik dit altijd te laat? Is de lijst al vol?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 18:07

boeflover schreef:
Als mijn ss wil dat ik de lijst invul kunnen ze dat via het beheer vragen

Idem. Hoewel ik het voordeel er wel van in zie voor de lootjes die hele specifieke tops en Flops hebben. Niks mis mee.

Action en Ali express, liever niet tenzij het puur decoratie is en niet voor mij, mijn zoontje of de katten is. Tweedehands of zelf gemaakt vind ik dan weer geen enkel probleem.

Live love laugh is dan weer totaal niet aan mij besteed.:D

Ik snap dat de lijstjes van sommige bokkers wat negatief geïnterpreteerd kunnen worden. Maar ik zie het niet zo, eerder een leuke uitdaging om toch een leuk pakket samen te kunnen stellen. :D

Glitter vulling:ook helemaal prima, andere 'zooi' ook. Maar gewoon even een waarschuwing aub voor ik het op het tapijt uitpak. :D

Nog een kleine maand tot de lootjes!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 18:07

Fem schreef:

Ik gok van wel...en ik denk dat er ook een reservelijst is maar daar kan je dan wel op.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 18:13

Bellatrix schreef:
Fem schreef:

Ik gok van wel...en ik denk dat er ook een reservelijst is maar daar kan je dan wel op.

-O- oliebol happens. Telkens denk ik, ik moet hier op letten. En telkens kom ik laat aankakken.
Hopelijk is er voor mij nog een plekje, zou zo jammer zijn na al die jaren meedoen.

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 18:22

Thats_Me schreef:
Dat is natuurlijk niet zo. Spullen van Ali hoeven niet aan de hier geldende wetten en regels te voldoen, terwijl de spullen die de action verkoopt daar wel aan moeten voldoen. Zou dus niet alles zomaar van ali willen hebben zoals elektonica en spullen waar je eten in maakt/bewaard. Net als cosmetica en smeerseltjes etc.

Ze hebben overigens ook genoeg spullen die gewoon super leuk en veilig zijn, alleen inderdaad die wachttijd...

Voor mij is dit indd de reden!

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 18:43

Daan13 schreef:
AfricanLady schreef:
Ik ben nog steeds op zoek naar een knuffel/speeldje voor mijn hond die onverwoestbaar is.

Mijn buurvrouw heeft een bowlingbal aan haar hond gegeven :')

Dat werd wel een uitdaging voor de hond..

Ik denk dat mijn hond zelfs een bowlingbal zou slopen _O-

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 19:28

Wauw een bowlingbal slopen is behoorlijk knap!! Mijn hondje is dol op speeltjes, vooral knuffels. Ballen vind ze dan weer niks aan.

Ik zag ook iets over Ikea knuffels. Gek op ongeveer alle knuffels! Vind het altijd zo gezellig.

Ik kan jullie bijna niet bijhouden :o

Cheyenne0252

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 20:01

Als we het over hondenspeeltjes hebben. Mijn paard is gek op ban die trektouwen voor honden hahah. Vind ze geweldig in stal en in de paddock. Zonder franjes, daar gaat ze op knabbelen

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 20:15

Als je kiest voor achteraf betalen op alieexpres heb je het spul ook sneller teminste dat is mijn ervaring

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 20:43

boeflover schreef:
Als mijn ss wil dat ik de lijst invul kunnen ze dat via het beheer vragen, maar denk dat het niet nodig is met de tips die ik regelmatig probeer te geven.

Onder voorbehoud gaan we wrs verhuizen, dus als dat doorgaat wordt ik een heel makkelijk lootje, maar zodra meer duidelijk is zal ik dat nog plaatsen.
Wel ben ik al begonnen met wat spullen uitzoeken en kwam al op wat ideeen: een nieuwe toilettas, hand-thee-&vaatdoeken, ovenhandschoenen en een leuke houten serveerplank zijn voor mij tops.

Dat zijn ook hele leuke dingen om voor iemand te kopen!

Heb je nog een voorkeur voor kleuren? Of mag je Santa helemaal los gaan?

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-20 21:32

Ik ga ook geen lijstje invullen want ik vind een verrassing ook leuk. Mocht mijn SS er niet uitkomen wil ik m zeker alsnog invullen.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 05:45

Roodvos schreef:
boeflover schreef:

Dat zijn ook hele leuke dingen om voor iemand te kopen!

Heb je nog een voorkeur voor kleuren? Of mag je Santa helemaal los gaan?

Maakt niet zo heel veel uit :) inrichting zal modern zijn, en ben gek van de natuur dus iets met dieren/planten/houtpatroon oid mag best. Verder is mijn favo kleur in huis groen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 08:58

Is er eigenlijk al een lijst met deelnemers? En is het nu volledig vol?

Ik heb overigens allemaal glazen vissen in huis staan. Daar zijn altijd nog nieuwe voor welkom. Mogen ook andere dieren zijn. Maar gewoon van glas, met kleur, hol, massief, doorzichtig, kleurloos, alles kan.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 10:37

Verder heb ik nog een wens, als iemand dit kan leveren, dan heel graag: Gewoon mooi weer en 12 maanden per jaar zomer. Het regent hier nu en ik ben het nu al zat. ;) Ze zijn hier ook met het riool en de waterleiding bezig en dat betekent dat het niet lukt om je huis binnen te komen zonder klei mee te nemen. Ik ga nu al weer aftellen tot de zomer dus. Sneeuw is mooi, maar ben toch meer van het warme weer.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 10:41

Ik heb ook nog een paar tops gedacht om mijn SS te helpen namelijk: Ovenwanten en tafeldecoratie

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 10:42

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door miccamaaike op 29-09-20 10:42, in het totaal 1 keer bewerkt

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 10:42

Rambogirl schreef:
Ik heb ook nog een paar tops gedacht om mijn SS te helpen namelijk: Ovenwanten en tafeldecoratie

Tafelkleden of iets voor op tafel?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 10:56

Wat vinden jullie van adventskalenders met bijvoorbeeld bodylotions? Ik weet nog niet wat ik er van moet denken, maar ik weet dat bijvoorbeeld de action straks ook weer van die dingen heeft die binnen het budget van secret santa vallen.
Ik probeer nog wat ideetjes op te doen. ;)

Zoiets kregen we vroeger van opa en oma:
https://www.action.com/nl-nl/p/adventskalender-3/

Dat resulteerde in in 1 keer alle chocolaatjes opeten :D
Maar ze waren wel grappig.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 11:00

Ik vind het er leuk uit zien maar dan liever oldskool met chocolade of kraslot haha. Ik vergeet vaak te smeren en heb nog heel wat lotions thuis liggen.

Overigens is een grappig/apart mondkapje wel een leuke pro

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-20 11:09

Advenskalender met alleen maar lotions of andere dingen is voor mij een don't. Ik vind het niet erg als er een of 2 verzorhinsproducten in zitten maar ik vind het niet leuk om dat als grootste gedeelte te krijgen. Het meeste kan ik namelijk niet gebruiken vanwege allergische reacties en gevoelige huid.