Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rambogirl schreef:Ali is voor mij geen probleem. Zou persoonlijk ook niet weten waarom iemand daar iets niet van zou willen. Alles uit de Action komt ook indirect van Ali (china)
boeflover schreef:Als mijn ss wil dat ik de lijst invul kunnen ze dat via het beheer vragen
Bellatrix schreef:Fem schreef:Hoezo zie ik dit altijd te laat? Is de lijst al vol?
Ik gok van wel...en ik denk dat er ook een reservelijst is maar daar kan je dan wel op.
Thats_Me schreef:Dat is natuurlijk niet zo. Spullen van Ali hoeven niet aan de hier geldende wetten en regels te voldoen, terwijl de spullen die de action verkoopt daar wel aan moeten voldoen. Zou dus niet alles zomaar van ali willen hebben zoals elektonica en spullen waar je eten in maakt/bewaard. Net als cosmetica en smeerseltjes etc.
Ze hebben overigens ook genoeg spullen die gewoon super leuk en veilig zijn, alleen inderdaad die wachttijd...
boeflover schreef:Als mijn ss wil dat ik de lijst invul kunnen ze dat via het beheer vragen, maar denk dat het niet nodig is met de tips die ik regelmatig probeer te geven.
Onder voorbehoud gaan we wrs verhuizen, dus als dat doorgaat wordt ik een heel makkelijk lootje, maar zodra meer duidelijk is zal ik dat nog plaatsen.
Wel ben ik al begonnen met wat spullen uitzoeken en kwam al op wat ideeen: een nieuwe toilettas, hand-thee-&vaatdoeken, ovenhandschoenen en een leuke houten serveerplank zijn voor mij tops.
Roodvos schreef:boeflover schreef:Als mijn ss wil dat ik de lijst invul kunnen ze dat via het beheer vragen, maar denk dat het niet nodig is met de tips die ik regelmatig probeer te geven.
Onder voorbehoud gaan we wrs verhuizen, dus als dat doorgaat wordt ik een heel makkelijk lootje, maar zodra meer duidelijk is zal ik dat nog plaatsen.
Wel ben ik al begonnen met wat spullen uitzoeken en kwam al op wat ideeen: een nieuwe toilettas, hand-thee-&vaatdoeken, ovenhandschoenen en een leuke houten serveerplank zijn voor mij tops.
Dat zijn ook hele leuke dingen om voor iemand te kopen!
Heb je nog een voorkeur voor kleuren? Of mag je Santa helemaal los gaan?