Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-24 10:45

senna21 schreef:
Ken je deze sites al.
https://ggmd.nl/over-ggmd/

https://www.doof.nl/

Misschien kunnen zij je verder helpen.

Ja die ken ik, dank je :j

Cayenne schreef:
Black_Kelpie, ik heb geen tips of adviezen maar vind het wel echt heel erg voor je :(:) *knuffel*

Lief, dank je.

Er zit ook gewoon nog een heel stuk ontkenning, en een misplaatste hoop dat het gewoon weer goed komt. Dat werkt verlammend.

Desty

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 21:19

Het lijkt me echt vreselijk om doof te worden. Kan me moeilijk verplaatsen in hoe je je voelt… hoop van harte dat het nog bijtrekt voor je! :knuffel:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-24 21:25

Wat heftig Kelpie! Ik kan mij goed voorstellen dat je er flink verdrietig om bent. Hopelijk komt er snel verbetering. Veel sterkte!

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 16:48

Oh, balen zeg. Heel veel sterkte Kelpie!

Hier ook een k**-dag. Auto niet door de keuring, dus dat kost me weer extra geld, en een ex die zich gedraagt als een kleuter en zo de scheiding enorm vertraagd |( -:(-

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 21:59

Niet echt verdrietig erom, maar meer een besef momentje;
Vakantie is bijna afgelopen en ik begin weer met school. Vorige opleiding ben ik mee gestopt vanwege gezondheid. 3 jaar thuis gezeten en gewerkt. Ik merk wel dat ik er echt wel zin in heb om weer te beginnen. Maar toch bang dat het tegen gaat vallen en mijn gezondheid op gaat spelen. Ik hoop zo van niet! leuke kleine klas en ik moet dit kunnen.

En stoppen met werk. Ik heb komende zaterdag mijn laatste werkdag als vrijwilliger bij de kringloop. Ik merk dat ik er klaar mee ben en bezig wil met school. Maar toch ga ik het missen. Ik zat op de boeken afdeling en ik vond het ook erg leuk om te doen!

Nieuwe fase ingaan? Zin in en toch nerveus en ook wel een beetje verdrietig om alles wat ik weer achterlaat.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-24 08:35

Begrijp dat het heel dubbel is.
Maar vind het heel stoer van je dat je weer naar school gaat. Nieuwe fase en je gaat jezelf meer ontwikkelen en kennis opdoen. Dus alleen maar vooruit!

Hoop dat het met je gezondheid goed blijft gaan en dat je veel plezier zult hebben op school. :D

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 10:28

Hier toch ook wel meer verdrietig dan verwacht. Mijn buurman heeft afgelopen zondag geprobeerd zelfmoord te plegen. We hadden niet veel contact, maar hij was wel een aanwezige verschijning en daar genoot ik van. Hij is nog gereanimeerd en ligt voor zo ver ik weet zonder hersenactiviteit en met alleen een hartslag nog in het ziekenhuis.

Hij heeft 2 jonge kinderen en een vrouw hoogzwanger. Het is moeilijk om te beseffen om zo wanhopig te zijn als je je in deze situatie bevind. Alleen maar verliezers in deze. :\

Tevens is dit mijn laatste week bij mijn huidige baan en moet ik ook hier afscheid nemen. Het is een week van afscheid

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 12:20

Jeetje wat verdrietig Desty! :(:)

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-24 17:28

Oh wat verschrikkelijk Desty, ook voor zijn vrouw en kindjes. En dan zijn vrouw nog hoogzwanger ook...

Echt afschuwelijk.

Veel sterkte, ook met het afscheid op je werk.

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 20:52

Myfairytale schreef:
Begrijp dat het heel dubbel is.
Maar vind het heel stoer van je dat je weer naar school gaat. Nieuwe fase en je gaat jezelf meer ontwikkelen en kennis opdoen. Dus alleen maar vooruit!

Hoop dat het met je gezondheid goed blijft gaan en dat je veel plezier zult hebben op school. :D

Dankjewel! :)

Wat verschrikkelijk Desty :(:)
Veel sterkte

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 19:50

Net rekeningen binnen van mijn auto, advocaat en notaris. Heb er gewoon buikpijn van |(

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 20:21

Ik ben boos, boos dat ik zo aan de kant geschoven ben bij vorig verzorgpaard. En mijn ouders zeggen doodleuk dat het onzin is en dat ik niet boos kan zijn.

Sorry hoor, dat bepaal ik toch zelf!?
En het maakt me verdrietig. Ik sta er wat dit betreft dus alleen voor, met het verdriet en gemis om dat paard.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 20:34

Ik ben ook verdrietig, haast mentaal gebroken…

Ik heb al drie weken oorontsteking.
Krijg alleen maar druppels van de huisarts die niet helpen en heb zoveel pijn.
Hoor ook echt helemaal niks.
Heb drie weken vakantie gehad en het is op mijn tweede vakantie dag begonnen, had vandaag moeten werken maar dat lukt echt niet…
Zaterdag was de pijn zo erg en had hoge koorts dat ik ook de halve dag in het ziekenhuis heb door gebracht….

Voel me ook vooral heel schuldig naar mijn werk toe en ben er flauw van dat ik niks anders hoor dan ruis en hartslag in mijn oor :(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-24 20:42

Alja schreef:
Ik ben ook verdrietig, haast mentaal gebroken…

Ik heb al drie weken oorontsteking.
Krijg alleen maar druppels van de huisarts die niet helpen en heb zoveel pijn.
Hoor ook echt helemaal niks.
Heb drie weken vakantie gehad en het is op mijn tweede vakantie dag begonnen, had vandaag moeten werken maar dat lukt echt niet…
Zaterdag was de pijn zo erg en had hoge koorts dat ik ook de halve dag in het ziekenhuis heb door gebracht….

Voel me ook vooral heel schuldig naar mijn werk toe en ben er flauw van dat ik niks anders hoor dan ruis en hartslag in mijn oor :(

Wat ontzettend naar! Oorontsteking is gewoon enorm ruk! Maar als je in je vakantie zolang ziek geweest bent , zou ik zeker even een poging doen of je dan niet je vakantie alsnog kunt verlengen. Ziek zijn in je vakantie is geen vakantie natuurlijk...

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 12:46

@alja beterschap, gaat het ondertussen wel iets beter?

@dakota wat ontzettend k*t ik snap dat je er buikpijn van hebt

@zertab je verdriet mag er gewoon zijn, ik denk dat hier op bokt heel veel mensen snappen hoe je je voelt. Voor buitenstaanders die niks met paarden hebben is het soms moeilijk te begrijpen maar ik snap dat als het van je ouder komt het extra steekt

Ik ben ook verdrietig. Ik heb over de jaren heen al vaak moeten verhuizen met mijn pony. Ze vindt haar draai niet op een stal of er is iets anders waardoor we weg moeten. Ik dacht een fijne stal te hebben gevonden maar nu na twee maanden moet ik misschien toch weg. Ik heb geen idee waar we heen zouden moeten

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 18:12

Amber_anne schreef:
@alja beterschap, gaat het ondertussen wel iets beter?

@dakota wat ontzettend k*t ik snap dat je er buikpijn van hebt

@zertab je verdriet mag er gewoon zijn, ik denk dat hier op bokt heel veel mensen snappen hoe je je voelt. Voor buitenstaanders die niks met paarden hebben is het soms moeilijk te begrijpen maar ik snap dat als het van je ouder komt het extra steekt

Ik ben ook verdrietig. Ik heb over de jaren heen al vaak moeten verhuizen met mijn pony. Ze vindt haar draai niet op een stal of er is iets anders waardoor we weg moeten. Ik dacht een fijne stal te hebben gevonden maar nu na twee maanden moet ik misschien toch weg. Ik heb geen idee waar we heen zouden moeten

Wat vervelend, dat lijkt me elke keer een heel proces zowel fysiek als mentaal om weer te moeten verhuizen... hopelijk kan je toch blijven of vind je hierna een goed plekje :knuffel:

Ik voel me eenzamer dan ooit :( ik ben 2 weken in een vakantiehuis, maar heb me erop verkeken hoe lang dat is zonder vrienden/kennissen/werk in de buurt (en zonder routine). Ook nog had ik van de week een beetje ruzie met vriendinnen, en ik ben bang dat ze nog steeds boos op me zijn.. (ondanks dat we het wel hadden uitgepraat). ik hoor niks meer van ze. Maar ik wil ze ook niet lastigvallen, hoewel ik het liefst nu wel even met iemand zou willen praten..

Ik probeer me wel te vermaken en elke dag iets leuks te doen, maar de eenzaamheid/alleen zijn valt me erg zwaar :( thuis heb ik iig ook nog werk enzo waar ik collega's zie

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 19:51

Wat vervelend Fearn :(:) . Misschien kun je je vriendinnen toch een appje sturen dat je op vakantie bent en je eenzaam voelt. Misschien is dit juist weer een opening om de ruzie te vergeten.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 20:20

@fearn

Is er niet een bokker in de buurt voor een spontaan gezellig uitje?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 20:34

Wat vervelend Fearn dat je je zo voelt! :(:)

Ik ben ook alleen op vakantie, maar het is de eerste dagen even zoeken hoe je omgaat met de dagen alleen. Vorig jaar vond ik het bijvoorbeeld meer spannend , maar genoot ik zo dat ik nu langer ben weg gegaan. Wel weer op dezelfde plek omdat ik mij hier vertrouwd voel en mocht ik het echt niet zien zitten dat ik weer naar huis kan. Maar het is soms wel even zoeken inderdaad! Ik zoek wel veel activiteiten op als ik echt stil ga zitten ga ik ook enorm nadenken.

Mocht je in de buurt van de Veluwe zitten , laat maar weten!

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 21:24

Gelukkig heb ik zo straks even met een vriendin gebeld dus dat helpt al :)

Ik zit in de omgeving Utrechtse heuvelrug, dus wie wat wil doen is welkom :D gelukkig ga ik zondag weer naar huis, dus heel lang is het niet meer. De omgeving vind ik superleuk hoor en heb ook best veel gedaan, maar dan toch blijft lastig om niemand te spreken.

Lief Zebrastreep, de Veluwe is net iets te ver vanaf hier (heb ook geen auto) maar lief aangeboden <3 fijn dat jij je nu keer comfortabel voelt op jouw plekje, en misschien ook goed om dezelfde plek te doen idd.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 21:27

Ik kom als een olifant in een porseleinkast binnenwalsen, sorry. Maar ik zag dit topic, en wist "hier moet ik zijn".

Mijn tante is afgelopen maandag op haar fiets aangereden door een auto die moest uitwijken voor een scooter. Mijn tante is vandaag overdelen. We zijn verslagen, ik heb er geen andere of meer woorden voor.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 21:30

LWDaisy schreef:
Ik kom als een olifant in een porseleinkast binnenwalsen, sorry. Maar ik zag dit topic, en wist "hier moet ik zijn".

Mijn tante is afgelopen maandag op haar fiets aangereden door een auto die moest uitwijken voor een scooter. Mijn tante is vandaag overdelen. We zijn verslagen, ik heb er geen andere of meer woorden voor.

Jemig wat ontzettend heftig nieuws! Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je familie!

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 21:47

gecondoleerd en veel sterkte LWDaisy!

dikke knuffel voor wie het nodig heeft :knuffel:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 21:49

Fearn schreef:
Gelukkig heb ik zo straks even met een vriendin gebeld dus dat helpt al :)

Ik zit in de omgeving Utrechtse heuvelrug, dus wie wat wil doen is welkom :D gelukkig ga ik zondag weer naar huis, dus heel lang is het niet meer. De omgeving vind ik superleuk hoor en heb ook best veel gedaan, maar dan toch blijft lastig om niemand te spreken.

Lief Zebrastreep, de Veluwe is net iets te ver vanaf hier (heb ook geen auto) maar lief aangeboden <3 fijn dat jij je nu keer comfortabel voelt op jouw plekje, en misschien ook goed om dezelfde plek te doen idd.

Fijn dat je je al wat beter voelt , goed om te horen!

En dat is inderdaad net iets te ver zonder auto. Anders was je zeker welkom geweest om even mee te gaan naar de Hoge Veluwe

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-24 22:54

LWDaisy schreef:

Jeetje heftig! Gecondoleerd en heel veel sterkte.