Dan zit deze huisarts vast ook in het complot.

https://www.ad.nl/binnenland/brabantse- ... af09de161/
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vur schreef:Ik lees het anders, ze houden oefeningen alsof er een dodelijke luchtweginfectie wordt losgelaten. Wat er nu gebeurt, heeft niks met een oefening vd who te maken wat mij betreft.
Coloured schreef:vur schreef:Ik lees het anders, ze houden oefeningen alsof er een dodelijke luchtweginfectie wordt losgelaten. Wat er nu gebeurt, heeft niks met een oefening vd who te maken wat mij betreft.
Op die manier ben ik ook geneigd het te lezen. Komt bij mij wel de volgende vraag omhoog: hoe ga je dat in de praktijk oefenen dan? Hoe ziet zo'n oefening er dan wereldwijd uit? Gesteld dat deze vereiste actie zoals het verslag het noemt ook daadwerkelijk uitgevoerd gaat worden/wordt.
purny schreef:SusanH schreef:Ik denk wel dat dat de bedoeling is. In quarantaine en laten testen. Anders heeft het weinig zin.
Dus dan moet straks half Nederland in quarantaine ook al hebben we geen klachten?
djinnie schreef:Nou, Coloured, ik wilde nog best lezen wat je te melden had, al geloof ik niet zo in een "oefening" wereldwijd waarbij economieën bijna omvallen en veel doden vallen, maar je qas me kwijt toen je begon over optie 2, het virus bestaat niet.
Waar zijn alle doden dan aan overleden? Mensen die van dichtbij zien wat er gebeurde met hun geliefde die een niet bestaand virus te pakken kreeg?
lenaa_tje schreef:vur schreef:Ik lees het anders, ze houden oefeningen alsof er een dodelijke luchtweginfectie wordt losgelaten. Wat er nu gebeurt, heeft niks met een oefening vd who te maken wat mij betreft.
Nou ik inderdaad ook ... dus naar aanleiding van eerdere situaties.
Dus dat een organisatie openheid biedt in hun verslagen (zoals het hoort! ) snijdt dat ze nu in de vingers want er zijn mensen die nu opeens deze verslagen hebben gelezen en in eens de conclusie kunnen trekken dat er een oefening uit de hand is gelopen?
Ik zou zeggen lees de overige jaar verslagen waar ze hoogstwaarschijnlijk al eerder oefeningen hebben gedaan en waar er ook geen pandemie is ontstaan. Of was dat dan een foutje ?
Marie_Anne schreef:Coloured schreef:In mijn optiek kun je het bovenstaande in relatie tot de corona-situatie waarin we nu als land/wereld zitten maar op 2 manieren interpreteren:
Óf het dodelijke virus is bewust de wereld in gebracht en bestaat echt, met als “doel” een situatie na te bootsen en die als oefening te gebruiken.
Óf het is allemaal 1 grote poppenkast en het virus bestaat helemaal niet. En de hele politiek en media manipuleert ons om ons te doen laten geloven dat het om een echt gevaarlijk dodelijk virus gaat zodat zij hun opleiding- en simulatie oefening daadwerkelijk kunnen uitvoeren.
Je maakt een grote denkfout door te doen alsof dit de enige opties zijn om dit te interpreteren, dat is niet zo natuurlijk.
Ze zijn in 2018 opgericht, met als doel te bevorderen dat de wereld klaar is voor o.a. een pandemie. Hoezo vind jij het dan "heel toevallig" dat ze in 2019 in hun eerste jaarrapport met aanbevelingen komen, zodat we voorbereid zijn?
"The Global Preparedness Monitoring Board (GPMB) is an independent monitoring and accountability body to ensure preparedness for global health crises. "
Coloured schreef:verootjoo schreef:Coloured geloof je dat zelf serieus?
Wie zegt dat ik dit geloof? Waar baseer je dat op? Ik deel een tekst.
nynke55 schreef:nu lijkt het vaak dat het opeens uit de lucht komt vallen en we allemaal als een kip zonder kop rondrennen.